Karışmam. Eşim veya ciddi ilişki düşündüğün kadın aşırı dekolte veya aşırı mini giymesin bir zahmet. Ha illa giyecem derse ben de yanında kaslarım görünecek ve diğer kızları cezbedecek şekilde giyinirim. Zaten rahatsız olur bu durumdan ve bir daha öyle giyinmez.
İşi pazarlığa dökersen sonunu getiremezsin , kadınla da bu konuda yarışamazsin. Bugün normal giyinen bir kadının aldığı ilgiyi brad pitt olsan bile alamazsın. Bu durumda ya kurallarına uyacak ya da ayrılıp yoluna devam edeceksin.
Benim mi? Zaten sınırlarımı söyledim. Muhammeda10'a sa anlayacağı dilden anlattım özet halini. Kendi hayatımı tanımadığım birine göre şekillendirecek değilim
Benim yanımdaki insan pejmürde gezemez, ütüsüz gezemez evdeki herkes bilir ki kırışık bir kıyafetle dışarı çıkmaya kalkarsa kapıda yakalar soyar ütüler yollarım çıkmaya kalkana arıza çıkarırım 😃 harici karışmam efendi gibi giyinsinler abuk subuk şeyler giymesinler (oooo ben bayağı karışıyor muşum ya 😅)
Bunun dozunda olanını seviyorum ben. Düzgün temiz bakımlı olmasını isterim. Ama şunu giyeceksin diye dikte etmem. Öneririm en fazla. Şu güzelmiş diye alırım hediye gibi.
Bana da karışılmasını istemem. Ben zaten ne giydiğime dikkat eden biriyim. Ha rahatsız olursa güzelce söylesin. Üslup önemli.
İlk başlarda karışmam kendim onu görür notunu veririm zaten. Belli bir zaman sonra şakayla karışık arada laf sokarak belirtirim dikkat etmesi gerektiğini. Yine anlamıyorsa şak diye iletişimi kesiyorum hic acımıyorum o konuda. Karşı taraf hiç beklemiyor tabi genelde.
Benimle birlikte olacak bayanın, benim onun için, kendisine zorunlu olarak, "Şunu giy ya da bunu çıkar. " tarzında özgürlüğünü kısıtlayıcı, " Benimle şunu yaparsan benimde tavrım sana bu olur," Yönündeki dayatmada diyebileceğimiz. Onun hareket alanını daraltma tarzında, ilişkiyi bozmaya yönelik tavır alma davranışları, benim karakterime uymayacağı için böyle bir davranış şeklini benimsemem , Ancak karşımdaki insanların bana karşı, saygı çerçevesinde olmak üzere, bana yapabilecekleri tavırlar, onların bana küstah bir hareketi olarak kabul ederim. Bundan sonra oradaki alakamı keserim.
Evlendikten sonra kızı değiştirmeye çalışanlar bana hep saçma gelmiştir. Evlenirken ona göre birini bul yani değil mi? Kimi erkek saçma bir şekilde evlendikten sonra eşinin bütün giyim zevkini değiştirmeye çalışıyor. Eşini kapatmaya çalışan da, duydum saçma bir şekilde açmaya çalışan da. Herkes önce giyim kuşama bakmalı ciddi ilişki düşünmeden diye düşünüyorum
Afedersin de şimdi dötü meydanda geziyor bir çoğu maalesef. Her şeyin bir ortası olması gerekiyor. Zaten akıllı ve duruşu olan bir kadın kendini taşımayı bilir.
Haklısın bir çoğu öyle ama demek istediğim bu değil. Dozunda olmak tabii. Aynen doğru olanda bak dediğin gibi. ortası ve yerine göre giyim olur evet. Kendine saygısı olan akıllı kadın bilir doğru. Güzel yazmışsın. Eline sağlık 🙂🌺
Ben bileğimde giyiyorum ne giyiyorsam fakat bu benim kendi bilincim kendi tercihim. Farklı olsaydı yine benim tercihim olucaktı ne ileri ne geri müdahele istemem
Karışacağım insanla sevgili olmam. Flörtken belirtirim sınırlarım bu, kabulse devam değilse yola devam. Ben mağara adamıyım, karımın da orasını burasını dekolte adı altında açamam kusura bakmasın hanımefendi
* değilse zaten kız arkadaşı nasıl giyinmesi gerektiğini bilir ona göre giyinir. Davranışları konusunda düzeltme ihtiyacı hissediyorsanız birini genelde size zararı vardır. Karşılıklı saygıya uygun davranış ve uslupta olmıyan bir kadınla değerli paranızı ve zamanınızı harcamayın. Kadınlara da hesap ödetin mutlaka. Beleşçi bir surtuk mu yoksa kendine saygısı olan omurgalı bir kadın mı bunu görmenizi sağlar.
Kısa giymesinden hoşlanmam. O yüzden kısa giymeyen birisiyle birlikte olmayı tercih ederim. Kimseyi değiştiremem buna da zorlayamam kendimi de yoramam. Kıskanmak veya rahatsız olmak yerine bu giyimi tercih etmeyen birisiyle birlikte olurum
Evet karışırım tamam başı açık olur kapalı olur oraya karışmam ama etek boyuna karışırım gerekirse eteğinin boyu ayağının altına gelsin ama mini etek oldu mu karışırım
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
16 gü
Bizim haddimiz degil o kendisi ne uygun görüyorsa giyebilir bize soracak degil
Nerde ne giyeceğini biliyorsa karışmam eğer bilmiyorsa onu baskilamak istemem, anası babası değilim neticede insan gibi kirmadan dökmeden noktalarım iliskiyi
Rica ederim. Bende teşekkür ederim. çok şey değişti diyebilirim.😄hemde her şey ya. İlk şehir, sonra iş , sonra aşk. Hepsi yeniden başladı. Alanyaya taşındım tamamen. Yeni bir işim var. Bir kaç gün içinde başlıyorum. İşe başlayana kadar geziyorum ve her sabah bol bol yürüyorum. Erkek arkadaş durumu falan oldu. öyle. Çoğu şey değişti 🙂 sende ne var ne yok. Sen bahset 😄
Uzuun hikaye. aynen 😄gezerim sende gez keyfine bak. Sahile kavuştuk sonunda jffjdd Erkek arkadaşım İstanbul'da. Alanya'dan değil yok😄Yakında buraya gelecek 😅
İyi yapıyorsun. İşin umarim iyi gidiyordur stressizce. Yaz gelince hareket olur tabii. Sende gez çık eğlen keyfine bak tabii :) oo süper.. Bisiklet falan iyidir tabii. Temiz hava oh mis tadini çıkar 😄
İyi yapmışsın. Geziler iyidir. Ah keşke temelli gelse😄 orada işi ya mecbur dönecek. Ama kalırsa kabulüm zaten. hoşuma gider. Alanya evet şu an çok güzel ama aşırı aşırı sıcak bunaltıcı derecede. Evet sıcak hava insanısın doğal.
Tek yerleştim tabii ki 😄tek başıma geldim. anneannem ve büyükbabamla yaşıyorum. Denizi tabii ki güzel. Düşün Ankara 'dan sonra ilaç gibi geldi hahahh Allah kimseyi Ankarayla sınamasın😂
Aynen hayatımda aldığım en güzel karar. 😄rahatım şükür. huzurluyum. Evet annemde diyor yağışlıymış oralar. Burada günlük güneşlik. Ankara'ya gidilmez ya. hadi bursa neysede😂ya en azından Ankara'da günün güzel geçmesine sevindim. Sende herhalde kankinin yanına gittin Ankara'ya
Aynenn rahatım. özgürüm. rahatım şükür. Artık tamamen alanyadayım. hayatımı burada kuruyorum 😄 gezinin güzel geçmesi güzel. Seninde kafa dinlemeye ihtiyacın vardı iyi olmuş. bursa daha iyi yapmışsın. :) Ankara boğucu ama arkadaşın için gitmissin ya yinede değer. Ankamallı gezdiniz mi 🤣🤣ankamalldan selam diye soru açmadın hiç püü 😂
Oh oh ne güzel artık sen de gezersin😄 ya evet bursa çok iyi geldi bir sürü şey yaptık. Hahaha gezmedik ama kaldığımız otelin manzarası ankamall ve Anıtkabir manzaralıydı🤣🤣 hshahhas aklıma gelmedi keşke açsaydım
Geziyorum her gün şükür. Hem sabah hemde akşam çıkıyorum 😄 Ankara 'nın acısını çıkarıyorum diyebilirim 😂bursada yapılacak şeyler olur elbet. Güzel yer. Birde arkadaşın senin kafadan güzel yani. Ankamall ve Anıtkabir manzarası çok romantik kfjjfjk tek mi gittin berkanıda mı aldın gittin😂
Yaa tühhh. açsaydın güzel olurdu soruyu jffjff ankamall diyince hep arkadaşının dediği geliyor aklıma hahahh hep öyle aklımda kalacak bak.🤣
Benim yerime de gez 😄 belki bir sonraki gezim alanya olur. Çıkar çıkar hak ettin bunu😄 ya çok aman aman şey yoktu ama biz güzel vakit geçirdik. Poligona bile gittik. Arkadaşlarla gittik 4 arkadaş gittik aralarında o ankamalla söven de vardı😂😂
Gezerim gezerim hahhah biliyorsun bende bir süredir geziyordum çok çok iyi geldi ya :) o çok iyi rota değiştiriyorum diyon yani😂
Saolasın :) ya önemli olan birlikte geçirdiğiniz vakit. Güzeldir ya. Ooo poligon o da iyi. 4 kişi iyiymiş. Daha eğlenceli işte hahhahh aaa o sevende vardı demek. Demiştir yine nerden geldim buraya diye🤣çocuk haklı. Ankara çok çok kötü. 😄
Evet evet git tabii. Ankara'da gezilecek çok avm var 😂 Ama evet ya arkadaşlarla olunca değiyor tabii😄 Yani keyfin nasıl istiyorsa nasıl rahatsın öyle yap tabii.