
Ciplak ayakla koku yaptigi icon kokuyu yaymak amaciyla mi yoksa ciplak ayakla babet acittigi icin mi?

skydur kucuk gelmistir sen bir babet giyde gor gununu
Bilmiyorum artik
Acıttığı için ve ayak sallamak nerdeyse tüm kızlarda alışkanlık tam denemez ama var yani mutlu olunca ya da bir yerde oturuken ayak sallanmya başlar zaten babet ya da parmak arası terlik olunca bu daha eylenceli oluyor :))
Psikolojik durumu yansitiyor yani:) keyf aliyorsunuz demek hmm:)
Cevap
3Cevap
Ayakkabının altı ince olunca topuk kısmına vuruyor ve ayakkabısını yarı yarıya çıkarıyorlar. Kimisi ince tül çorap giyer, kimisini giymez yalın ayakla gezer. Şimdiki gençler spor ayakkabısı ve babet çorap giyiyor.
Diğer ihtimal bayanların ayakları terliyor.
Çorap giymemiş tabanı yapışmıs, ayagı rahatlatıyor fjdjxjdkdm
Rahat oluyor ancak dışrda yapmam arkası vurduğu için olabilir.
Serinlesin diyedir ama mantikli bulmuyorum , goruntu kirliligi 😄
Ciplak ayak terletiyor sanirim serinlemek mantikli:)
Aynen terletiyor 😄 sallayinca da hava hareket ediyor serinliyor evet 😄
Ayak kasilinca otomatik olarak arkasi cikiyo bazen kasti yapan da var o da acittigi icin
Hiç babet giymediğim için böyle bir sorunumda olmuyor :)
Aaa babet giymeyen kiz da mi var:)
Peki:)
adam neye dikkat etmiş ya :))
şi bir kahve yapsana :D
İğrenç bir görüntü. Ben hiç böyle yapmadım.
Kendiliğinden çıkıyodur belki.
Yururken cikmiyor mu:)
Bilmem ven kullanmıyorum
Arkası vuruyor babetın bazen
Yumusak degil mi ya babetler ben vurdugunu sanmiyordum hic ta ki yara bantlarini gorene kadar:)
Yazik ya:)
Ben yapmam. Ayaklarını serinletiyorlar sanırım
Ciplak ayakla giyince terliyordur :)
babet çok acıtır ve pişersiniz
Yapmasalar keske :(
:D Sıkıntıdan
O ortamdan uzaklasmak lazim o zaman babetler sallanmaya basladiginda:)
Acıttığı için
Evet yara bantlarindan anlasiliyor:)
Kokuyu salmak için.
Ayakci :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?