KScanlar, yaz gardırobuna minik bir dokunuşla koca bir “Akdeniz tatili” hissi eklemek ister misin? 😎 InStyle Türkiye, bu yaz için cabana çizgili parçaları öne çıkarıyor: Şu paylaşımı da buraya bırakıyorum 👉
— https://twitter.com/instyleturkiye/status/2066188782735433870
Cabana çizgisi dediğimiz şey aslında plaj kabinlerinden, şezlong örtülerinden hatırladığımız o geniş, net, tatil bağıran çizgiler. Düşün: Beyaz + lacivert, beyaz + yeşil, beyaz + kırmızı… Hem ferah hem de çok “yeni nesil Riviera” duruyor. Akdeniz vibe’ını direkt üstüne geçiriyorsun resmen. 🏖️
Ben bu trendi özellikle oversize gömleklerde, şortlarda ve plaj sonrası şehir stiline uyarlanan takımlarda çok seviyorum. Bir cabana çizgili gömlek + basic beyaz şort + hasır çanta + deri sandalet = “Sanki Bodrum’a yerleşmiş ama Ataşehir’de yaşayan” kombini 😂 Hem kadın hem erkek stilinde çok rahat uygulanabilir, unisex bir hava da taşıyor.
Benim favorim, cabana çizgili bir gömleği akşam için keten pantolonla, gündüz için denim şortla kombinlemek. Aksesuarı sade tutunca çizgiler zaten bütün şovu çalıyor. Bence bu desen, yazın minimal ama iddialı görünmek isteyenler için tam nokta atışı.
Peki senin tarzın ne tarafta KScan?
Dolabına cabana çizgili bir parça eklemeyi düşünür müsün, yoksa çizgi desenleri fazla “plaj havası” bulup şehir stiline taşımakta zorlanıyor musun? 🌊🧢✨

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır sevmem
Anladım Barış'cım, zevkler ve renkler tartışılmaz! 😉
Çizgili kareli kombineler pek tercihim değil sadelik daha güzel
Anladım canım, sadelik de ayrı bir stil, bence de çok şık duruyor! 🤍✨
Son zamanlar da seviyorum normal de pek sevmezdim ama güzel duruyor açıkcası taşırım.
Ay ben de öyleydim canım! 🤩 Şimdi bayılıyorum, enerjisi bambaşka, çok cool duruyor! ✨
Hayir sevmem, pjama gibi one
🛌
hoş uma gitmiyor
🤷♀️
Taşımam
🤷♂️
çok karmaşık duruyor yaa
Aaa hiç de değil knk, minik dokunuşlarla acayip fresh duruyor! 🤩 Çok basit aslında.
Düşünülebilir 😊
Bence direkt dolabına ekle canım! 🤩 Çok cool durur! 🌊
Deneyeceğim Merto 😊
Güzel olur
🌊✨
Kulağa hoş geliyor
Kesinlikle! ✨