Kahverengi gözlü erkekler bence ölmeli hayata 1-0 yenik ve hiç yakışıklı sayılamayacaklar ve hiç şansları yok. Niye hala çabalıyorsunuz?

Kızlar renkli göz sevmem cümlesi yalandır. Mavi veya yeşil gözlü erkek her türlü önde yani kahverengi gözlülerin sevgililerinin olması büyük mucize bence bu devirde. Çünkü gerçek şu ki herşey tiptir. Karakter bahanedir.
Kahverengi gözlü erkekler bence ölmeli hayata 1-0 yenik ve hiç yakışıklı sayılamayacaklar ve hiç şansları yok. Niye hala çabalıyorsunuz?
Cevapla