Müzik her anı güzelleştiren bir şey. Üzüldüğümde, sevindiğimde, motivasyona ihtiyacım olduğunda... Her an müzik dinleyebilirim. Müziğin eşlik ettiği çok an var, bugün sizlere 5 tanesinden bahsedeceğim. Kemerleri bağlayın, başlıyoruz. 🤩
1- Müzik dinlemenin sınırı olmaz! Banyoda müzik dinleyenler kimler?

Banyo yapma hazırlığı benim için telefonumu su geçirmez hoparlöre bağlamakla başlar. Özellikle yaz aylarında sabahları duş aldığım zamanlarda müzik dinleyerek ayılmak çok iyi geliyor.
2- Spor yaparken dünya ile bağımı koparmamı sağlayan tek şey müzik.

Spor yaparken müzik dinlediğimde kendimi Rocky gibi hissettiğimi itiraf etmeliyim. 😎
3- Temizlik gibi zahmetli bir işi eğlenceli hale getirmenin yolu müzikten geçer.

Elektrikli süpürgenin fişini prize takmadan önce kulaklık kablosunu telefona taktığım doğrudur. 😁
4- Yemek yaparken müzik dinlersen yemeklerin daha lezzetli olduğuna inanlar var mı?

Yemeklerime sevgimi katmamı sağlayan tüm şarkılara teşekkürlerimi sunuyorum. 😋
5- Müziğin ritmene kapıldığında ineceğin durak gelsin istemezsin!

Gün içinde en çok müzik dinlediğim anlar toplu taşımada oluyor. Uzun yolculuklar müzik eşliğinde göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor. 🥳
Senin müzik dinlemeye doyamadığın anlar hangileri?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
hepsi galiba muzik dinlemeden bos gibi hissediyorim sporda temizlikte yatarken otururken yolda otobuste banyoda muzik yasam tarzim olmus galiba 😂
ben de öyle, zaman boşa geçti gibi oluyor. :D
Mükemmel bir manzaraya karşı müzik dinlemişliğim çok var
Bu 5 anın altına imzamı atarım. Özellikle banyoda, yemek yaparken ve spor yaparken vazgeçilmezim.
Müzik hayatıma entegre oldugu için normal geliyor bana
En çok şirkette dinlemeyi seviyorum. İş sitresinden uzaklaşıyorum
Eskiden Sony Walkmanim vardı. Sadece uyurken kulaklıkları çıkarırdım. Müziksiz adım atmazdım.
Genelde yolda yürürken ve test falan çözerken müzik dinliyorum ya
herkes ders çalışırken müzik dinleyemez valla helal olsun
Üzgün iken dinlemiyorum neşeli iken dinliyorum
her an müzik var hayatımızda
Bunun zamanı yok yeterli sevdiğim şarkı olsun
Gerçekten öyle ya müziksiz yapamıyorum
Müzik dinlemeye bayılırım teşekkürler
Ben heryerde dinliyrm
Emeğine sağlık çok güzel olmuş
teşekkür ederim :D
Güzel çalışma olmuş emeğine sağlık 🙂
Güzel bir bence olmuş
#Hükümdar
Paylaşım için teşekkürler
heryerde cendere çalsın
Müzik ruhun gidasidir
Temizlik yaparken dinlerim genelde
Müzik ruhun gidasidir
Yürürken müzik dinlemek çok guzel
Süpermişşş
Elinize sağlık
Fazla müzik dinlemem
Emeğinize sağlık
Elinize sağlık
Hepsi varbende
Ellerinize sağlık