Arkadaşımın düğünü var, fazla abartılı giyinmek istemiyorum sizce hangisi



Siyaaakkk
Pembikkk
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Cevap
16Cevap
Fotoğraflar sana aitse siyah çok yakışmış, gönlün pembe de olabilir ama siyah efsooo
dugune degil de vermeye giden kiz kombini boyle arkadas mi olur
Hiç kokteyl tarzı düğün görmediysen nasıl giyineceğine bilmiyorsun demektir yazdığın her kelimeden cahillik akıyor
Siyah olan 3 cm kısa olursa pek abartılı olmaz
Götüm görünsün istiyorsam boyum seninkinden uzun 3 cm ile görünmez
İstiyorsan*
Ya Hasan iyi ki iddali olmak istememisin ne diyim😄 ben pembeyi beğendim.
Sonunda pembeyi beğenen birii ayrıca en iddiasız elbisem bunlar
Orhan kafamı karıştırma o kadar siyah yorumundan sonra kskskxkks
Valla bence siyahtani tek güzel sey bacaklarin 😄 o pembede de var yani. Millet de neden siyahi seçmiş ben de onu anlamadım. Sanirim siyahın genel bı sahte çekiciliği var ondan diyolar. Ama bence kesinlikle pembenin yanında sönük kalmış. İddasiz olmakta israrciysan siyah derim anca
Yorum görün işte teşekkürler adamım 💛
Pembe damadın kafasını karıştırır siyah olsun 🤣🤣🤣
Birde abartı giyse ülkede develasyon olurdu heralde
Siyah olan daha güzel, belinin inceliğini göstermiş
Yaaa teşekkür ederim balımm🤍
Rica ederim ne demek 😘
siyah daha iyi bence daha asil durmuş
Damat fikir değiştirmesin
Senin gibi gevşek değil fiziğe bakmıyor
Umarım gelin senin gibi değildir kendini sergileyen
Jsjsmmsms umarım tatlım
Üsttekini giyebilirsin delikanlı
Eyw delikanlı
Bunlar çok kısa değil mi sence club elbisesi gibi
Pek kısa giyen birisi değilim fakat ortama bu elbiseler uyuyor yani tek kısa giyen ben değilim
ozaman siyah olan daha hoş
Galiba siyahı seçicem bende ama pembe de güzel değil ki yaaa
Düğün mü bekarlığa veda partisi mi
Kokteyl tarzı
Siyah daha güzel ve daha şık..
Teşekkürlerrr:))
Rica ederim:))
iyi ki abartısız :D
Konsepte en uygun bunlar uzun giysem fazla şık kaçar ondan yaniii
iyide otursan her şey görüncek süper mini olmuş bu
Yooo şal alırım oturduğum da örterim açılmasına izin vermem
e işte uzun giy hiç uğraşma :D
Ya abicim olmaz diyorum kokteyl tarzı düğün de uzun elbise giyildigi nerede görülmüş normal düğün salonunda ya da kır düğünü olsa eyw
Yani bi zeki siz değilsiniz skdmdmmdjdjx
hasanlar senin yüzünden poka basıyor :D :D
Ohh bok çukuruna düşsünlerrrr mxmxmxmdm
resimdeki gibi fizik varsa lağım çukurunda gezerler :D
Abi abartma fiziğim normal sadece belim birazcık daha ince o kadar o da her kadında var
bacaklar dolgun. ince bacaga bunu giysen kimse farketmez bile
Bilmiyorum artıkkk
Ben bileyrum
Düğün nereden ben de gelecem
Dayı senin yaş 33 yalnız
Gençleri gelere bırakın lan
Abi ne olarak geleceksin tam olarak çocuklar için ayrı bölüm olucak palyaço olarak bekleriz
Bencede git palyaço olarak gir düğüne
Bende senin götü görmek isterim profil resminden sonra
Ne yazmadım
🖕🏿🖕🏿
Bu fizik var mı
pembe
Senmisin
Bacakların güzelmiş
Kalçanda güzel mi acaba
senin kalçayı görelim abicim büyükler öncen
🙃🙃 abi deme lazım olur
Kalçalarının tadına bakmam için kaç papel biçersin
20 papel yeter mi
Ufak at civcivler yesin
Çok etmezsin ki hadi 25 papel olsun
Köylü kızısın bir de
Hahshqq
Jxjxjxjs ne kadar da kudurdun öyle
Neden kudurayım ki hahsha dalga geçiyorum
Ama köylü olduğunu anladım :)
Peki bugün de köylü olalım farketmez
Sen bana olmazsın 😒
Ama 20 papeli yinede düşün
Çok üzüldüm 💃
Bende yerinde olsaam üzlürdüüm boş ver geçmez ama bu acıyla yaşa
Bunu ciddiye aldıysan acınası haldesin koçum 🖕🏿🖕🏿🖕🏿
Nerelisin sen
Köylüyüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Düğün için ikisi de çok yakışmış ama anketten “Siyaaakkk” diyorum tatlım 😍 Siyah elbise hem daha zarif duruyor hem de abartısız şıklık tam olarak bu. Üzerine minik bir clutch, ince bir bileklik, zarif küpeler ve nude ya da siyah topuklu ile kombinlersen mis gibi olur ✨
Pembikkk daha iddialı ve dikkat çeken bir model, parti havası veriyor. Arkadaş düğünü olduğu için hem şık hem risksiz seçim: siyah 🖤