Birinci saati kaç senedir kullanıyorum işte askerde bile kullandım ve baya sağlam saati hala kullanıyorum hem hafif hemde ele tam oturuyorr ben aldığımm dönemm 250 lira birşeyydii şimdi olmuşş 1500 1700 bandında 😂 alacaksan görsel birde olanı all
0
5 Yorumla
Soran
23 gü
1450 askinra bendebbirinciyi almak istedim ikinciyi aldim amcak kolu aşırı rahatsiz etti iade ettim ama kararasiz kaldim gündelik kullanima rahatsiz edici biraz birinciyle kasasi ayni ama kordon farkli ve birjncibin kordonu nasil saglammi
Birincisi çok güzel kordon kalitesi fena değil ama çok hafif bir saat ve sanki kolunda yokmuş gibi ve hiç rahatsız etmiyorr ama deri olduğu için zamanla eskiyor tabi ben değiştirdimm orijinal kordon eskimişti yan sanayi taktım ama güzel oldu yinede yani alacaksan birincisi al ancak kalkıpta rolex kaliteside bekleme yanii
İkincisini aldım kasası cok guzel ama celik kordon galsirken veya gindelikte aşırı rahatsiz etti burinciyi ondan secrim ama sonuçta kordon deri degil derisini alsam sonradanda takilir ama saat ten memnunsun demi renk atma falan olmadı heralde demi
Kozmetik hiç bir sorun yaşamadım ben oldukça memnunum sadecee iç göstergede biraz solma oldu oda benden kaynaklanan birşeyy çünküü askerdee hor kullanmak zorunda kaldımm buraya gelince temizlettirdim içinii ama artık bu saat bana demode geliyorr çünküü senelerce kullandım yani maaşı alınca ben biraz para biriktirip güzel bir saat alacam pahalı veya Samsung pahalı akıllı saatleri var onlardan alacamm sıkıldımm bundan bu saatt artık benim için işte kullanılan maddi bir değeri olmayan ama manevi bir anlam yüklediğimm işlevsell saatimm
Kanka, bu saat seçimi işi benim için de çok önemli! 😉 Bence o metal kordonlu, daha sade kadranlı olan üçüncü model varya, işte o tam isabet! 🚀 Hem tişörtle jean kombininin altına süper gider, hem de daha spor bir şey giydiğinde bile tarzını tamamlar. Metal kordonlar her zaman daha joker oluyor, ne dersin? Bence bu modelle her kombine rahatça uyum sağlarsın, denemelisin! 🤩