Annem sağolsun başkalarına vermek gibi bir huyu var benim adıma karar kılıyor halbuki hiç gerek yok buna herkesin parası var isteyen istediğini alıyor. Ben ise 2. elden çıkarıyorum giymediklerimi.
İhtiyaç dolabı var sokaklarda, oraya atıyorum. Ya da bazen ihtiyacı olan birileri varsa onlara veriyorum. Bazen de kesip biçip başka bir şeyler yapıyorum (üreticilik mood ✨🎀)
Tamamen kulanılmayacak hale gelene kadar giyerim kank. Tarla dağ bayır bazen tamirhaneye bazen hayvan bakmaya giderim. Yırtılıp yıkanmayacak gibi olanları atarım.