Son zamanlarda moda olmuş bu pantolonları nasıl buluyorsunuz?



Kisiden kisiye degisiyor. Bence bacak boyu uzun ve zayif kisilere yakisiyor ama bilek boyu en fazla yani daha kisasi hos durmuyor kimsede. Hem kilolu hem kisa olanlara yakistirmiyorum. Herkes yakisani giymeli bence
Fotoğraftaki beyefendiye yakışmış :D ama kısa boylu erkeklere yakışmıyor ya kısa paçalı dar falan
hayır. çok yakışsa bile yapabileceklerimi aşan şeyler arasında.
çok beğendiğim bir botu, paçaları içine sokmak gerekiyor diye almadım mesela
adam dediğin heybetli olur. bu iyice cılız gösteriyor
Cevap
48Cevap
Bu adamda durduğu gibi dursa giysinler de bizimkiler Orço'ya benziyorlar
Erkeklerde pantolon çok dar olduğunda hoş görünmüyor ve bol olunca da yine hoş bir görüntü olmuyor.
İkisinin arasını yakalayabilmek gerek 😊
Benim eski hoslandigim çocuğa benziyo fotodaki gibi igrencti kdkdd
Berbat hiç yakışmıyor fiziksel durumu ne olursa olsun bir erkeğin
Gayet güzel geniş olunca oluyor da dar olunca mı kötü duruyor
Hayir ben hala alışamadım.. kadınlara bıraksalar keşke bazı şeyleri
Çok dar iyi durmuyor ya erkekte tayt gibi oluyor ama kısa olabilir
Üzerime tam oturan şeyler giyerim. Kısa paça yakışmıyor bence
Kötü kötü bide kışın trençkot, şal vs giyip altına bundan giyiyorlar ya mkodumu totoşları 😂😂😂
Herkese yakışmadığı bir gerçek, ama ben de giyiyorum.
Ben bu tarzdan hoşlanmıyorum lakin herkesin zevki farklı bu yüzden pek eleştirilecek bir konu olmadığını düşünüyorum.
Çooookk kötü duruyor gercekten... Giymeyin lütfeeenn 😁🙏
@RunÜmit 😁en iyisi 😁
Rahat değil bu bir gerçek ama göze ne kadar hitap ediyor bilmiyorum
erkekler iyice saçmaladınız hiç yakışmıyor gerçekten bunları giyecekseniz hiç modaya uymazsanız demode olsanız daha iyi yapmayın erkekler kızların gözünden düşüyorsunuz bunun farkına varın
Kızlar burada yok mok diyor ama bayılıyorlar valla. Ben giyiyorum.
İğrenç. öresi hiç yakışmıyor hiç hepsi dönme gibi duruyor 😣😠
Mal ortada valla dicek bişi yok
Trilyon verseler giymem ama parayı alırım :))
Ay bir de kıvırıyorlar ya öğk 😂😂😂
Erkekler giyinsin adamlar giyinmesin
Hiç yakıştıramıyorum.
Komik geliyor, gülümsetiyor.
Çok azına
*Gecen bol olsun.*
aaaaaaa bunlar irkek mi?
Ben beğenmiyorum ama isteyen istediğini giysin.
Bu kadar dar güzel değil bence
Yakışmıyo. Mümkünse giymesinler😏
Evet yakıştırıyorum, hoş duruyor :)
Hayır berbat duruyor :(
Hayır, yakıştırmıyorum.
Bir şeyi herkeste görünce çok sıkılıyorum.
ben beğenmiyorum cidden
Bir erkek ağırlığını bir bayan edebini bilmeli..
Onlar erkek değil başka bişey
Kısa pantolonları kimseye yakıştıramıyorum.
Erkeklerin dar giymesi Kesinlikle doğru değil.
sanane
O ne len öyle Dükkanını su basmış esnaf gibi 😂
Hiç yakışmıyor. En azından bana.
erkek olarak gülüyorum
Hayır itici buluyorum.
Gy lere benziyor lar
Ben begenmiyorum boyle pantolonlari
camıye gıoder gbı gıyınıyorlar
Cok dar olmucak bir de bilekten olmasin ya
Vücudu güzel olana her şey yakışıyor.
Yakışana yakışıyor
hayır, kadın olsa neyse... ama olmuyor...
Ben giymiyorum sevmem
palyaco gibi oluyorlar
kısa değil ama dar giydiğim doğru
Yakışmıyor ya gay gibi
Çok dar olunca abes duruyor.
Hayir
Bacımdır..
Öğk.
İtici buluyorum
Hayir tabiki
Hayır yakısmıyor cok cırkın ve pot duruyor
Sel mağdurları gibiler
Yakıstirmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar