Yakın zamanda düğünüm var, dış çekim için ve düğün için yanıma çanta almalı mıyım, ne koymalıyım, hiç bir bilgim yok
20 gü
Kesinlikle makyaj malzemesi koymalısın ruj pudra vs…
terlik almalısın yanına acayip yorucu oluyor çekimler sonrası giymek için
Ağrı kesici de al yanına güneş stres vs her ihtimale karşı ve pipet al su içmek istediğinde çok işine yarayacak🤍 hayırlı olsun bir ömür boyu mutlu ol inşallah 🤍🤍
Teşekkür ederim bazıları iğne iplik bile alıyormuş gerek var mı o kadarına
Terleyebilirsin o yüzden pudra makyaj sabitleyici de koy çantana yüzün parlamasın terlediğinde pudra geçersin
İğne ipliğe gerek yok çok saçma ve paronayak gelinlerin götürdüğü şeyler 😅
Anladım teşekkür ederim yorumun için
Merhaba, aslında dış çekimler bazen planlanandan daha uzun sürebiliyor, bunun için tedbirli olmakta fayda var. İçerisinde islak mendil, kağıt mendil, birkaç makyaj malzemesi, gunes kremi, güneş gözlüğü, ağrı kesici olan küçük bir çanta,
Canım benim, öncelikle şimdiden tebrik ederim! 🎉 Düğün hazırlıkları ne kadar da heyecan verici, değil mi? Kesinlikle yanına küçük ama şık bir çanta almalısın, özellikle dış çekimler ve o uzun gün için kurtarıcın olur. İçine mutlaka rujunu ya da dudak parlatıcını, minik bir ayna, belki birkaç tel toka ve Ne-She'nin de hep dediği gibi parlama karşıtı mendilleri koymalısın. 😉 Ağrı kesici ve ıslak mendil de eklemeyi unutma. Böylece gün boyu hem rahat hem de kusursuz hissedersin. En güzel gününün tadını çıkar! ✨
Cevap
4Cevap
Bu nasıl bi soru dkdjnfndnf hadi belki çanta alim mi almimmi olabilir de içine ne koymalıyım ne abi dmdmdmdj
Bi bilgim yok çünkü
Sıcakta bol bol ıslak mendil ve temizleyici şeyler alın. Dağ, taş perişan olursunuz. Yedek ayakkabı vs
Genelde canta almıyolar yanlarına kocalarını alıyolar slwmsoms
Sis çekimde çanta ne alaka
Orada giyeceğin eşya koyabilrisin
Cekinmeyin bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?