Saçları yazın mı yoksa kışın mı sıfıra vurdurmak daha iyidir gürleşmesi için?

Arkadaşlar saç diplerim biraz seyrekleşmiş. Gürleşmesi için sıfıra vurmam gerekiyormuş. Sizce ne zaman kazıtırsam daha etkili olur?
Saçları yazın mı yoksa kışın mı sıfıra vurdurmak daha iyidir gürleşmesi için ?


Güncellemeler
+1 yıl
Bayanlar daha çok anlıyormuş bundan :D
Saçları yazın mı yoksa kışın mı sıfıra vurdurmak daha iyidir gürleşmesi için?
Cevapla