Ben çok zayıfım ve bunu kamufle etmek için bol giyiniyorum sizce bu kötü mü tesettürlüyüm bu arada
4 gü
Cevap
15Cevap
Bol giyinmen tesettur icin en uygun olan zaten efenim
Biliyorumda bi arkadaşım dalga geçti
Dar giyinsen de tesetturlusun neden dar giyiniyorsun diye dalga gecerlerdi sen aldirma
Valla haklısın
zayıfta olsan kıloluda olsan zaten dogru olan o sekılde gıyınmen
Tesettür zaten var olanı gizlemek açık etmemektedir doğru olan yoldasın
Tesettürlüysen zaten normal ki, bol giyinmek zaten normal
Yok gayet iyi doğru yapıyorsun teseturluymusunuz zaten daha iyi yanı
Giyim tarzın nasıl peki
Nasıl rahat hissediyorsan öyle yap.
Boy kilo kaç?
160 50 kilo
Çokta zayıf değilsin bence.
Yaş aralığı doğru mu?
26 yaş
Bence yaşına göre boy kilo oranın gayet iyi =))
Senin gibi bir eşim olur inşallah.
😂😂inşallah
Bekar mısın?
Evet
Evlilik düşüncen var mı?
Kötü değil nasıl mutlu oluyorsan öyle giyin
Ne bilim insanlar güler diye Korkut
Korkuyorum
Neden gülsünler kimine senin beğenmen önemli nasıl rahatsan öyle ol
Bol seviyorum giyinmeyi
Kapalı olunca zaten bol daha uygun olur kimse garipsemez f
Öyle mi ya gerçekten bi aralar bi tanıdığım kız ablanın pantolon nu mu giydin dedi ablamda 80 kilo 😂
Aman sen kendine bak deseydin abartmıştır
Eklesene
Haklısın kendine ne yakıştırıyorsan onu giy🫶
Kötü durmaz dimi
Daha geçenlerde yolda sabah işe gidiyordum kız yolda beni görünce hafif iğrenerek baktı kız güzeldi ama
İşte çok takıyorum kafaya
Aynada kendi mi güzel göremiyorum işte
Teşekkür ederim 🤩
Kilolu olsan dar mı giyineceksin
Sana biraz katmer yedirek. de kilo al. kiz
Tesettür ile doğru hatların belli olmaması ilerde kocana dar giyersin
Boy kg kac
Hayır kötü değil
Olmasi gereken
Dar giyersende belli olacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, asla yanlış değil! ✨ Tamamen kendine yakıştırdığın, içinde rahat ve mutlu hissettiğin her şey sana en çok yakışandır. Bol giysilerle de harika kombinler yapabilirsin, hem çok şık hem de modern durur. Özellikle katmanlı giyinmeler veya farklı kumaş dokularıyla o bolluğu çok güzel taşıyabilirsin. Tarzını senin ruhun belirliyor, ne seni mutlu ediyorsa onu giy! 😉 Kendini en iyi hissettiğin şekilde giyinmekten asla vazgeçme, herkes kendi stilini yaratır.