Ben 4 yıldır sporla uğraşıyorum. Fotoğraflarımın çoğu taytlı , göbeğim veya bacaklarımın gözüktüğü fotoğraflar var spor kıyafetlerim böyle çünkü genelde onları giyerim. Beni seven çocuk instagramı kapat ve bir daha bu kıyafetleri giyme dedi. Bende onla konusmayı kestim haksız mıyım? spor yaparken böyle giyiniyorm fotolar benzer yani. Şort zaten yazın giyiyoruz kız kızayken
Spor salonunda çektiği fotoları instagrama atan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Arkadaşınla olan durum sizi bağlar sadece. İki tarafında kendine göre doğruları ve sınırları olabilir sonuç olarak. Bu tip fotoğraf payşılmlarına gelince, genel manada sosyal medyada kendini gösterip günümüzün modası olan takipçi sendromu ve bireysel beğenilme ihtiyaçlarını bu yolla tatmin etmeye çalıştıklarını düşünüyorum...
Ya spor da sıkıntı yok eyvallah yap A m A sevgi linin bu konu larda kıskanç olduğunu bilmiyor muydun da fotoğraf larını attın sosyal ortama yanlış bişey yani 😉
bende 5 yildir bu sporla ugrasiyorum karakter meselesi herkesin dusuncesi farkli olabilir bu senin hayatin ister taytli ister sortlu koyarsin kisitlanmaya izin verme
En İyi Cevaplar