Kızlar, Bu saç rengi ne renk sizce kendim açabilir miyim hangi yöntemlerle ne önerirsiniz? Ya da iyi kalsın mı?

3 aydır istediğim saç rengini tutturamadılar arkadaşlar saçlarım mahvoldu. Güya turunculukları kızıllıkları alsın diye 3 kere boyadı her ay kumrala. Sonra ombre yap dedim ama açık bir sarı istiyorum dedim hani aylardır cok açık bir sarı istiyorum. Kumral değil sarı civciv sarısı da değil. Şarkıcı Sıla ile Şeyma Subaşı'nın fotoğraflarını gösterdim. Aynı o sarıdan. Bknz: https://instagram.com/silagencoglu https://instagram.com/seymasubasiofficial
ya da en kötü böyle yap dedim yani bu tonlar:
Kızlar, Bu saç rengi ne renk sizce kendim açabilir miyim hangi yöntemlerle ne önerirsiniz? Ya da iyi kalsın mı?

Kızlar, Bu saç rengi ne renk sizce kendim açabilir miyim hangi yöntemlerle ne önerirsiniz? Ya da iyi kalsın mı?
(Bu başka bir kuaför yaptığı işlere bayıldım)

Neyse ilk yaptığı zaman cok beğendim dedi ki bu saç 1 haftaya akıcak daha güzel olcak sarıların dedi açılcak dedi. şu an saçım bu:
Kızlar, Bu saç rengi ne renk sizce kendim açabilir miyim hangi yöntemlerle ne önerirsiniz? Ya da iyi kalsın mı?
Kızlar, Bu saç rengi ne renk sizce kendim açabilir miyim hangi yöntemlerle ne önerirsiniz? Ya da iyi kalsın mı?
Kızlar, Bu saç rengi ne renk sizce kendim açabilir miyim hangi yöntemlerle ne önerirsiniz? Ya da iyi kalsın mı?
Kızlar, Bu saç rengi ne renk sizce kendim açabilir miyim hangi yöntemlerle ne önerirsiniz? Ya da iyi kalsın mı?
Kızlar, Bu saç rengi ne renk sizce kendim açabilir miyim hangi yöntemlerle ne önerirsiniz? Ya da iyi kalsın mı?
Bir de güya 0 kızıllık diyorlar. Neyse ama arkadaşlar saçım çok yıprandı artık işlem göre göre keçe gibi oldu keratin bakımına para vermeye değmez dedim, Dax Supergro. Gliss Saç maskesi ve spreyi kullanıyorum. Daha sonra Hindistan Cevizi yağı alcam.
Ben bu saçı açabilir miyim nasıl yaparım hangi marka ile işe yarar mı ne zaman yapiyim. Yaptıralı tam 2 hafta oldu. Sarılarım daha bok oldu gibime geliyor
Kızlar, Bu saç rengi ne renk sizce kendim açabilir miyim hangi yöntemlerle ne önerirsiniz? Ya da iyi kalsın mı?
Cevapla