Bir dunya yabanci erkek taniyosunuz ya zaten 250 kisilik rehberinizin %85 i mark, john, brad, tyson, mike vs dolu dimi birakin bos muhabbetleri turk erkegi pes para etmez genellemesi kullanirsan turk kizlarinda bir bok olmaz genellemesi gordugundede bu tarz tepkiler verirsin iste. ben her zaman kendi insanimdan yanayim dunyanin hicbir yerindeki kiz toplulugu ilgilimi cekmez lakin soylede bir durum var kiz ve erkek icin insan ulasamicagi seyi ovmeyi, her an elde edebilicegi seyi kotulemeyi sever.
03 Yorumla- +1 yıl
Benimki irkcilik degil, almanlarlada, amerikalilarlada, ruslarlada calistim, gittik kaldik oralarda cekimler geregi ben hayatim boyunca kimseyi iyi kotu cirkin dil din mezhep gorus farkliliklarindan ayirmadim. sadece benimki kendi tercihim ben kendi yurdumun insaniyla mutluyum irkcilik yaptigimdan degil
En İyi Cevaplar
konu iyilik karakter meselesi değil mi? şimdi gidersin taş gibi bir italyan bulursun hem yakışıklı hem anlayışlı hem kültürlü hem kadına nasıl davranmasını bilen.. tam oldu derken başkasıyla basarsın adamı, ee ne oldu? yaradı mı sana şimdi yabancı... her milletin iyiside vardır kötüsüde fazla takmayın şu rusçuları sonra ciddiye alıyonuz bir ton uğraş dur
03 Yorumla
+1 yılŞu zamana kadar yabancı hiç kimseyle tanışmadım. Ama kibar ve güler yüzlü oluyorlar genelde gözlemlediğim kadarıyla. Erkek arkadaşım ve evlenmeyi düşündüğüm kişi Türk. O bana herkesten daha tatlı, daha güzel görünüyor. Yani Türk erkeği-yabancı erkek diye kıyaslamayacağım. Her ülkenin iyi vatandaşı da vardır kötü vatandaşı da. Herkes hayatını paylaştığı insanla ilgilenmeli bence. Onun haricindekilerle ilgilenmemeli...
02 Yorumla- +1 yıl
Amin. Teşekkür ederim.
+1 yılAçıkçası hiç yabancı birisiyle tanışmadım fakat kadınlara karşı saygılı gibiler. Tabii videolardan izlediğim kadarıyla. Türk erkekleri, Türk kızlarını aşağılamasa hak etmediği laflar söylemese hiç bir farkları yok ama dediğim gibi saygı şart. Tabii işin sonunda yine bir Türk'e gitcez yani :D
04 Yorumla- +1 yıl
Tabii bir Biscolata erkeği ve Türk erkeği gelse beni seç dese direk Biscolata yani. Tabii öyle bir şey olmayacağı için :D
- +1 yıl
:D :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
+1 yılÖyle tabi ilgi görünce hemen şımarıp başımıza çıkıyorsunuz kendini bilen erkeklerde bu yok ama kadınların hepsinde var ben mesela çok güzel kızlar oldu benden hoşlanan öyle yakışıklılığımda yok ama egosunu yaşamadım asla kimseye anlatmadım gururlarını incitmedim.
01 Yorumlacınım genelleme yapmak güzel birşey değil tabi.. ama her toplumda bunları söyleyen olur. yabancı erkeklerin dili yok mu? Eğer söylenilen sıfatlar size uygun değilse genellemelere takılmayın. "Kızlarımız çok takıyor böyle şeyleri." dediğimde yine genelleme yapmış olacam ama napim şimdi? Alınan olur alınmayan olur, okuyanın tercihi ;)
00 YorumlaIyi insanlar çıkmamış karşına özeti bu. Onyargilari bırak ve guzel olan seyleri gormeyi dene insana insan oldugu icin bakan terazi burcu kızları var ya onlar iste hem güzel hemde lafları güzel olan kızlar onları uzmeyin :)
05 Yorumla
+1 yıl10 tane ülke gezdim yabancı kızların karakterlerine hayran kaldım. Ne kibir, ne ego, ne kendini kanıtlama çabası, biriyle konuşmak istediğinizde de hiçbir tersleme yok. gayet güleryüz gayet samimiyet. Siz de gidin beyler mutlaka gidin ve görün, yaşayın.
08 Yorumla- +1 yıl
japonya hariç 3 ülkeyede gittim. İstanbul'da da boşnakların arasında yaşıyorum ve bir sonraki gezi planım bosna-hersek oradan evlenmeyi düşünüyorum. al buradan yak ;)
- +1 yıl
Türk kızı için yorum yapmıyorum. ancak boşnak kızları ile türk kızları güzelliği çok farklı. boşnaklar birer melek. edit: boşnak sevgilim oldu.
