Kızlar, Türk erkekleri mi yoksa yabancı erkekler mi?

Erkekler genelde yabancı kızları bizden daha güzel buluyorlar ve bize direkt kezban diyorlar. Bu tür erkekler karşı, ben yabancı erkeklerden yana oyumu kullanıyorum Ayrıca cidden çok yakışıklılar. Seçmemde bununda payı çok yüksek.

Bkz: Bu fotoğraftaki güzel varlığın fanatik hayranıyım😍 Jules 💟
Kızlar, Türk erkekleri mi yoksa Yabancı erkekler mi?


Türk
Yabancı
Hiçbiri 😂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar, Türk erkekleri mi yoksa yabancı erkekler mi?
Cevapla