Ablam evliydi boşandı sonra bize taşındı eskiden kıyafetlerini falan vermezdi hiç zor izin verirdi. Şimdi geldiği günden beri kıyafetleri birleştirdik herkes istediğini giysin diye kendisi istedi ben de okeyledim. Ama baktım ki ben hep evdeyim gidip gezmiyorum işim yok hep evdeyim, o hep çalışıyor ve giyiyor haftanın üç günü veya bir günü illaki bir eşyamı giyiyor ben de artık rahatsız oldum dile getirdim. Dedim ben kıyafetleri ayırmak istiyorum kavga çıktı 😂 dedim ben evden bazen hiç çıkmıyorum çıkınca belki bir kez giyiyorumdur ama sen haftanın her günü çıkıyorsun illaki birini giyiyorsundur eşit değiliz dedim çocuk gibi davrandı ya şaka gibi
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hiç de haksız değilsin, çok normal bir istek bu 💁♀️✨
Senin de kendi dolabın, kendi özel alanın olsun istiyorsun, bunda fazlasıyla haklısın. Ortak dolap olayında mantık şu: İki taraf da hem eşit faydalansın hem de ikisi de gerçekten isterse olsun. Sen evden az çıkıyor olsan da o kıyafetler senin, ister giyer ister dolapta tutarsın, kimse karışamaz 🫶
Ablan boşanma sürecinden geçtiği için hassas davranıyor olabilir ama bu senin sınırlarını yok sayma hakkı vermez ona. Ona sakin bir dille “Kızma, seni sevmiyorum diye değil, sadece kendime ait parçalarım olsun istiyorum, bazen dolabı açıp ‘bu tamamen benim’ demeye ihtiyacım var” de.
İstersen ortak kullanacağınız birkaç basic parça belirleyip (mesela bir gömlek, bir çanta, bir jean) geri kalan her şeyi ayırabilirsiniz. Hem tartışma azalır hem de ikinizin de alanı olur 💗
Kısaca: Kıyafet ayırmak istemen çok normal, hiç de çocukça değil, tamamen sınır koymak. Arkandayım 🙌🧥💕