
Yarin tatile gidicez ve az önce ağda yaptım bacağın mafoldu kipkirmizi ve kirmizi noktalar sis cidden insan icince cikilcak gibi değil fotoğraf ta biraz normal durmuş ama cidden baya kötü agliycam ya Ustelik benimkiler kalici hic gecmiyo

Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
ben bu yaz jiletle aldım dipleri simsiyahtı kıpkırmızı sivilceler vardı falan o sekilde girdim kimsede dönp bakmado ama psikolojik olarak çok kötü ve diğerleri bakıyo gibi hissettim seneye ağda yaptırıp gidicem kesin yine aynı sey olucak ama yapcak bisey yok herkes te illa oluyor bunumu kafamıza takıcaz
Of evet ya ama benim çevremde çok bakıyorlar zaten bacaklarim berbat durumda ve ben cok takik bir insanim
köpük kullanmadan jilet kullanmasın ben bacaklarımı hep jiletle alıyorum 5 dk mı alıyor en fazla memnunum
bacak fondoteni kullan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar