• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Moda & Stil

Erkekler türbanlı kızları mı seçer, türbansızları mı?

deryasheyma
deryasheyma Takip Et
Xper 2 Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
2 güzel kızdan türbanlıya mı türbansıza mı bakarsınız? Hangisiyle evlenirsiniz?
Erkekler türbanlı kızları mı seçer, türbansızları mı?
Cevapla
Evlilik Soruları Erkek Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Erdem
    Erdem Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 57%
    +1 yıl

    Türban bir simgedir. Beyindeki örümceği simgeler.

    Kur'an ayetlerinde Türban yoktur. "Baş örtülerinizi göğüs yırtmaçlarınızın üzerine vurun" denilmektedir ki bu o dönemde "hür" kadınların "köle" kadınlardan ayrılması için kullanılan bir aksesuardır. Ayrıca ayetin işaret ettiği "göğüsü örtmek" yerine başı örtmek olarak kullanılması dinden sapmadır.

    Türban asıl olarak tam bir "hristiyan rahibe" kıyafetidir. İslam dünyasında yeri yoktur ve bir bozulmadır.

    Ayrıca Türban hiçbir şekilde namuslu, dindar olmayı garantilemez, o değerlere yakınlığı değil, o değerlerin gerçeğine uzaklığı gösterir. Dinini gerçekten bilen biri zaten fitne olduğu için türban takmaz.

    Arkadaş çevremden edindiğim bilgiye göre türban takan kızlar erkek arkadaşları ile baş başa kaldıklarında cinsel olarak da çok daha arzulu oluyorlarmış. Bu "baskının" bir yansıması. Ayrıca "body" üzerine türban takan hilkat garibeleride var.

    Türban günümüzde "dini gözükme" aracı olarak kullanılmakta. Bunu kimse inkar edemez ki bu tas tamam bir "dincilik"tir. Dincilik ise ateistlikten bile düşük bir seviyedir. Ayrıca pislikleri örtmek için kullanılır, pisliğe bulaşmıştır. O pisliğe bulaşmış şeyi de başına geçiren bayanın hijyen duygusu olmadığı açıktır. Ön yargı ile bakarım, öyle bir bayanıda istemem.

    Bazen bakıyorum sokakda, fb da flan. Allah boş zamanında yaratmış derler ya. Böyle güzellik mi olur. İnsanın içi gidiyor resmen ama kafasındaki beze bakarak ondan hayır gelmeyeceğini anlıyorum hemen.

    Ha ayrıca eşarp gibi güzel bir türk aksesuarı takan bayanlar da görüyorum bazan. Bazıları hakikaten zarafet kelimesini hak ediyor. Onlarla bir sorunum yok zaten...

    8
    39 Yorumla
    • nichole
      nichole
      +1 yıl

      ben çok kapalı kız gördüm yüzünde benden çok makyaj olan ;D

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Onlar beynini kullanamıyor işte... Yazık üzülüyorum aslında onlara...

      Yorumla
    • yokoylebisey
      yokoylebisey
      +1 yıl

      Yahu Erdem ne kadar kötu yorum yapmışsın. farkında mısın ? Çok genelemeden gdıp turbanlıların hepsı bu kadar kötüdür demişsin. Bunu yapmaya hakkın yok. Hayır bende ne turbanlıyım nede çok dındarım ama kişisel tercıhlerı ıle takılmışsa ona saygı duyarım Bunu takıyor dıye o ınsan gozumde ne namuzsuz olur nede pis nede hıjyenden uzak .

      aynı şekılde başka dınden veya ateıst arkadaşlarıma veya tanımadıgım ınsanlarada bu kadar önyargılı bır şekılde bakamam. herkesı tek tek yargılayabılırım.

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Bunlar gerçekler. Evet rahatsız edici ama öyle. Dinci, ateistten çok daha pis bir varlıktır. Türban da dincinin sembolüdür. Ateist dediğin varlık mert olur. Yalan olmaz onda. Yalancı/2 yüzlü olsa zaten olmadığı halde müslümanım der, dinci olur, toplumda göze batmamak ve çıkar sağlamak için.

      Herkesin dini tercihi olur, saygılıyım. Yahudi ve ateis ark. da var onlara da saygım var... Ama dini kullanarak çıkar elde eden, dini pisleten dincilere saygı duymamı beklemesin kimse...

      Yorumla
    • yokoylebisey
      yokoylebisey
      +1 yıl

      Erdem senın derdın anladıgıma gore İslamıyetle ?Ve buna önyargılısın ..senın gıbı olmayana hoşgoru gostermıyosun. Yaftalama kımseyı.. yahudiler dıncı olamaz mı yada hrıstıyanlar dıncı olamaz mı?


      Çıkar saglamak için kım ne yapıyorsa o zaten bellıdır. Sadece ınancını yaşayan muslumana da sen bunları sana ınsanlık puanıım sıfır...

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      "Dincilik" prototip olarak ilk kez yahudilikte ortaya çıkmıştır zaten. Ama gayrimüslimin inancı beni ilgilendirmez. Benim toplumuma zarar verenler müslüman "görününenler"...

      Benim gibi olmayanlara hoşgörü gösteririm. İçki içen içer ayıplamam bile. Niye içiyorsun da demem. İbadet etmeyeni eleştirmem bile. Herkesin inancı kendine. Ama müslümanlığı çıkarı için kullanan dinciye, gerçek müslüman zaten saygı gösteremez. Allah'ın ayetlerine aykırı bir durum.

      Malesef dini bilginde sıfır..

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Bir kaç kere olsun Kur'an meali okusan zaten neyin ne olduğunu çok daha iyi anlardın ya.

      Başımızdakiler "güya" en dindarlar, ama halkın parasını keyiflerince yemekte, ülkeyi yabancılara satmakta hiçbir sakınca görmüyorlar. Birde dindar geçinip "baş örtüsüz kadın perdesiz eve benzer, oda ya satılıktır ya kiralık" diyebiliyorlar. İşte senin saygı duymak istediğin dinsizler. Baş örtün var mı? Yok mu? O zaman sen satılık mısın yoksa kiralık mı?

      Sanırım anlamışsındır saygı duyduğun zihniyeti...

      Yorumla
    • eloisee
      eloisee
      +1 yıl

      Her zihniyet aynı değil o başörtüyü örttü diye hepsinin kafasındaki düşncelerin aynı mı olacağını söylüyorsun?.. Kuranda başörtülerinizi omuzlarınıza kadar örtün yazıyor günümüzde çoğu kadın buna uymuyor ama uyanlarda var ve azınlık ta değil sadece ortalarda görünmüyorlar..

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Hayır, iyi okuyunuz. Kur'andaki ayet mealen tam olarak şu şekildedir:

      "Mümin kadınlara söyle, baş örtülerini göğüs yırtmaçlarının üzerine vursunlar." denilmektedir. Omuz nerden çıktı? Buradaki emir, göğüsün örtülmesidir. Saçın değil. Amaç bellidir, erkeğin tahrik olmasını önlemek. "Saçının tek teli gözükürse 40 yıl cehennemde yanarsın" gibi uydurmaların zaten dinle alakası yoktur. Ayrıca baş örtüsü ile Türban çok farklı şeylerdir. Türban aslen hristiyan rahibe örtüsüdür... Dikkat ederlim lütfen

      Yorumla
    • spagetti
      spagetti
      +1 yıl

      +1 turbanlıları kucukken öcü sanardım

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Kara çarşaflıları ben hala öyle sanıyorum :)

      Yorumla
    • eloisee
      eloisee
      +1 yıl

      Ayetin devamını oku kadınlar ziynetlerini açığa vurmasınlar diyor.Kadının en önemli ziynetlerinden biride saçlarıdır.Bu yüzden mantık olarakta zaten başın örtülmesi gerektiğini çıkartabilirisin.Kendinde söylüyorsun başörtüsü dite sonra başörtüsü diye birşey yoktur diyorsun..

