Giymediğiniz kıyafetleri ne yapıyorsunuz, değerlendirme yönteminiz var mı?

İster çok kaliteli, ister çok pahalı, ister ucuz olsun eninde sonunda aldığımız kıyafetler eskiyor. Belki sıkılıyoruz, belki de yenilerini almak için dolabımızda yer açmak istiyoruz. Peki bu sırada geride kalanlara ne yapıyorsunuz? Atmayı mı tercih edersiniz, birilerine vermeyi mi, yoksa "olsun olsun benim elbet ihtiyacım olur onlara" diyenlerden misiniz? Bende hala liseden kalma kıyafetler duruyor, annem bazılarını verse de bazıları bir gün "ihtiyacım olur" diye dolabın bir köşesinde duruyor :/ #hayatapembebak
Atıyorum, ne işim olur daha.
Satıyorum, ben hiçbir zaman kıyafetleri yırtılana kadar kullanmam.
Saklıyorum, ben atamam öyle, belki hatırası vardır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Giymediğiniz kıyafetleri ne yapıyorsunuz, değerlendirme yönteminiz var mı?
Cevapla