Güzel giyinmek iyi hissettirir. Peki yaz kombinlerini mi seversiniz yoksa kış kombinlerini mi?

Soğuktan dolayı kışı fazla sevmememe rağmen kış kombinlerini (giyimini de denebilir) daha çok severim. Montlardı, botlardı... 🙈
Güzel giyinmek iyi hissettirir. Peki yaz kombinlerini mi seversiniz yoksa kış kombinlerini mi?
Cevapla