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Saçın ziynet olduğunu nerden çıkarttın? Hangi ayette var? Açıkca göüsün örtülmesini emrediyor ayet. Saç kelimesi hiçbir yerde yok. Lüften hayal gücünüzden uydurmayın...


      Baş örtüsü yok mu dedim? Baş örtüsü var tabi. Pazarda bir sürü satılıyor mesela.


      Kur'anda başınızı örtün diye ayet yok. Sırf "başörtüsü" kelimesi geçiyor diye (ki o kelimenin arapça anlamı normal örtü olarak da geçer, illa baş örtüsü anlamına hapsetmek doğru değildir) başınızı örtün diye bir emir olduğu iddia edilemez...

      Yorumla
    • Nezifee
      Nezifee
      +1 yıl

      Eğer kurana inanıyorsan hadis ve sünnete de inanmak zorundasın çünkü ikisi bir bütün. peygamberimiz birçok hadisinde nerelerin örtülmesi gerektiğini belirtmiş eğer bu başörtüsü İslam da olmasaydı peygamberimiz uyarıda bulunurdu. Ayeti "Başörtülerinizi yakalarınızın üzerine sarkıtın" diye tercüme edenlerin sayısı çok fazla olduğu için mealli kuranlarda böyle geçiyor böyle okursan daha iyi anlayacaksın. Başörtüsü bir aksesuar veya bir bez parçası değil İslamın bir gerekliliğidir. Dinden sapıp sapmadığımızı dinden sapanlardan öğrenmemeyi tercih ediyoruz...

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      "Başörtüsü, erkeğin kadının üzerindeki hakimiyetinin simgesidir" der Saint Paul. Hani önce Hz İsa yı çarmıha gerdiren grubun kışkırtıcısı, sonrada "ben Hz. İsa yı rüyamda gördüm artık hristiyan oldum" diyip dönen ve Hristiyanlığı mahveden yahudi.
      Şimdi sende birşey biliyor gibi atlamışsın.
      O dönemlerde kullanılan baş örtüsü, "hür kadın" simgesiydi. Dikkat et, o dönemlerde köleler, memeleri dışarda, ütsüz gezerdi...

      Hadis ve sünnet demişsin. Furkan 30 da aradığın hadisi bulacaksın.
      Ama sen birilerinin devleti rahat yönetmek, toplumu din ile afyonlamak için uydurduğu YALANLARI peygambere ithaf ederek o küfre dahil olup, Kur'an ortada iken, uydurulmuş hadis ve sünnetlerden yeni bir din yaratmak istiyorsan, Kafirun suresinin son ayeti gibi; Senin dinin sana bizim dinimiz bizedir. :)
      Ben haklılığımı Kur'an'dan ispatlarım. Sen Allah'ın önünde kimi şahit tutacaksın? "O tapındığı ilahlar kendilerinden uzaklaşır" diyor Kur'an. Hani sana şu hadis vee sünnet adı altındaki şeyleri öğretenler ;)

      Yorumla
    • Nezifee
      Nezifee
      +1 yıl

      O dönem diyorsun peygamberimizin geldiği dönem mi yoksa cahiliye devri mi cahiliye devrinde yapılanlar islamdan bir haberce yapılanlardı. Nur 31 indikten sonra tüm Müslümanlara örtü emri gelmiştir.
      Furkan30 hadis değil ayet. hadisler zaten kuran ışığında söylenmiştir eğer ayete ters olsaydı zaten peygamberimiz söylemezdi. buda kurana aykırı olmaz. sen ayeti tamamen yanlış anlamışsan arada bir tefsir okumalısın. hadis yanlış rivayet edildi diyorsan sahih olmadığı ispatlanırdı ya da sen ispatla kendine çok güveniyorsan. Zaten burada bir hadisten bahsetmiyorum onlarca hadis var. Bana kafir diyorsun ama dincilerden nefret ettiğini söylüyorsun. Müslüman olduğunu düşünüyorsan mutlaka oruçlusundur ve 5 vakit namazını kılıyorsundur eğer bunları yapıyorsan sana yeterli. yaptığını hiç sanmıyorum ama her neyse
      Sen bana hiçbir şey ispatlamadın. Kurandan da hiçbir bir şey anlamamışsın. Çok iyi kuranı biliyormuş gibi görünmeye çalıştın bir hatim bile yaptığına inanmıyorum. Ben devletim başındakilere hiçbir aman inanmadım inanmıyorum da.
      Ben internet üzerinden hiçbir zaman uzun tartışmalara girmedim girmeyeceğim de. bu son yorumum olacak. sen böyle yaşamaya devam et. Allah’ın önünde rahatça hesap vereceğine inan.

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Yuh! Furkan 30 hadis değilmiş... O ayet hadis de tam bunu anlatıyordu işte. Sizin Kur'anı dışlanmış bir şekilde tuttuğunuzu...

      Hadislar öyle söylenmiş böyle söylenmiş... Yahu anlama özürlü arkadaşım. "PEYGAMBERİN DEMEDİĞİNİ HADİS DİYE SANA İTTİRİYORLAR". Sende paygamber söylemiş, bu hadis, ayet ışığında söylemiş, Kur'ana aykısı olmaz diye geveliyorsun. 1 Milyondan fazla hadis bildiğini iddia eden soytarılar var! ve neredeyse 1 milyonu da Kur'ana aykırı! Sen daha ne konuştuğunu bilmiyorsun! Önce git Kur'anı oku. Çünkü "o uydurma bir hadis değildir" buyurur kendisi için... Bu ayet çok kere geçer ama okuyup öğüt alana!

      Hadisin sahih olmadığı ispatlanırmışmış. Yüz binlercesi ispatlandı zaten. Ayrıca birşeyon olmadığı değil "olduğu ispatlanı". Olmayan şeyin ispatı da olmaz. Daha bilimden haberdar değilsin ki. Oku, öğren önce. Çünkü Allah'ı en iyi tanıyanlar "bilim adamlarıdır". Ben demiyorum. Kur'an diyor.

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Ayrıca @Nezifee , ben sen benim namazıma, orucuma, hatimime inanıp inanmamanla emrolunmadım ki. Namazımı, orucumu sana, ona buna şov malzemesi olarak kullanacağımı mı zannediyorsun? :)

      Kur'ana gelince, ben 10 kere okudum, baştan sonaa, yavaş yavaş, "anlaya anlaya". Sen? Burada vır vır ötüp konuşmayı biliyorsun ammaaa... Sen kaç defa okumuştun canım? Ben kadar okuduysan tamam da. 3-4 kere bile anlayarak okumadığın ortada. Sanırım arapçasından okumuş olacaksın. İblisin emridir. 2 yerde geçer. "Ben onları anlamını bilmeden okumalara mutlaka iteceğim" der.

      Dediğim gibi, senin inancın ne ise ben onu değiştiremem. Benimkini de sen. Ben ne yapıyorsam Kur'an daki ayetlere göre yapıyorum. Sen ise sağdan soldan duyduğun ve "bu peygamberin ağzından" denilen söze inanarak öğrendiğin bilgiye inanıyorsun. Sen "falanca" tarafından aldatılırsan "ahirette beni aldattılar" mı diyeceksin cumbaş gibi? Allah sana akıl, göz vermedim mi, niye falancadan öğreneceğine Kur'andan öğrenmedin diye sorarsa?

