(Tabikide arasızı koruma lazım olursa ;) )
Kpop tarzına yakın müzi̇k grubu kurmak ı̇sti̇yorum, olur mu sizce?
(Tabikide arasızı koruma lazım olursa ;) )

Çok güzel bi düşünce ben de isterdim. Ama şu var, bi şirket lazım çünkü kafasına göre sen pes etmezsen üyelerden biri pes edebilir veya biraz ilgi gören bi üye hemen yalnız yola devam etmek isteyebilir Hepsi 1 gülçin gibi. Eğer gülçin ayrılmasaydı o grup dünya çapında bi ün yapabilirdii. Ama türkiyede grup işleri tutabilir çünkü kpop gruplarına hayran çoook büyük bi kitle var tr de. Ama güzel bir fikir dediklerimi dikkate alarak ilerle, sevgiler💝
Cevap
3Cevap
Merhaba. Ben de sadece kızlardan oluşan bir müzik grubuna katılmak istiyorum. İleri duzeyde olmasa da gitar çalıyorum ve sesimin güzel olduğunu söylüyor çevrem. Ben de seviyorum ama ses konusunda da profesyonel değilim. Kore muziklerini seviyorum özellikle BTS ve Blackpink. Dans etmede iyi değilim. Eğer hâlâ müzik grubu kurmak istiyorsan ya da müzik grubu kurmuşsan benimle iletisime gecmeni isterim. Umarim gorusuruz iyi geceler.
Neden olmasın bence başla bi yerden olmasa bile en kötü ne kaybedebilirsin ki denemedim demezsin 😊
Başarısın. Ben inanıyorum. Sen de inan. Sevdiginin peşinden git. Kolay gelsin 😊
Eğer hala böyle bir düşüncen varsa benimle iletişime geç elimde grup için dört tane şarkım var ve büyük ses getirecek şarkılar ben de yıllardır böyle bir şey istiyorum nalinaniana@gmail. com hesabından bana mail ile ulaş
Koruma lazım olursa ünlü olduğunuzda beni bul
Olur neden olmasın Tr de ilk olursunuz 😅😅
Kolay değil. 17 misin? Ahhaha
Kpop a yakın kurma
Basarilar 😊
Kaç yaşındasın?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?