Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Güncellemeler
+1 yıl
Sal, 23 Kas 10:12
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Z kuşağı Arabesk müziği dinliyor mu? Arabesk dinlemek kıroluk mudur?
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Z kuşağı Arabesk müziği dinliyor mu? Arabesk dinlemek kıroluk mudur?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kroluk ile müzik zevki arasında bir alaka bulamıyorum
arabesk müzikten anlamam ama ne hoşuma giderse onu dinlerim
Müslüm Gürses kraldır
Dinliyor
Bak yeni bir soru daha sordum siteye😀
Canım sıkılıyor sabaha kadar işyerindeyim çalışıyorum, izlediğiniz sizi etkileyen romantik komedi türü bir film yazar mısınız? ↗
Ben bazen dinlerim gayet güzeller
Komple muzık dınlemıyorum.
Ne dinliyorsun peki 😀
Bır şey dınlemıyorum dedık ya
Ilginc bari ilahi dinleseydin😀
kpop dinliyorlar
Kpopu ergenler dinliyor. Başkada kimse dinlemiyor. Fanları 10 17 yaş arası çoğunluklada 13 14 yaşındaki veletler.
kalitesiz insanlarda rap dinliyor
@zAntiSosyalz Orası beni ilgilendirmiyor, ben arabesk dinliyorum.15 yaşındaki kardeşim.
başkasının korece müzik dinlemeside seni alakadar etmez o halde
@zAntiSosyalz sence ilgilendiriyor gibi mi duruyor? Etrafımdan edindiğim analiz sonucu senin gibi 15 yaşındaki veletler tarafından dinlenildiğini yazdım sadece.
ben 15 yaşında değilim kore şarkılarıda dinlemiyorum cahil
19 yaşınla bana kafa tuyın özgüvensiz eżik
@zAntiSosyalz git az ötede oyna
hadi yallah