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      O zaman ne cevap vereceksin? Şimdi bir tarafımdan uydurmuyorum. Anladığın dilde Kur'an okusaysın görürdün. "Bizi falancalar saptırdı, onların yaptığına/dinine uyduk" diye ağlaşıyorlar. "Bizi onlar yoldan çıkarttı, onlara azabı arttır" diye yalvarıyorlar. O sizi kandıranlar da " siz kendi nefsinize uydunuz, tadın azabı" diye karşılık veriyorlar. Bu olaylar cennette geçmiyor tabi ;)

      "Onların ilah yerine koydukları / taptıkları onları bırakıp gitmiştir, araları açılmıştır" da der. Ahirete git de, sana o "sahih sandığın hadisleri" söyleyenleri ara ki bul bakalım bulabiliyorsan!
      Allah Kur'an da açık açık yazmış.

      Benim ise elimde Kur'an olacak.

      Bakalım hangimiz yalnılan, hangimiz isabet eden. Bekleyip görelim.
      Gözlerinden öperim :)

      Yorumla
    • biriyardımetsin
      biriyardımetsin
      +1 yıl

      demek ki yüzyıllardır tüm müslüman alemi yanılıyordu. kuran yanlış (haşa) hadis yanlış islam medeniyetinden çıkmış büyük müçtehitlerin görüşleri yanlış. bir tek sen doğrusun! bir tek o iblis suratlı yaşar nuri tekesi doğru! öyle mi? işte ben kafirine bile tahammül ederim ama sizin gibi Allah indinde tek din olan islamın emirlerini kendine göre eğip büken pisliklere asla tahammül edemem. Allah size hesabını sorsun inşallah!:)

      "Dincilik ise ateistlikten bile düşük bir seviyedir" bak baak. günahlar arasındaki hiyerarşiyi de kurmuş haspaam. boş zamanlarında ayet de yazıyor musun?

      Yorumla
    • biriyardımetsin
      biriyardımetsin
      +1 yıl

      örtünmeyi dini gözükme aracı olarak kullanılıp kullanılmadığını bilemezsin. sen insanların aklını ve niyetini okuyamazsın ki? bir insan yolda gördüğü dilenen birine yardım ediyorsa bu onun gösteriş yaptığına delalet olabileceği gibi iyi niyetle de yardım ediyor olabilir. senin kalkıp sırf bu davranışı için onu yerlere göklere sığdıramayıp aziz ilan etmen ne derecede ahmaklıksa, yerden yere vurup sadece gösteriş amaçlı bunu yaptığını söyleyip onu riyakar ilan etmen de o derece ahmakçadır. oldu yani! millet riyakar demesin diye fakiri gözetmeyelim, öylece bırakalım o zaman. millet gösteriş yapıyor demesin diye allahın emrinden geri duralım?
      zaten herkes de dini kullanıp çıkar elde etmek için örtünüyor? her müslüman ve tesettürlü olan kadının akp'den torpili var. bahane bahane geç bunları :)

      Yorumla
    • biriyardımetsin
      biriyardımetsin
      +1 yıl

      sen tesettüre hristiyan geleneğinden gelme diyorsun. ee o halde müslüman bir kadının hristiyan bir kadından
      giyim olarak bir farkı olması gerekliliğini savunuyorsun demektir. yani müslüman her kadının kendine has bir giyimi olmalı. bu dediğinden bu çıkar. o halde söyle bakalım. o giyim tarzı nasılmış? (şimdi kendisiyle nasıl çelişeceğini dikkatlice okuyun lütfen)

      Yorumla
    • Erdemiye
      Erdemiye
      +1 yıl

      Noldu erdem bey sustun
      keşke zerre olsun adınla tezat olusturmayacak bir yüreğe sahip olsan. :)
      nickimi kes. Sana diss attım :D

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      @Erdemiye bakıyorum aramıza yeni cahiller katılmış :)
      Yok la eski cahil bu :)

      Yahu Allah ne güzel demiş aklını işletmeyenlerin üzerine pislik atarım diye. (Yunus 100).
      Valla sana bakınca onu görüyorum. Akılını hiiç çalıştırmıyorsun ki. Dur cevaplarını vereyim de düşünüp belki aklını çalıştırırsın...

      Müslüman alemi yüzyıllardır yanılmıyorsa neden bu pisliğin içinde debeleniyor? Petrol var! Hiç bir iş yapmasalar kişi başına düşen milli gelir 30 bin dolar! Ama o coğrafyada yaşayan müslümanların durumu bizden beter. Durum ortada. Eee Allah haşa zalim mi ki onun sözünden çıkmayanları bu şekilde cezalandırsın? Değil! Fakat onun müslüman geçinen kulları zalim. Yaşantılarında müslümanlıktan eser yok. Çoğu yerde de sözde şeriat var ki Kur'ana tamamen aykırı bir yönetim tarzıdır ve hatta şirktir...

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      "Örtünme" diyip geçmişsin. Burada "türban" konusunu tartışıyoruz. Örtünmek tabiiki lazım. Edep yerlerini tabii ki örteceksin. Göğüsün dışarda, donun dışarda gezmeyeceksin. Buradaki tartışma "kafanı/beynini" örtmemen üzerine ama sen onu çoktan örtmüşsün, çalışmıyor beyin, oksijen yok çünkü.

      Buradaki "türban" tarzı örtünme, dini gözükme aracıdır. Neden? Çünkü dinimizde "başını ört" diye bir emir YOKTUR. O yüzden başını örten Allah için örtemez. Allah yerine koyduğu ilahları (hacı, hoca, şeyh, şuh, hazret vs...) istediği için örter. Buyur Kur'an. Başını/kafanı ört diye tek bir ayet YOK. Anılan ayet de göğüs yırtmacını ört diyor. Onu da sana değil, "mümin kadınlara" diyor. Sen önce adam akıllı müslüman ol da, müminliği sonra düşünürsün cicim. :)

      "Tesettür" nedir burada? burada bahsettiğimiz konu "türban". Türban kelimesi de arapça değil, fransızca bir kere. Senin dinine nereden sokulduğunu gösteriyor filolojik olarak ;)

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Müslüman bir kadının, hristiyan bir kadından ya da yahudi bir kadından farklı giyinmesi gerekliliği diye birşey yok. Erkeğinin de. Yok görünüşünden müslüman olduğu anlaşılmalıymış da bilmem ne diye hadis uydurup peygambere de yamamaya kalkanların oyununa geliyorsunuz sadece. Küfre düşüyorsunuz da haberdar değilsiniz. Yazık. Eee sizin dininiz bu.

      Ha niye cevap vermiyorsuna gelince. Ben sana cevap vereyim diye burada sabah akşam yatıp kalkmıyorum ki. 1-2 günde bir takılıyorum. Bazen 1 hafta girmiyorum. Bazen 1 ay. Keyfimin kahyası mısın? İstediğim zaman cevap verim :)

      Ama sen veremen. Zira engelledim. Çünkü sorularının cevabı yukarda. Al onlarla oyna. O cevapları anlamadan cahil cahil yenilerini sormanı istemedik :)

      Yorumla
    • ancaengelle
      ancaengelle
      +1 yıl

      16. yüzyılın refah içinde yaşayan osmanlı mensubu da müslüman; 2001 yılında amerikanın işgaliyle evinden barkından canından olanı da müslüman. hani diyorsun ya bunca acı İslamı yanlış yaşayışlarından kaynaklanıyor. ee o zaman osmanlı devletinde güllük gülistanlık geçinen, en azından şimdiki
      gibi zulüm görmeyen insanları ne yapacağız? demek ki bunun dinle alakası yok. senin (haşa) şirk dediğin kur'anda geçen Allah'ın hükümleri de elbette hatalı olmadığına göre o zamandan bu yana ne değişti? iktidar kimlerin eline geçti? osmanlıyı düşürmekle kime neye hizmet edildi bir düşünmek lazım:)

      elbette türban yerine "örtünme" diyeceğim çünkü "türban" benim reddettiğim bir tabir. türban deyince aklıma siyahi jazz şarkıcılarının kafasına doladığı eşarp geliyor. örtünme ise emrolunduğu üzere kadının tüm bir bedenini örtmesidir. sadece vücudun belirli bir uzvuna/bölgesine özgü değildir. kur'anda da teker teker
      göbeğinizi örtün bacağınızı örtün kollarınızı örtün diye buyrulmamış.

