3 aydır istediğim saç rengini tutturamadılar arkadaşlar saçlarım mahvoldu. Güya turunculukları kızıllıkları alsın diye 3 kere boyadı her ay kumrala. Sonra ombre yap dedim ama açık bir sarı istiyorum dedim hani aylardır cok açık bir sarı istiyorum. Kumral değil sarı civciv sarısı da değil. Şarkıcı Sıla ile Şeyma Subaşı'nın fotoğraflarını gösterdim. Aynı o sarıdan. Bknz: https://instagram.com/silagencogluhttps://instagram.com/seymasubasiofficial ya da en kötü böyle yap dedim yani bu tonlar: (Bu başka bir kuaför yaptığı işlere bayıldım)
Neyse ilk yaptığı zaman cok beğendim dedi ki bu saç 1 haftaya akıcak daha güzel olcak sarıların dedi açılcak dedi. şu an saçım bu: Bir de güya 0 kızıllık diyorlar. Neyse ama arkadaşlar saçım çok yıprandı artık işlem göre göre keçe gibi oldu keratin bakımına para vermeye değmez dedim, Dax Supergro. Gliss Saç maskesi ve spreyi kullanıyorum. Daha sonra Hindistan Cevizi yağı alcam. Ben bu saçı açabilir miyim nasıl yaparım hangi marka ile işe yarar mı ne zaman yapiyim. Yaptıralı tam 2 hafta oldu. Sarılarım daha bok oldu gibime geliyor
Kızlar, Bu saç rengi ne renk sizce kendim açabilir miyim hangi yöntemlerle ne önerirsiniz? Ya da iyi kalsın mı?
1. resimde saçın dip kısmı açık kumral kuaföre gidersen saçın siyahsa o saçı ilk silerler sonra koyu kumral vururlar 7.43 oluyo yanlış hatırlamıyosam en son da krepe balyaj atarlar ama dikkat et açık bir ton saçını kopara bilirler onlar kontrol etsn ama sn de et en son beyenmezsen sarının tonunu kuaförlere söyle onlar uçlara vimlex geçerek açar veya koyulturlar
Kusura bakma ama saç uçların pırasa gibi olmus; yanik ve kırık oldu. Hala boyama derdindesin. Azcik bakim yaglari kullan da düzelsin. Sac rengin iyi zaten.
Acileeeeen bemiks ampul bepanten ampul falan al eczaneye soyle verirler zaten sac icin deyince birde badem yagi al zeytin yagi al bunları karistir sür asvina haftada 1 kere yap saclarin yumusacik olur ve duzelir. Istersen aktardan sinemaki alip kaynatip onu surersin bunlardan ayri olarak sinemaki saci acayip guzki uzatiyor böylelikle kestirsen bile kiriklari cok az sacin kisalmamis olur ama boyama benum arkadasimda sen gibi boyadi saclari dokuluyor acilmalar basladi kel kalcak yaaaa cok kotu oldu onun senin oyle de olmasin
Ya riske girip kuaför de oryalle açıcaksın ki eminim o istedigin saçı oryal kullanarak açtılar boyadılar ya da sabır gösterip hiç saçını yıpratman c vitamini ile açma formülünü deniceksin sadece boya ike olucak iş degil
En İyi Cevaplar