Herkes bana çok zayıfsın , aşırı zayıflamıssın diyor. ben de zayıf olduğumu düşünüyorum ama sadece üstten yani yüz olarak da almam lazım kollar falan?

herkes bana çok zayıfsın , aşırı zayıflamıssın diyor. ben de zayıf olduğumu düşünüyorum ama sadece üstten yani yüz olarak da almam lazım kollar falan? nasıl olcak?
Herkes bana çok zayıfsın , aşırı zayıflamıssın diyor. ben de zayıf olduğumu düşünüyorum ama sadece üstten yani yüz olarak da almam lazım kollar falan?
Cevapla