      Yorumla
    • ancaengelle
      ancaengelle
      +1 yıl

      ha tabi nur suresi 31. ayetindeki "hımar" kelimesini örtü şeklinde yorumlayanlar olduğu gibi başörtü şeklinde yorumlayanlar da var. bizim her iki ihtimalden de çıkartacağımız tüm bir bedeni örtüp, sakınmaktır.

      peki bizdeki türban kavramı yani sadece saçı örtmeye yönelik olan sözde örtünme nasıl ortaya çıktı? asıl bunun deşilmesi gerekiyor. bu tamamen sözde demokratik bir cumhuriyet anlayışıyla yönetilen devletimizin başındaki beyinsizlerin islama olan tahammülsüzlükleri sebebiyle eğitim kurumlarından mahkeme salonlarına kadar tüm resmi mekanlarda başörtüye yasak getirmesiyle alakalıdır. niye sadece başörtüye yasak getirdiler? çünkü türkiyede islami bir görüşe sahip olmayan bir kadın tüm bir bedenini kapatabileceği örtebileceği gibi
      başını örtmekten geri durur. çünkü bu müslüman kadınlara özgüdür. müslümanları sindirmek için devlet resmi dairelerde bu yasağı yürürlüğe koydu senelerdir.

      Yorumla
    • ancaengelle
      ancaengelle
      +1 yıl

      çünkü kıyafete sınırlama getirilmesine dair bir yasa çok absürd olurdu ama başörtü siyasi sembol adı altında gayet de engellendi. ee yıllarca müslüman kesime bu şekilde muamele edilince de cahil insanlar örtünmeyi sadece kafadan ibaret sandı. bu da tamamen devlet politikasıyla alakalı bir durum. siyasi sembol kısmına gelince.. millet üniversiteye ülkücü bıyığı bırakıp girebiliyor, üstünde koccaman che baskılı t-shirtle girebiliyor, koluna atatürk imzası dövmesiyle girebiliyor. şimdi tüm bunlar siyasi sembol değil mi? siyasi sembol. ee? niye bunca yıl başörtü battı gözlerinize o zaman? ha siyasi sembol olsa dahi sorun ne? bir insanı üstünde siyasi sembol taşırken okutmaktan alı koyan nedir? gerçi başörtünün dini sebeplerden başka bir amacı da yoktur. tamamen örtünme emrinin yerine getirilmesidir. olsa dahi kimseyi ırgalamaz ama tamamen allahın rızasını yerine getirme maksadıyla örtünen biri için çok incitici bir iftira bu. sandığın gibi her müslüman, örtülü kadında akp seçmeni değildir.

      Yorumla
    • ancaengelle
      ancaengelle
      +1 yıl

      şimdi hangi zihniyetin türban diye bize kaktırdığı şeyi anladın mı? yoook anlamazsın. işine gelmez. türban denmesi de tamamen aşağılamak amacıyla. tesettür/örtünme diyemezler çünkü onu görmezden geliyorlar, varlığına dahi tahammül edemiyorlar. özetle benim dinimde türban diye bir şey yok. örtünme var.

      "Müslüman bir kadının, hristiyan bir kadından ya da yahudi bir kadından farklı giyinmesi gerekliliği diye birşey yok." ahahahaha. işte böyle. ben malımı biliyoruum :D e be adam sen yaşar nuri'nin başörtü hristiyanlardan alınma palavrasını savunmuyor musun? ee madem müslüman bir kadının hristiyan bir kadından farklı giyinme gerekliliği yok neden müslüman kadının hristiyan kadına benzemesi seni rahatsız ediyor? çelişkinin tillahını yaşıyorsun haberin yok

      Yorumla
    • ancaengelle
      ancaengelle
      +1 yıl

      sen anca beni engellersin ama hakikati engelleyemezsin. Allah tarafından sana vadedilen er geç yerine gelecek. sana vadedilen nedir biliyor musun? allah'ın ayetine şirk diyene layık görülecek ne olabilir ki? :)
      hadi yine engelle. verecek cevabın yok çünkü. kıstırıldın bir köşeye. o kurduğun hayali islam evreni bir bir yıkılıyor hakikatle yüzleştirince. islamı üçkuruşluk siyasi ideolojilerinize uyarlayıp böylelikle manevi açıdan kendinizi güvende hissetmeye çalışıyorsunuz. bunu yaparak islama en çok zararı da siz veriyorsunuz. kafir kafirdir. onun varlık amacı zaten imtihan sebebi olmak. ama siz hem müslüman geçinip hem de en büyük tahribatı yaratıp islamın aslını değiştirmeye çalışıyorsunuz işte en sinsi ve aşağılık olanı da sizsiniz. gizli münafıklık işte.
      vallahi senin için dua ettim. inşallah bu sapkınlığını bırakırsın tövbe edersin ne diyim..
      ya da allah'ım seni bu yoldan alıkoysun da islamı bulandırma.. :)

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      "osmanlı devletinde güllük gülistanlık geçinen, en azından şimdiki gibi zulüm görmeyen insanları ne yapacağız?" demişsin. Bu senin tarih konusunda ne kadar cahil olduğunu gösterir kocaman bir kanıttır. Osmanlı, senin hüürem dizisinden gördüğün gibi güllük gülistanlık bir devlet değildi bu bir. "Osmanlıyı düşürmekle" demişsin. Hayır, osmanlı düşürülmedi. Gösterdiği bu zulüm sebebi ile kendi kendine öldü. Her tarafı düşman tarafından işgal edildi. İngilizin köpeği gibi davranan sözde bir padişahın olması, osmanlı devame diyordu demek değildir.

      "Emrolunduğu üzere tüm bedenin örtülmedisir" demişsin. İşte bende onu diyorum, hani? Nerede o emir? Allah'ın Kur'an da böyle bir emri yok. Ama siz böyle bir emir var diyorsunuz. Demekki Allah yerine koyduğunuz birilerinden alıyorsunuz bu bilgiyi. Şirktir diyeceğim ama kıvıracaksınız.

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Nur 31 de hımar, kesin olarak sadece baş örtüsü şeklinde alınsa bile, bu ayetin emri "başınızı örtün" demek değil, "başörtüsü denen eşya ile göğüs yırtmacınızı örtün" demektir. Buradaki nesnenin adı, başı örtmeyi legalize etmez. Allah "başınızı örtün" buyurmamıştır. İstediğin lugata git bak araştır. Ha Allah'ın ağzından başörtüsü kelimesi çıktı ise o zaman baş örtülecek diye mantık dışı bir iddianız var ise o da sizin dini saptırmanız. Gidip Allah'a derdinizi yanınız. Allah "başınızı örtün" buyurmadıysa bunun bir sebebi var.

      Baş örtmek de müslüman kadınlara özgüdür demişsin. Pavlus kristolojisinin incile soktuğu mektupları oku bakalım. ya da yahudilere bir bak. Baş örtmenin kimlere özgü olduğunu gör. :)

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Bugün başörtüsüne bir tepki var ise, o da onu sembol haline getirenler sebebiyledir. Esasen sembolizm islamda yoktur. Şirke girer. Aynı hristiyanın haçı gibi. Ona nasıl kötü gözle bakıyorsanız, Türban ve baş örtüsü de aynıdır. Bir simgedir. Dinciliğin simgesi ve esasen bir fitnedir. Fitne ise insan öldürmekten daha günahtır.

