AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
intagram yaş sınırlamasını düşürdü burada o yok düşürdü ama bizim yasalara görede öyle yere giremez öyle şey koyamaz hat üzerine olmayıp biri şikayet ederse 4 yıl kesinleşmiş cezası var
Velisi düşünsün gerçi şimdi ki çocuklar böyle kimse bir şey diyemez karışamaz da ailesi varken söz düşmez.
Şu soruları anlamıyorum neden insanların düşüncelerini umursuyorsunuz ki ne giymek ne paylaşmak istiyorsanız onu yapın bırakın milleti
Ya açık giymesi değil benim taktığım nokta. İsteyen istediğini tabii ki giyer. Ama bir sütyenle fotoğraf çekilmesi vardır bir de sütyen şeklinde cropla. Bence ikisi baya farklı şeyler
Ne yani bu kişi sen değil misin? İnanmıyorum ya bu kadar kafaya takıp gelip burada sorduğuna cidden inanmıyorum
Evet ya gece gündüz aklımdan çıkmıyor o derece taktım yani fena
Belli oluyor taktığın zaten belki de kıskanıyorsundur kim bilir
İnanıp inanmamak sana kalmış ama ben güzele güzel derim. Mesela az önce profil fotoğrafına baktım bence güzelsin. Kıskanç bir insan olsaydım seni de kıskanırdım o zaman. Ayrıca neyini kıskanayım onda olan sanki bende yok. Ben sadece varoş kombini hakkında burası ne düşünüyor onu merak ettim
Bana güzel diyor olman onu kıskanmadığın anlamına gelmiyor ayrıca onda olan sanki bende yok demişsin çok haklısın eğer olsaydı burada soru açıcak kadar takmazdin kızı herşeyi geçtim varoş kombini diyorsun ama sadece sütyenden bahsediyorsun bu nasıl bir saçmalık? Neyse sonuç olarak senin giyemediklerini giyiyor diye kıskanıyorsun kızı ama benden ufak bir tavsiye hiç kimseyi bu denli kıskanma günün sonunda ağlayan sen olursun ona göre öptüm muaaaah
Ahsakakıaala kafanda nasıl güzel kurdun öyle. Giyemediklerin diyorsun da sen nerden biliyorsun benim giyip giymediğimi? Giyiyorum bu bir, sütyenle fotoğraf çekmek marifet değildir bu iki, kıskandığımı düşünebilirsn skimde değil açıkçası bu da üç.
Marifet olup olmamasına sen mi karar veriyorsun pardon kimsin sen ben söyliyim vasıfsız gizli gizli insanları eleştirip kuduran birisin
Sanane ya ister sütyenle ister başka şeyle atar sen ne hakla karışabiliyorsun buna işsiz
Ya yazdıklarımı anlamıyor musun algıların mı kıt grizekalı bir saattir aynı şeyi anlatıyorum
Neyi anlatıyorsun sütyen dışında başka bir kelime kullanmıyorsun beyinsiz
Size ne bilader milletin giyimden kuşamından ister sütyenli atar ister sütyensiz bana ne sizene o ne deyip geçmeyi bileceksiniz
Ay banane zaten beni bağlamıyor ne giydiği. Sadece buradakilerin görüşünü merak ettim bir kombin hakkında
Gerçekten sana gülüyorum kardeş burada kiler ne düşünecek acaba ya Orta Doğulu çoğu öldürüm keserim kısıtlarım baskılarım diyecek giyemez diyecek ne bekliyorsun
Bir şey beklemiyorum ne kastın ya akşam akşam
Sende kafa olsaydı bu soruyu mavilere sormazdın demek ki sende kafa yok hocam
Ya sende kafa var da ne olmuş varoş
Varoş mu lan sen varoş değilsen ne işin var burada sorsam Baban Başkaban değil mi yalan dolan ile kendini büyük statü send ailende ama gel gör ki evde kalmış fakir bir aileye sahipsin zengin koca arasın kapalı cahil anan sana burada harcanma
Bak gerçekten hayal gücüne hayran kaldım ama beni kendinle karıştırma. Hakkımda attığın tek bir şey bile tutsaydı azıcık beyin pırıltısı var derdim ama ne yazik ki diyemiyorum. Bir de anladığım kadarıyla çok mutsuz bir hayatın var konuşmalarından belli oluyor baya. Senin adına üzüldüm ama iki saniye falan. Ha bir de çok kırosun haberin olsun
Benim hayal gücüm kurduklarım senaryorları senin üstünde görüyorum ne iş kardeşim benim senin hakkında bütün dediklerim gerçek kendini hala kandırmaya devam eden zavallı birisin ancak gizlenerek kendini büyük gören ezik birisin ben mutsuz değilim çok gülen şakacı neşeli insanım hiç bir umrumda değil ben düşünmüyorum bir şey ben bu hayata düşünmeye gelmedim hayatımı yaşamaya ama senin gibi cahil kültürsüz insanlar bunu anlayamaz çünkü muhafazakar ailede yaşayıp sürekli kısıtlanarak baskılararak tek bir mutluluğu huzuru elde edememiş şekilde yaşayıp herkesi de kendinisi gibi sanıp herkesi öyle sanıyor dimi senin ailen ve çevren kıro bir baksana tek bir Kadını savunan var mı eğitimsiz kültürsüz barbar yobazlar Kadını öldürme vurma her şeyi yapan etrafına baksana
Ya bunu okuyacağımı düşünüyorsan çok yanılıyorsun kendini çok ciddiye aldın ya
Hadi kardeşim hadi ister oku ister okuma şeyimde değilsin bu kadar vakit sana ayırdığıma sevin boş zaman kaybsın git kitap oku araştır düşün kendini geliştir bu kafayla fakir işsiz Müslüman bir Erkek alıp rezil olursun bu kafayla
Sanane yrramın başı sanane
Sen kime diyorsun bana dedin sen gelsene hele mesajjj bölümüne
Sapıkkk
O lafı yazarken sapık kim belli burada şikayet ediyorlar sen gel oraya
Ne diyosun antifriz
O lafları tek tak ağzına yedireceğim yiyorsa at bellki korkak ödleksin uğraşmayacağım gizli korkak
Nooolur uğraşsana
He uğraşayım da hesabım kapansın işini biliyorsun oltanı başka yere at sazan değilim
Sazan deilsin belki ama yılansın tıssss
Kendini zeki akıllı sanıyorsun yanılıyorsun
Sen de kendini sigma sanıyosun ama yanılıyosum
Senin yaş kaç öyle ya
Sen kaçsan ben bir yaş büyüğüm
Kendini büyük mü sanıyorsun hahahaahah :D
günümüzdekiler bişey düşünmez ama ben çok şeyler düşünürüm
pek ıyı dusunmem ama ergen sonucta
Ergenler iyice sapıttı ailesi bir şey demiyor güya
Yaşı küçük ya, olmamalı yani
İlgi çekmeye çalışan bir objedir
Umarım erken büyür derim
Hiç bir şey düşünmem.
Kötü bir şey düşünmem.
Bende öyleyim ama sadece bi kişiye yaparım
Bikini giydigindede herkes bakıyor
Paylasan kısı yakının mı?
Crop mu ki 🙄
Ergen