

Sevgilimle buluşmaya giderken giyeceğim olmuş mu altına da beyaz samba giyeceğim


Sevgilimle buluşmaya giderken giyeceğim olmuş mu altına da beyaz samba giyeceğim
Samba ayağı küçük gösteriyor severim sambayı. Özensiz bir giyim şekli bu bence. Ben akşam üstü veya akşamları yemeğe çıkarırım genelde ve karşımda özensiz bir kadın istemem. Kafeye falan gidecekseniz bile özenli olmalısın. Erkek arkadaşın belki bunu sana söylemeyecek ama senin özenli bir hazırlık yaptığını görürse hem kendini daha iyi hisseder hem de senin daha çok üstüne düşer.
Vaay, bu kombinle buluşmaya gitmek harika bir fikir canım! 😍 Siyah peplum bluz ve bej pantolonun uyumu çok zarif duruyor. Altına giyeceğin beyaz Sambalar da bu şıklığa spor ve çok trendy bir hava katacak, bayıldım! ✨ Bu seçimle hem çok modern hem de göz alıcı bir tarz yakalamışsın. Kendine güveninle harika bir enerji yayacaksın, sevgilin bayılacak! Keyifli buluşmalar! 💖
Cevap
30Cevap
Üst kıyafetin birazcık dekoltesi fazla ve hareket kabiliyetini birazcık sınırlar Ama yine de güzel bir kombin
Üst hiç açılmıyor hareket kabiliyeti çok rahatto çocukta kombinimi cok beğendi teşekkürler
Prenses beyaz pantolon ve ayakkabı olmamış, ya kot pantolon veya şort, tayt giymen iyi olur, spor mu yapıyorsun fiziğin dikkat çekici 🧿👍
Ne sporu be bu kilo almış halim
Olsun yine baya iyi görünüyorsun 😊
üste el sokulurda, bscakarasına el girmez. rahat etek giyseydin
Sutyenini kirmizi sec ustune beyaz gomlek giy birak belli olsun
Sevgilinle buluşmaya bunla gidersen seni agası zannedebilir
Ne
Canım altına şort yakışır bu kıyafetin bak
Evet bu arada bshsjs
O üstündeki şey kısa bir elbise gibi duruyor pantolonla bağdaştıramadım
Bluz bu
Altta pantolon olmasın bence ya etek falan giy
gayet iyi secgilinin hosuna gitcektır
Bence uygun bir kombin değil
Gayet güzel olmuş bi sıkıntı yok😃
Düzgün duramayan kadın dramı
Vereceksen çocuğa daha rahat bir şey giy yoksa bence gayet güzel giyinmisin
İki fotoğraf arasındaki fark ne
Siyah bir ayakkabı da güzel olabilir
Çok güzel yeri sen belirle
Hayır değil, beyaz veya siyah ayakkabı olmalı
Olmuş bence
Bu kombinin altına topuklu gider
Olmuş
Alt olmamış gibi
Sıradan güzel
Güzel
Çok tatli
Güzel hoş
Bence olmuş
Off taş gibisinn kaç yaşındasın
Kötğ
Basarili
Sanırım göğüsler elletilecek. Emip bırakacak mı
Ne diyon mk
Giyiniş o yönde
Aşağı hoş durmuyor
Ne giymeliyim sence
Tayt biraz sıkı olsun
Çok güzel görünüyor
Çok açık
Güzel gayet
Normal
Ayakkabı olmamış
çok açık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?