      Atatürk dövmesine siyasi sembol diyecek kadar salak olduğunu da yazmışsın. Bitirdin kendini. Senin ananın ırzını koruyamamış olabilir Atatürk. Nefretin kinin bu sebeple olabilir. Ama bizimkilerinkini korudu. O yüzden biz kendisini severiz!

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Ayrıca neden müslüman kadının hristiyan kadına benzemesi seni rahatsız ediyor demişsin. Çelişkiye düştüğümü zannetmişsin. Beni rahatsız eden benzemesi değil ki. Dinimizin içine hristiyanlıktan adet sokulmaya çalışılması. Ha seni bu rahatsız etmiyor olabilir. Çünkü senin dinin yozlaşmaya açık hale gelmiş. Yarın da yahudilerin adetlerini alırsın, onlara benzersin istersen. Kime benzersen benze, müslüman birine benzemiyorsun. Orası açık. Zira Müslüman aklını kullanır. Ondan bundan kopya çekmeye kalkmaz.

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Siyasi amaçlarla münafıklık yapmak, kafirlik etmek benim değil, sizin meziyetiniz. Allah'a dua etmiyorum ben senin için. Neden? Seni düzeltmeyeceğini görüyorum da ondan. Zira o aklını kullanmayanları düzeltmez. İçinde bulundukları pislik içinde debelenmeye terk eder. Ahirette hesabını sormak üzere. Aklını kullansan belki bir kurtuluş vardır senin için ama... Senden olmaz be cicim. Kur'anda pek çok ayette var bu. Sen içine düştüğün şirkin farkına var, varma. Bana bir etkisi yoktur. Son tahlilde ben Kur'ana dayanıyorum. Sen ise senin kulağına üflenene. Artık hangi hacı, hoca şeyh üflediyse. Bakalım kimin sarıldığı kaynak doğru çıkacak. Kur'ana sarılan kopmaz bir kulpa sarılmıştır. Senin kulp ise şimdiden elinde kalmış :) Atatürk düşmanlığı senin dinin haline gelmiş. O dine istediğin kadar ibadet edebilirsin. Ama dönüşün yine Kur'anı indiren Allah'a dır ki o söylediklerinin cezasını verecektir. Artık sana düşen bekleyip sabretmek :)

      @ancaengelle

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Ha şunu da söyleyeyim, Köşeye sıkışan ben değil, senin üzerine kurduğun islam hezeyanı. Çünkü mantıklı bir cevabın yok. Şöyle emir var diyorsun, onu da getiremiyor, kanıtlayamıyorsun. O kadar sinirlenip kudurmuşsun ki gerçekleri söylememe dayanamıyorsun. Hesap değiştirip değiştirip geliyorsun. :)
      Cevaplarını verdim. Desteksiz sallıyorsun. O yüzden engelledim. Önce söylediğin şeyleri Kur'ana dayandırmayı öğren. Hadi küççük kız. Allah ıslah etsin. Ama önce sen kendini düzeltmelisin.
      Amaan düzeltmezsen de düzeltme. Allah yaptığını nasılsa başına geçirecek ki ;)

      Yorumla
    • sitefankro
      sitefankro
      +1 yıl

      Bakiyorum da islamoglucular hadis inkarcilari cogalmis :)

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      @sitefankro her duyduğu sözü "peygamberin" diye iftira atanları gördün mü? Ahirette görürsün :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ismimhakan u
    ismimhakan Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 64%
    +1 yıl

    Normal erkekler beyni açık olan kızları seçer. Bunun örtü ile ilgisi yok. Türbanlı ama beyni açık bir kız, türbansız ama beyni kapalı kızdan daha çok seçilir.

    Burada beyni açık dememden cinsel konulara açık birisi anlaşılmasın. Çağdaş düşünceyi, hoş sohbet olmayı, akıllı olmayı vb. şeyleri anlatmak istedim.

    5
    0 Yorumla
  • yokoylebisey
    yokoylebisey Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 42%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 944 cevap paylaştı.

    herhalde herkes kendi hayat görüşüne göre biri ile evlenir . Bazı arkadaşlar demiş ki yoldan çıkmışsa ne farkeder türbanlı açık her türlü yaşarım onla bi ilişki.fakat iş evlenmeye gelince tabiki türbanlı ile çünkü o namus göstergesidir diyor...yahu namus diyorsunda dine vurgu yapıyorsanda erkelerinde namusunu koruması gerekiyor. Nikahsız birliktelik yaşaması gerekiyor. El insaf i.. Bu ne lahana turşusu bu ne perhiz .. Eğer gerçekten başörtüsü namussa sende kendi namüsnü koru ...!

    yaa rahat bırakın insanları be yaftalamayın ister ateist olsun ister dindar. Sen beğenmiyorsun diye o insan pis olmuyor . EEE nu mu gezelim tertemiz pürü pak olmak için ne açma şeyler bunlar.

    ha bide ara kalmışlar var evet. başı kapalıda herşeyden bihaber ne din bilir ne ar namus. Onlara ne desek az cahil ve uyanıklar..

    Bizden olmayanı yaftalamaktan vazgeceli işte ateist bayanda gayet saçı açık bayanda namusludur. namus o bez parçasında dill yada sakalda..

    neyse efendim işte: kim kimle ne istiyorsa yapsın nasıl istiyorsa yasasında yaftalayıp hüküm vermeşsek toptan .

    tamam sakınım.:)

    0
    1 Yorumla
    • deryasheyma
      deryasheyma
      +1 yıl

      ne kapalılar var çok iyi, ne kapalılar var çok kötü. aynı şey açıklar için de geçerli. bencede herkes kendi namusunu korumalı

      Yorumla
  • RealGuiding
    RealGuiding Takip Et
    Bilge Yaş: 43 , eic 83%
    +1 yıl

    Soru erkeklere hitap ediyor.. Ancak, ben seçim yapmayacağıma göre sadece gözlemlerimi ve yapılan başka araştırmalara göre bir cevap vereceğim.. Ayrıca, ne bu tercihi yapan erkeklerin, ne de türban takan kızların hangi düşünce yapısından bu tercihi yaptıklarına değinmeyeceğim..

    Muhafazakar diye adlandırılan erkeklerden maddi durumu iyi olmayanlar türbanlı kızları tercih ediyor ve onlarla evlenmek istiyorlar..

    Ancak, bu gurubun maddi olarak üst kesimini teşkil eden erkeklerin ise, genelde başı açıktan yana olduğu yapılan araştırmalarla ortaya çıkmakta.. Çünkü, bu kesim daha üst sosyal bir çevreye sahip oluyor ve eşlerinin de başı açık olsun istiyorlar..

    Muhafazakar sınıfın üst kesiminin bu tercihleri ise, diğer bir çok muhafazar tarafından eleştiri konusu yapılıyor.. Bunlarla ilgili bir çok muhafazakar köşe yazarının bu yönde eleştirilerini okumaktayız..

    Yani, muhafazakar kesim de ikiye bölünmüş durumda.. Kimi türbanlı isterken, kimi de kapalı istememekte..

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

11

Cevap

20

Cevap

  • DeleteYou
    DeleteYou Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    bakmaktan kastın, bi ilişki vb ise, yoldan çıkan herkezle birlikte olabilirim, başı açık yada kapalı farketmez.yoldan çıktıktan sonra başı kapalı olsa ne olur olmasa ne olur.

    ama evlenmeye gelince, başını örtmesini isterim. gerekirse zorlarımda. eğer beni cidden seviyor ve istiyorsa bunu yapmak zorunda.

    bi çoğunuz bilmesede, karşı çıksada başörtüsü namustur, dinimizde ve örf adetlerimizde.

