4 gü

Çok zayıf olduğum için bol giyinmem yanlış mı, tesettürlü biri olarak siz ne düşünüyorsunuz?

Ben çok zayıfım ve bunu kamufle etmek için bol giyiniyorum sizce bu kötü mü tesettürlüyüm bu arada
Çok zayıf olduğum için bol giyinmem yanlış mı, tesettürlü biri olarak siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla