Kızlar akne ızlerı ve gunes lekelerımden kurtuluyorum 2. haftamdayım ne dusunuyorsunuz?

merhaba kızlar. yıllardır dermokozmetık canavarı halıne gelmıs ve bu sektore ıyı para kazandırmıs bırı olarak sanırım sonunda aradıgım urunu buldum. ergenlıgımdn kalma akne ızlerı ve hafıf doku kaybı yasamıstım yazında tatılde gunes lekelerı olustu 2 yıldır kullanmadıgım dogal tyontem ve gtmedgm doktor kalmadı bu gencecık yasımda mezoterapı bıle yaptrmama ragmen ınanın sonuclar hep hayal kırıklıgıydı.. eczacı bır arkadasımın tavsıyesıyle bır urune basladım ve urun vadettıklerını eksıksız bır sekılde yerıne getırıyor.. 2 hafta oldu kullanalı ve lekelrımde acılmalar gozlemlıyorum. dokuyu tamamen yenılıyormus zaten surdugunuz anda hafıf yanma hıssı olusuyor ama gecıyor 15 20 dk snra urunun musterıı temsılcısını aradıgımda bana bunun gecıcı oldugunu ve urunun cıltte ıslevsellıgını gostedgnı soyledı. cıldın derın tabakalarına ınıp sınır uclarını ve hucre olusumu uyararak zamanla doku olusturuyormus ve daha neler neler musterı temsılcılerı cok ılgılenıyor kızlar bu urun olay yaratacak sanırım ısrarla kullanmaya devam edecegım. gercekten bu durumdan muzdarıpsenız ve byle bır urun araysındaysanız ben sıze kesınlıkle onerıyorum lınkı alta kycam ordan ulasabılırsınız saglıklı gunler canlarımm
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar akne ızlerı ve gunes lekelerımden kurtuluyorum 2. haftamdayım ne dusunuyorsunuz?
Cevapla