    4
    11 Yorumla
    • DeleteYou
      DeleteYou
      +1 yıl

      siz buna irtica, geri kafalılık dersiniz... evet biz öyleyiz ?

      Yorumla
    • deryasheyma
      deryasheyma
      +1 yıl

      bencede namustur. ama başörtüsüz ve namuslu biri karşına çıkarsa da bunu namussuz diye etiketleme şimdi geri kafalı olduğunu düşnmyrm ama bunu yaparsan dşnrm. bide şu var sen birileriyle birlikte olcksın türbnlı kız arıcaksın bu da bi çelişki değil mi

      Yorumla
    • DeleteYou
      DeleteYou
      +1 yıl

      sevgili olarak diyorsan, açık kapalı, zenci beyaz farketmez benim için. ama iş ciddiye biniyorsa illaki başörtülü olmasını isterim. özel olacaksa bana olacak. makyaj yapacaksa, saçını boyatacaksa bana yapacak. ben onun erkeğiysem yaptıkları benle alakalı olacak. ben başörtüsüzlere namussuz demedim ki. başörtüsü namustur, takarsın takmazsın o sana kalmış. takanlar namuslu takmayanlar namussuz diye bişey söylemedim, söylemem de ! ne başörtülüler gördüm, üstü mekke, altı k.rhane (tabiri caizse)

      Yorumla
    • deryasheyma
      deryasheyma
      +1 yıl

      doğru söylüyorsun. ama namuslu ve türbanlı bir kız istyosn herkesle birlikte olablrm diosn, ondan beklentilern var ama sen eşin için istemediğini yapysn. bunu anlamıyorum işte.

      Yorumla
    • DeleteYou
      DeleteYou
      +1 yıl

      şimdi önce bi şunu netleştirelim. türban farklı bişeydir, başörtüsü farklı bişeydir...

      evlenmekle sevgili olmanın arasında dağlar kadar fark var arkadaşım. ben temiz yaşıyorum ve bana gelen eş inde temiz olmasını istiyorum. bundan daha basit nasıl anlatırım sana bilmiyorum. sevgili, flört, çıkma, takılma... bunların bende her hangi bi önemi yok. gelip geçici şeyler olarak bakıyorum. o yüzden de kapalı açık koyu siyah esmer kıvırcık vs aramıyorum. anladın ?

      Yorumla
    • deryasheyma
      deryasheyma
      +1 yıl

      anladım sen bekaret filan da aramıyorsun, sadece türban

      Yorumla
    • DeleteYou
      DeleteYou
      +1 yıl

      ya yanlış anlamada sen nerelisin yav ? bi insan söylediklerimi bu kadar yanlış anlar. oda 10 yılda 1 olur. heralde bugün 10.yıl

      Yorumla
    • deryasheyma
      deryasheyma
      +1 yıl

      tamam sustum.

      Yorumla
    • cipher
      cipher
      +1 yıl

      Ben, şu her kelimeye BÜYÜK harfle başlama olayına takıldım!?

      Yorumla
    • DeleteYou
      DeleteYou
      +1 yıl

      -1 veren arkadaşlarada ben takıldım. her kelimeye büyük harfle başlama olayı parmak alışkanlığı oldu bende kardeş. yaklaşık 4 senedir bu şekilde yazıyorum

      Yorumla
    • ömrüm123
      ömrüm123
      +1 yıl

      eee oda sana diyemezmi seviyorsan eger beni böyle kabul edeceksin diye!

      Yorumla
  • KoyBoy
    KoyBoy Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    türban dediğin şey siyasi bir simge öncelikle bunu bilmen lazım türban link bunu takan erkeklerinki ne at veriliyor başörtüsü onun adı.

    benim için başını kapatmış açmış hiç bir önemi yok yeter ki insan olsun o kadar başı kapalı kız görüp insanlıktan nasibini almamış kız var öyle birisiyle birlikte olcağıma hiç olmam daha iyi önemli olan hakan abinin dediği gibi beyni kapalı olmasın yeter

    1
    0 Yorumla
  • ZARTZURT123456
    ZARTZURT123456 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    ERDEM SEN GERİZEKALIMISIN? YOK SA SENİN ATALARIN EVRİM TEORİSİNDEKİ MAYMUNLAR MI? O KADINLARIN BEYNİNDE ÖRÜMCEK VAR MI BİLEMEM AMA SENİN KAFANDA BEYİN OLMADIĞI KESİN SEN KUR'AN OKUMAYI ÖĞREN ALLAHA DUA ETKİ AZICIK BEYİN VERSİN SANA ZİRA ELMALILI HAMDİ YAZAR BİLE PROFÖSÖR OLDUĞU HALDE YILLARDIR KURANI HATMETTİĞİ HALDE SENİN KADAR AÇIK BİR TECÜME YAPAMADI SENİN GİBİ KESİN BİR FETVADA VEREMEDİ, SEN AİLENİ VE SÜLALENİ TÜRBAN TAKMASINI ENGELLE TÜRBAN TAKAN İNSANLARIN (MODA İÇİN TAKAN SÜRTÜKLER HARİÇ) İNANÇLARIYLA OLUR OLMADIK YORUMLAR YAPMA ZİRA BİZ SENİN ANANIN MİNİ ETEĞİNE KARIŞMIYORUZ. (NOKTA)

    4
    0 Yorumla
  • ADAaa
    ADAaa Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 59%
    +1 yıl

    tüürbanlıları daha çok arzuluyor erkekler arkadaşlarımdan biliyorum ama nedenini bilmiyorum :S bu yüzdende kapanmayı düşünmüyorum daha çok dikkat çekiyo çünkü :S

    2
    8 Yorumla
    • deryasheyma
      deryasheyma
      +1 yıl

      azlar ya farklı gelyorlardır belki

      Yorumla
    • ADAaa
      ADAaa
      +1 yıl

      yoo hiç az değiller hatta ben kendimi azınlık gibi hissediyorum burda kaynıyo.erkekler için fatazi türü gibi bişeymi acaba ya da içini merak edip hayal etmek daha mı hoşlarına gidiyo acaba diye düşünüyorum

      Yorumla
    • deryasheyma
      deryasheyma
      +1 yıl

      burada azlar. bazıları için olabilir ama bu yüzden soğumak da saçma bence

      Yorumla
    • ADAaa
      ADAaa
      +1 yıl

      ya tabikide öyle.olar 30 dereceyle bakıyosa hayata ben 90 dereceyle bakıyorum :)

      Yorumla
    • deryasheyma
      deryasheyma
      +1 yıl

      türbanlılar mı 30 dereceyle bakıyor. ben türbanlı değilim ama hayat görüşü çok geniş olan çok zeki olan türbanlı arkadaşlarım var. kastettiğin umarım bu değildir ama buysa katlmıyorum.

      Yorumla
    • ADAaa
      ADAaa
      +1 yıl

      hayır düşündüğümüz şekil farklı sanırım.benim çevremin %70 i türbanlı bunu en son diyecek kişilerdenimdir herhalde :) ama o %70 inin %55inden daha iyi ibadet ettiğimi düşünüyorum.çünkü arkadaşım kapalı ama namaz kılmaz bense tam tersi.benim demek istediğim hem öbür dünyaya hem bu dünyaya çalışıyorum ve yaşıyorum yani daha geniş bakıyorum sadece bir dünyada kısıtlı kalmakta kötü bence bu da görüşünü darlaştırır insanın.

      Yorumla
    • deryasheyma
      deryasheyma
      +1 yıl

      ne güzel, anladım özür dilermm ynlş anlama günüm =)

      Yorumla
    • ADAaa
      ADAaa
      +1 yıl

      önemli değil canım ben iyi anlatamamıştım açıklayınca anladın sende =)

      Yorumla
  • silent
    silent Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 47%
    +1 yıl

    Şu anda herkes böyle düşünüyor olabilir 50-60lara geldigimizde mumkunse yaşıyorsak buradan tekrar konuşalım

    1
    2 Yorumla
    • deryasheyma
      deryasheyma
      +1 yıl

      neden, herkes şu an nasıl düşünüyor anlamadım?

