Bu dönemin vazgeçilmez ayakkabısı bunlarmış. Beğeniyor musunuz peki?
Ben şahsen hiç beğenmiyorum.
Ben şahsen hiç beğenmiyorum.


Erkeklerde çok kötü duruyor hiç beğenmiyorum kadınlar için bazı modellerde güzel duruyor topuklu ayakkabılarda yuvarlak burun daha demode sivri vurun daha feminen bence.
Beğenmiyorum.. :/
hiç mi hiç beğenmiyorum.. oldu olacak arkasına da bassınlar bari ayakkabının :D
Pek değil ama giyerim
Cevap
18Cevap
Kundura bu bildiğin, kundura nasıl vazgeçilmez olabilir, saçma
Aman allahım.. bu moda kadınlar için gelmez umarim..
"Vazgeçilmez" olduğuna kim karar vermiş merak ettim
Bunlar vazgeçilmezse 😂😂😂 acayip çirkin birşey
Sevmem. Hoş bulmuyorum. Yakıştıramıyorum.
Benim için vazgeçilmezdir her zaman giyiyorum ben
Bayan çizmesinde tabi
Gardrobumun vazgeçilmezi
Baştan vazgeçtim gitti.😕
Beğenmedim, kötü.
ıyy öldürseler giymem giydirtmem bune ya
bu tarz olmasa da bazı modellerde güzeller.
Bence Tırtıklı Taban Botlar
Bunlar yeniden mi cikti, cok komik yahu
Postallar varken iğrençler
Ayak girmez buna bu neaq
Pek beğenmiyorum düz taban daha iyi
aynen sana katılıyorum
Ay ne tarafa kusayım😝
Çok çirkin Karadenizli herhalde
Vazgeçilmezi oldugunu kim uydurdu
Çok kötü...
🤮🤮
begenmiyorum
Kustum
Bu ne çocum çok kaba
Hayır, beğenmiyorum.
İğrenç
Beğenmiyorum.
hayır
evet
hayatta giymem :D
kuscam
Hayır, beğenmiyorum.
İğrenç 🙄
Cok kotu
evet
Birine tekme atmak için kullanışlı tabi
Begenmiyorum..
Daha neler artık
Hayır beğenmiyorum.
Güzel değil
Hayir yaa
kötü gerçekten..
evet
Hayir.
😒hayır
Göz zevkim bozuluyor
Hayır
Kötü kıro
Kötü
Hayır hanımefendi
Begenmedim
favorim
İgrenç
Kötü
Gűzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar