ergen kızlarda çok rastladıgım yuksek bel pantolonlara tişort ya da gömlegın önunu ıcıne sokmalarına gıcık oluyorum ayrıca dar pacalardan bacagın hangı bölgesının kalın oldugunu gösterme amacı da neyın cabası?begenmeyen var mı? bence çok çirkinler rezıllık gıbı
En İyi Cevaplar