      Yorumla
    • silent
      silent
      +1 yıl

      Herkesin belli bir inancı var cogu insan da müslümanım diye gecinir ama müslümanlık şartlarını yerine getirmez.. Sözde müslümandır

      Türbanlı kız ile türbansız kız seciminde türbanlı türbansızdan daha güzelse ve daha cok seviyorsa diyelim türbanlıyı secmiyecekmisin?

      Hissetigin kişiyi secersin türbanlı türbansız farkeder mi?


      bunların farkına ileride varırsın simdi herkes kafasındaki kurgularla hareket ediyor emin oldugunu düşünüyor. Zamanla anlaşılır herşey. 60-65 e gelince konuşalım

      Yorumla
  • höstulanyavaş
    höstulanyavaş Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Benim bir arkadaşım vardı. Birisini seviyordu. Çocukda ondan hoşlanıyodu ama ne o bunu kıza söyleyebiliyordu. Nede kız oğlana. Sonra arkadaşımı ailesi kapanmaya zorladı. Doğru olanda bu zaten. Ama arkadaşım sürekli ya o benden soğursa diye düşünüp duruyordu. Sonunda yine kapandı. Sonra erkek başka bir kızla çıkmaya başladı. Bana göre sırf kapalı olmanı sorun ediyrsa bir erkek zaten seni haketmiyor demektir. Bir erkek için kendi dininin kurallarından vazgeçmek çok saçma olur. Zaten sen rabbimizin rızası için bunu yapıyorsan emin ol karşına o seni sırf trbanlı diye kabul etmeyenden daha iyisini çıkaracaktır. Kat kat iyisini hemde. Yani erkeklerin görüşü umrunda bile olmamalı bir kzın. Önemli olan Allah rızasıdır. Bir de toplumumuzda kapalıysa aşık olması açık kızlara göre daha ayıp karşılanıyor. Kızın başı kapalı diye gönlünü de kapatacak değilya. Aşık olmak herkesin hakkı. Sinirlendim yaaa. Böyle düşünen erkekler erkek oruspusudur. Başka da bir şey demiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Arkadaşlar bence kadınları türbanlı türbansız diye ayırmayalım,kadın kadındır ben erkek olsam namuslu,beni seven,çocuklarımı anne olacak karekterde bir eş isterdim yani türbansız olupta melek gibi iyi olanlarda vardır,türbanlı olup onu sırf iyi erkek bulmak için yapanda gördüm.moda diye yapanda,yakışıyor diye yapanda,öyle olmayan milyonlarca türbanlı arkadaşımda var,bence karaktere bakmalı erkekler.

    1
    0 Yorumla
  • legıoner
    legıoner Takip Et
    Xper 2 Yaş: 48
    +1 yıl

    bunun sadece ilk görüş,ilk izlenimle alakalı olduğunu düşünüyorum,sıradışı güzelliği olan bir türbanlıda beni ilk görüşte etkileyebilir,ama evlilikte aman başı kapalı olmasın veya illada açık olsun gibi bir düşüncem yok,sevdiğim insanı olduğu gibi sevdiysem olduğu gibide kalmasını isterim..

    0
    0 Yorumla
  • Tortured
    Tortured Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 44%
    +1 yıl

    Kapalı bir kadını kadın olarak (fiziksel,kadınsı davranış vs) algılayamıyorum. Bu yüzden bu tarz bir ilişki söz konusu olamaz. Yani kapalı biri güzel mi değil mi gibi bir değerlendiremeye sokmuyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Patr_Lowbe
    Patr_Lowbe Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37 , eic 36%
    +1 yıl

    türbansız ile evlenirim, türbansızı seçerim. illa türbana gerek yok. eşarp denilen Türk bezide saçı başı kapıyor ve güzel bişi..

    benim için türban = kara peçe..

    1
    0 Yorumla
  • gossip
    gossip Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    ailesinin zoruyla türben takan insanlar da var

    erkeklerin illa türbanlı diye diretmesi kadınını göz önüne çıkarmaktan krkmak olsa gerek ama güzel her türlü güzeldir bir de türbenın kapatmadığı yürek güzelse...

    0
    0 Yorumla
  • jesse1903
    jesse1903 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43
    +1 yıl

    bu sorduğun soru için bir genelleme yapılamaz. benim bir arkadaşım var kesinlikle türbanlı olacak diyor, bana sorarsan da dünya güzeli de olsa işim olmaz. bu kişilerin değer yargılarına göre değişir net bir cevap bulamazsın

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Türbanlıyla olmaz, ayrı dünyaların insanıyız. :) Görünüşü hoşgörebilirim, hatta göz ardı edebilirim; ama kafalar tamamen zıt olduktan sonra nereye kadar?...

    Bir keresinde otobüste yanına oturduğum türbanlı bir kız bana sakız ikram edip muhabbet etmeye çalışmıştı, sonraki durakta direkt inmiştim valla. Kirli sakal bırakıyordum, hacı sakalı sandı galiba. :))

    3
    5 Yorumla
    • deryasheyma
      deryasheyma
      +1 yıl

      ne alakası var hacı sakalı sanmasıyla sanki hacılara hocalara bakıyor türbanlılar sadece. onlar da etkilendiği biriyle iletşm krmya çlşr hala siz aşamadınız bunu bence

      Yorumla
    • ömrüm123
      ömrüm123
      +1 yıl

      türbansiz bi kiz olsaydi hosuna giderdi kesin. veya o türbanli kiz yanina oturmasaydi bile veya tersleseydi seni ozamanda derdin nekadar yobaz insanlar. ön yargili davranmamak gerekir:S

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şaka yaptım ya hacı sakalı derken :))


      Yanıma oturmasaydı? Onun yanına oturan benim, bu bir. İster türbanlı, ister çarşaflı olsun, kimsenin yanına oturmaktan çekinmem rahatsız olmam. Aklımın ucundan geçmez, otursam mı oturmasam mı diye düşünmem bile. Ama onların böyle birçok şeyden çekindikleri oluyor..


      Beni tersleseydi? Bu dünya görüşündeki bir insana asla bir teklifte bulunmayacağım için beni terslemesi gibi bir durum da doğamaz, bu iki.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben şunu demek istiyorum; herşeye ayıp günah diye bakan biriyle bir ilişki yaşayacak frekansta olamam. İlla görüşlerimizin örtüşmesi gerekmiyor, farklılıkları büyütmem asla, sorgulamam da; ama 180 derece zıt olması da bazı şeyleri imkansız kılıyor. Sevgilimle icabında çıkıp bir sahil barında iki bira içmekten zevk alırım ben. Sevgilimin biraz rahat olmasını tercih ederim, tabuları olmamalı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bana kalkıp Fethullah hocaefendi masalları anlatacak, ben bunları nasıl dinleyeceğim? Ben de ona kalkıp kendi bildiğimi okursam savaş çıkar. O ilişki üçüncü günde biter. Olmaz yani...

      Yorumla
  • yeteLor
    yeteLor Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    tabiki türbanlı olandan hoşalanır ve onla evlenmeyi arzu ederim ama türbanlı kötü kalpli ve güzelse bile olmaz türban onun kötülüğünü saklamaz benim kanaatim bu

    0
    0 Yorumla
  • nichole
    nichole Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    erkek olsam karaktare bakardım herhalde ama cook büyük ihtimal türbanlı bayanla olmazdım fikir uyuşmazlığı

    1
    1 Yorumla
    • shyboy79
      shyboy79
      +1 yıl

      bencede

      Yorumla
  • Lancet
    Lancet Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    Dine bağlılığınla alakalı. Muhafazakarsan eşini kapalı seçersin. Aslında sorunun cevabı gayet basit değilmi?

    1
    5 Yorumla
    • deryasheyma
      deryasheyma
      +1 yıl

      basit tabi de ben çoğunluğu merak ettim. çünkü kapalı dışarı çıkmam gerekti ve erkeklerin bakışlarının arttığını farkettim, garipsedim.

      Yorumla
    • Lancet
      Lancet
      +1 yıl

      Ne kadar açarsan o kadar dikkat çekersin. Dekolte giyersen bakışların daha da arttığını, etek boyunu kısalttığında da aynı durumun yaşandığını göreceksin.

      Yorumla
    • ADAaa
      ADAaa
      +1 yıl

      açıkçası ben ne çok açık ne çok kapalı olma taraftarıyım bence ideali ortası hanım hanımcık giyinmek yeterli

      Yorumla
    • Lancet
      Lancet
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum adacım. Fazla açtığında erkeklerin ne gözle baktığı bariz ortada zaten.

      Yorumla
    • ADAaa
      ADAaa
      +1 yıl

      zaten yüzü güzel olmayan başka yerlerini açar :)

      Yorumla
  • floral
    floral Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Gönül kime derse ahan da budur, ona yanaşır ister istemez mıknatıs gibi.

    Kimse ferman dinletemez ne de olsa ona :P

    0
    0 Yorumla
  • eloisee
    eloisee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bunun cevabı çok basit inanç ve yetişme tarzına göre biri kapalıyı seçer diğeri açığı.

    1
    0 Yorumla
  • game_over
    game_over Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42
    +1 yıl

    hangisi beni etkilerse onun ile

    önemli olan her ikisininde beyinde tesettür olmasın

    2
    0 Yorumla
  • style34
    style34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41
    +1 yıl

    Kıyafetin nereyi kapadığı değil aklın neleri aştığı önemlidir.

    2
    0 Yorumla
  • etmus
    etmus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    müslüman olmadığım için , türbanlı bir kızla evlenme durumum olmaz zaten

    2
    10 Yorumla
    • ADAaa
      ADAaa
      +1 yıl

      o farketmezki gönül bu. sünnetliysen sorun olmaz.

      Yorumla
    • etmus
      etmus
      +1 yıl

      yoo çok fark eder :) aile kuruyorsun eğlence değil bu, aynı ev aynı yaşam çocuklar vb çok zorluk olur. ayrıca bizde başka inançtan kişilerle evlenmek de yasak :)

      Yorumla
    • ADAaa
      ADAaa
      +1 yıl

      aaa :)) vay be daha neler öğrencez yav :))

      Yorumla
    • etmus
      etmus
      +1 yıl

      farklı dinden evlilikere karşıyım ben... kesin sorun çıkar

      Yorumla
    • meraklı
      meraklı
      +1 yıl

      bizim dinimizde de dinsizlerle evlenmek yasak :) her dine mensup biriyle evlenebilirsin yeterki tanrıya inansın

      Yorumla
    • etmus
      etmus
      +1 yıl

      :) dininiz yasaklamayabilir de yine de toplum ve aileler açısından zorlayıcı olur

      Yorumla
    • ADAaa
      ADAaa
      +1 yıl

      o toplumun suçudur bu dine yansıtılamaz. meraklınında dediği gibidir. çünkü biz Allahtan korkmayandan korkarız.

      Yorumla
    • nichole
      nichole
      +1 yıl

      ben müslüman dışında evlenmek yasak diye duymuştum müslümanlar için yanlış mı duymuşum hiçbisey bilmiyorum ben ya

      Yorumla
    • yokoylebisey
      yokoylebisey
      +1 yıl

      etmus a katılıyorum sana kesınlıkle ayrı dinlerden insanlar evlenmemeli. Muhakkak sorunlar çıkar özellikle ailler daha önemliside çocuklar. Ha bi taraf önemsemez kendi dinini ailesini o zaman ıdare ederler öyle...

      Yorumla
    • etmus
      etmus
      +1 yıl

      kendi ailesine karsi cikmis bir insan yeni bir aileyi kurarken ne kadar basarili olabilir ki?

      Yorumla
  • kurucelika
    kurucelika Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    bence hiçbir farkı yok, kapalı olan da insan, açık olan da

    1
    0 Yorumla
  • meta_1
    meta_1 Takip Et
    Yoda Yaş: 47
    +1 yıl

    türbanlı türbansız farketmez aklı ve fikri "türbansız” olsun

    2
    0 Yorumla
  • SPraise
    SPraise Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Dine bakış açısına bağlı. Dinini seviyorsa türbanlıyı seçer.

    1
    5 Yorumla
    • ismimhakan u
      ismimhakan
      +1 yıl

      Yok değil. Ben de dinimi seviyorum ama türbanlı seçmiyorum. Kelime hatası olmuş bence.

      Yorumla
    • SPraise
      SPraise
      +1 yıl

      değişir işte (+ .

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Dinin türbanla alakası yok ki..

      Yorumla
    • SPraise
      SPraise
      +1 yıl

      Kuranı açıp okudun mu acaba ? Ben Müslümanım ve Kuran okumayı biliyorum . Annem de biliyor , anlatıyor . Ve başörtünün dinimizle doğrudan alakası var . Kuran oku bence , okumuş gibi yapıp burda bir şeyler söyleme .

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      10 kere okudum. "Tedebbür" ederek. Öyle arap papağanlığı yaparak anlamadan değil. Hatta şeytan Kur'an da 2 yerde der ki "ben onları anlamı bilmeden okumalara mutlaka iteceğim".
      😉

      O yüzden rahat ol. İyi araştır. Ayet "memelerini" örtmeni emreder. Başını ya da saçını değil kardeş

      Yorumla
  • hilalelif
    hilalelif Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    kusura bakmayında bu kadar sacma bir soru gormedim türbansıza yada turbanlıya bakarsın belki anlık olarak ama evlenme kararı bir insanın turbanlı turbansız olusuna gore verilebilirmi allahaskına

    0
    0 Yorumla
  • tutsaq
    tutsaq Takip Et
    Xper 2 Yaş: 53
    +1 yıl

    önemli olan kalbidir türban olsun yada olamsın pek farkı yok ne acıklar var kapalılardan namuslu ne kapalılar var açıklardan namussuz

    0
    0 Yorumla
  • umut_lu
    umut_lu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    ben türbansız ve sexi kızları severim genelide benim gibi düşünür

    0
    0 Yorumla
  • shyboy79
    shyboy79 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 50
    +1 yıl

    Tabiki türbansız karşıyım şu sıkmabaşa

    2
    0 Yorumla
  • Berk28
    Berk28 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    Önemli olan bence kalptir.

    0
    0 Yorumla
  • eLifF
    eLifF Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    bu kişiden kişiye değişir

    0
    0 Yorumla
  • melekkız
    melekkız Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    bence türbansız benim yakınlarım böyle diyor

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(16)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Erkekler türbanlı kızları mı seçer, türbansızları mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce kürt erkekleri mi yoksa arap erkekleri mi? 17 cevap verildi
Türk erkekleri buğday tenli kızlardan mı beyaz tenli kızlardan mı hoşlanır ? 25 cevap verildi
Türk kızları feminen Türk erkeği mi yoksa maskülen Kürt erkeği mi tercih ediyor? 12 cevap verildi
Kızlar, Türk erkekleri mi yoksa yabancı erkekler mi? 36 cevap verildi
Kızlar, dişil mi yoksa eril gruptaki erkekler mi daha iyi? 2 cevap verildi
18-25 yas bandındaki erkekler açık kızları mı beğenir türbanlıları mı? 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