- +1 yıl
bence ilgisi yok. melek gibi hatunlar. ayrıca karakterleri harika
- +1 yıl
bizim kızlardan çok farklılar
+1 yılBen Türk değilim ama bence Türk erkekleri. Çünkü kızkançlar ve eşlerini çok güzel sahipleniyolar. Yabancılarda bu kadar yok :)
12 Yorumla- +1 yıl
Deneyimlerle sabit :D
+1 yıl1. si Türk kızları yani biz baskıyla. Kapa bacağını sakın yüz verme. verince bacım diyen it erkeklerle, oğlum sen seviş diyen toplumla büyüdük. 2. si kalkıp bunları tınlamayaıo ruslar soyle boyle. Y da sureklı Baska kızlara bakmazlar.. Avrupada sokakta tek erkek bakmaz. Biz neden sizi çseçelim. Beyinsiz miyiz. Aslaa Türk erkeğiyle evlenip hayatımı bitiremem
Sureklı ona buna bakan değer vermeyen yuzyıllardır hepınız abazasınız beyınszler20 Yorumla
+1 yılGenelleme yapılamaz bence.
Türkün içinde de seçilmemesi gereken erkek var yabancının içinde de
gönül meselesi.
Tabi ki müslüman olması şart.01 Yorumlarus kızları bir melek:)i199.photobucket.com/.../...sian-girl-portrait.jpg
07 Yorumla- +1 yıl
kizlar melek denmez diyen kafir olur kuran oku
Gizli Üye(30-35)+1 yılUlan yeter hergun hergun
Yok tur erkekleri soyle yok türk erkekleri boyle
Ulan domalak bide zikin bizi mk nedir ya
Sanki hergun biskolata erkekleriyle takiliyorlar
Siz degilmisiniz bizim haydarla takilan kezbanlar..01 YorumlaŞimdi doğruya doğru iklimden mi suyundan mı bilmiyorum ama sarışın uzun boylu renkli gözlü erkekler bizde çok az. Sarışın uzun boylu erkeklerden hoşlananlar için tabii ki yabanci erkekler daha iyidir
01 Yorumla
+1 yılTürk kızı tribini bizden başka hiç bir millet çekmez. Unutmayın bunu da...
02 Yorumla- +1 yıl
Yani :)
HAYDİ KIZLAR TÜRK ERKEKLERİ DEYİN SİZİ SEVİYORUZ :)
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkonusuyorlar ya yüzde 90 ı rus kızı hayalı kurar yüzde 80 i klasik türk kızıyla evlenir :D ahhh erkeklerimiizzz ahhhh :D
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılkesinlikle katılıyorum :D
Ya daha ingilizce bilmiyorum yabancı erkekle napıcam :D:DD::D:D Bu sene ingilizceyi sokersem düşünürüm
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu soruyu sordun sana bilimsel bir aciklama yapicam sonucta babandaerkegi genini tasiyosun cirkin olmak guzel olmk yaradilis bir bitmediniz arkadas her hergun yetet l*n artik illa agİmizimi bozalim anlamaniz icin..
01 YorumlaTurk kizlari yabancilara ayak uyduramazsiniz zaten. Onlarda evlenmeden olmaz cumlesi ise yaramaz bir yerinize kick a. vurur. Fuckbuddy cogunluk.
03 Yorumla
+1 yılyabancı erkekler daha yakışıklı bence türkler tipsiz kısa
011 Yorumla- +1 yıl
ben görmedim pek yakışıklı ünlülerden 1 2 tane var gerisi tipsiz boktan Allahın belası şeyler ölselerde kurtulsak
- +1 yıl
ölmek istiyorum bu yüzden böyleyim :/
- +1 yıl
ölsem bu dünyadan bir çirkin daha azalır iyi olmaz mı
- +1 yıl
Bilmiyorum hiçkimseye güvenmiyorum
- +1 yıl
İşte bu yüzden bu ülkeden kaçıp gidecem farklı ülkelere en azından orda iyiler var öyle duydum :(
+1 yılYabancı erkek desem nolucak sonunda yine bir Türk erkeğiyle evlenenecem.. Türk olsun
00 YorumlaKimseyi Hor Görmemek lazım. benim öyle bir sıkıntım yok. bana huzur veriyosa gerisi teferruat :)
00 Yorumla
+1 yılbir kiz gercekten o tarz davraniyorsa yabanci bir erkek ona neden Türk erkeklerinden farkli davransin ki yucelestirmemek lazim karaktere bagli hepsi
00 Yorumla
+1 yılTürk erkeklerinin aynı zamanda sünnetli olduğunuda unutmayın kızlar
01 Yorumlayanlış düşünüyorsun 5 parmağın 1 mi herkes oyle diil
02 YorumlaSen bakma büyük bir çoğunluğu gırgır için eleştiriyor.
00 YorumlaAlmanlara takilin kizlar turk erkeklerden bir b. ok olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhee yabanci erkeklerde türk kezolarini bekliyordu zateeen
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılboyle bu can cıkar huy cıkmaz, turk kızları kibar, nazik, hanımefendi degill. varsada anca gorunuste boyledirler. yılların tecrubesıyle sabit hic sekmedi...
