Kızlar saç rengi konusunda yardımınıza ihtiyacım var. Lütfen tavsiye verir misiniz?

Doğal sac rengim siyaha kaciyordu. Simsiyah değildi ama koyu kahverengi gibiydi. Her neyse ben iki gun once sacimi boyamaya karar verdim ve kolestonun 7.77 ışıltılı kahve olan boyasini alıp boyattim saçımi. Boyandi boyanmasında ama kendi sacim koyuydu boyada cok koyuymus pek değişiklik olmadı. Kahverengi bir renk var sanki bakir gibi değişik bir renk oldu. Annem sacimi boyadigimi bile farketmedi hatta. Benim istediğim sac rengimi değiştirmekti. Uçlarına sari ombre yaptiracaktim ama dipleri ve boyları karamel rengi gibi olacaktı. Ama olmadı. Suanki sac rengim 7.77 ışıltılı kahve. Sac rengi yüzüme yakisti mi bilmiyorum ama boşuna boyamis oldum. Güzelim doğal saclarimin rengi değişmiş oldu. Ben sac rengimi nasil istediğim renge boyaticam. Kuaföre soruyorum bir turlu istediğim rengi göstermedi bana. Ombreli sac istiyorum ama simdi tekrar boyatirsam sacimin yanacagini söylediler. 1 2 ay geçmesi gerekiyormus sanırım? Ben bu boyayı nasil akiticam? Nasil istediğim sac rengini elde edicem? Lütfen yardim edin. Dusunmekten yoruldum.
Kızlar saç rengi konusunda yardımınıza ihtiyacım var. Lütfen tavsiye verir misiniz?
Cevapla