Soğuktan dolayı kışı fazla sevmememe rağmen kış kombinlerini (giyimini de denebilir) daha çok severim. Montlardı, botlardı... 🙈
Normal de yazı severim ama bu ümmetin selahiyatı için kış daha hayırlıdır... Hiç de olmazsa kışın vücutlar açılmıyor..
Kutup ayisi gibi insanim kar yagmur firtina görünce mutlu oluyorum
Yaz: Giyinmeyi pek sevmem.
Yaz-Kış: Bir askılı+Bir jean+Topuklu Çizme/Topuklu Ayakkabı
*Gecen bol olsun.*
yazı daha çok severim, üfül üfül rahat hafif elbiseler.
Cevap
22Cevap
Kışı severim üst üste giyinen giysiler güvenlik hissiyatı, üşüme sorunsalı ve daha nicesi
Yazın daha cok seviyorum.. ama kapali olunca yaz da zor
Kış kombini seven biri olarak
Kıştan nefret ediyorum 😏
Dis gorunus onemli giysilerinde onemi buyuk daha kis kombiero tercihim
asbap asbaptır. giyinmelik değilmi kombine de neymiş örtsün beni yiter.
Kışın elbise ve Mini etek giymeyi çok severim. Yaz kombini daha rahat ama
Yaz. Kışın eve gelince üzerini değiştirmek bir dert, çıkar çıkar bitmiyor.
yazin ne giyiyosun ki kombin yapacaksin 😃
winter tabiki 😍
gim ve güzel giyim benim herzaman vaz gecilmezim :)
Bana ikisi de ayrı yakışıyor..
Ayrım yapamıyorum
Yaz kombinlerini severim
Yazda belli kışda.
Yaz candır yahu.
Kış daha şık elbiseler oluyor :)
Yaz... Kat kat giyinmenin işkencesi kötü :)
Kış aylarında daha güzel giyiniyorum sanırım.
Bence kış kombinleri en rahat olanı.
Sebebi ne ki
kis daha iyi elbiseler cizmeler 😂
Standart giyiniyorum yaz kis farketmez
Kış kombinleri daha ciddi ve asil duruyuor
İkisi de ayrı güzel.
Kışın daha iyi kombin yapıyorum
Yaz tabii ki.
Yaz kombini 😍♥️🌸
ben hepsini severim
İkisinide seviyorum
Montlar 🧥 daha havalı duruyor
Kış kombinleri
kışı sevmiyorum...
tabiki yaz yaz yaz:)
Yazıyorum ozamn bı snye :)
kesinlikle kış
Yaz tabikii.
Şortlar
kış kombinleri
kış kesinlikle..
Yaz kombinlerini..
Şortlarrr monttlarrr
Kış 👈☔☔☔
yaz bnce
Kis.
Kış.
Yaz giyimi tabiki
Kendimi severim
Kış tabii ki
yaz konbinlerini
kış daha iyi oluyor
yazz
Yaz kombinleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar