Kızlara soruyorum yabancı erkekler mi Türk erkekleri mi?

Şuana kadar hep Türk erkegini savunmustum ama son zamanlar da "Türk kızları egoist, kaprisli, kezban" cümlesi "çoğu" Türk erkeginin beş para etmez oldugunu gösterdi bana. Kızlarınızı yerin dibine sokmadan önce neden öyle olduklarını kendinize sorun ve bes parmagın besi bir mi bir düsünün. Sizin düsünceleriniz kızlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben de coğu kız gibi Türk erkegi derim. Yurdum insanı sonucta. Yabancı cok erkek arkadasım var hepsini de severim. Karakteri ırka yansıtmamak gerek. Her yerde iyi de var kötü de. Yine de Türk kızını, kendi kızlarını kötülemeye calısmayan Türk erkegi diger tüm yabancı erkeklerden üstün bana göre. Digerlerine de sözüm yok bundan sonra kendileri bilir. Sorumu cevaplayan herkese tesekkürler
Kızlara soruyorum yabancı erkekler mi Türk erkekleri mi?
Cevapla