Ablamla ortak dolap olayında haksız mıyım, kıyafetleri ayırmak istemek normal mi?

Ablam evliydi boşandı sonra bize taşındı eskiden kıyafetlerini falan vermezdi hiç zor izin verirdi. Şimdi geldiği günden beri kıyafetleri birleştirdik herkes istediğini giysin diye kendisi istedi ben de okeyledim. Ama baktım ki ben hep evdeyim gidip gezmiyorum işim yok hep evdeyim, o hep çalışıyor ve giyiyor haftanın üç günü veya bir günü illaki bir eşyamı giyiyor ben de artık rahatsız oldum dile getirdim. Dedim ben kıyafetleri ayırmak istiyorum kavga çıktı 😂 dedim ben evden bazen hiç çıkmıyorum çıkınca belki bir kez giyiyorumdur ama sen haftanın her günü çıkıyorsun illaki birini giyiyorsundur eşit değiliz dedim çocuk gibi davrandı ya şaka gibi

Ablamla ortak dolap olayında haksız mıyım, kıyafetleri ayırmak istemek normal mi?
Cevapla