Cevap sahibi+1 yılben ne diyoom sen ne diyoon
Cevap sahibi+1 yılaynen ya her topal satıcının bir kör alıcısı vardır sonucta kasılmayalım
- +1 yıl
hee rus kızları da türk erkeklerini bekliyodu zaten :D
Koşun koşun yabancı erkekler bekliyor sizi :)
03 Yorumla- +1 yıl
Neden kızlara egoist Kezban kaprisli dediğini bir düşün şu hayatta bir kez olsun kendinizin nasıl hatalar içinde olduğunu bir düşünün adeta sütten çıkmış ak kaşık misali görmeyin kendinizi evet ne yazıkki bu bir vaka haline geldi ego dan kapristen kendini beğenmişlik ten artık bizim kızlarla ne iletişim kuruluyor nede tadında ilişkiler yaşanıyor.
Aşk İlişkileri konusunda 308 cevap paylaştı. Dış görünüşten bahsediyorsan İspanyol erkekleri
03 Yorumla
+1 yılDüşüncelerime tercüman oldun
01 YorumlaKarakterli erkek !
21 Yorumla
+1 yılben türk derim bana uyar.
10 YorumlaBUNU HAKEDİYONUZ ÇOK HAVALISINIZ
032 Yorumla- +1 yıl
sende boşa nefes tüketiyorsun yediğin içtiğini bir afrikalı yese allaha hergün şükreder eşşek gibi yaşıyorsun eşşek gibi gideceksin adam ölür eseri kalır eşek ölür semeri kalır senin semerini evin baş köşesine katacağım baktıkça seni hatırlarım derimki la bu bizim kara eşek değilmiydi D: :D :D :D
- +1 yıl
la hehe he kanıtla adam gibi adam olduğunu delikanlı bir kız olduğunu bu saçma sapan espirileri bırakır sana adam gibi davranırım ben genelde laflarımı çok seçtiğim için her adama saygı göstermem sadece saygı duyulacaklara saygı gösteriririm boş boş konuşanlara göstermem laf kalabalığı yapanlarada
- +1 yıl
seninde sütün bozuk ben gülmüyorum sadece bu bir espiridir diye altını çizerek gülücük işareti katıyorum ( BAK SANA NE DİYİM ŞARKI SÖYLEYECEĞİM) ÖLÜRÜM SANA ÖLÜRÜM SANA PİŞT ZİLLİ YAKTIN BENİ ZALİM TİRYAKİN OLDUM HAİN ÇALDIN BENİ BENDEN DÜŞTÜM O ARA ZALİM TESLİM OLDUM SANA BİLE BİLE KAPILDIM YİNE GÖZ GÖRE AH BAŞIM DÖNÜYOR KANIM KAYNIYOR...
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Türk kızları :)
01 Yorumla
+1 yılOf course Turkish men :))
00 Yorumla
+1 yılBöyle diyorsun ama Türk le evleniyosun ne iş
02 Yorumla- +1 yıl
Onlarda aynısı geçerli eic seçermisin puana ihtiyacım var
Gizli Üye(30-35)+1 yılYabancı erkekler tabiki
01 Yorumla- +1 yıl
Or. puyum diyosun yani.
Kardesm sana yine vercek oln türk erkegi
010 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSizde sanki bulunmaz Hint kumaşınız a. q
02 Yorumla- +1 yıl
Siz Rus derken iyi dimi defol
+1 yılYabanci
05 Yorumla- +1 yıl
bencede türk kızlarından bir şey olmaz tabiki ruz kızları. ama türk kızları sevmesede yabancı bütün dünyadaki kızlar hemen hemen türk erkegi der siz canınızı fazla sıkmayın:)))
- +1 yıl
www.youtube.com/watch yabancı kızlar da öyle diyordu :))
- +1 yıl
Bende rusum
- +1 yıl
Annem
TURK ERKEKLERIIIIII
22 Yorumla
+1 yılYabancilar daha iyi
05 Yorumla- +1 yıl
yabancı kızlar dimi :) tabi onlar iyi dir
- +1 yıl
Hayır yabancı erkekler daha iyi..
Bacim buna zeki diyorsan pes doğrusu - +1 yıl
Eminimki carpilmissindir.. Çünkü yalan o zeki olsaydi benim soruda erkekleri kastettigimi anlayip lafi bir taraflarindan anlamazdi.
Türk Erkeği.
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar