
2 ay

belki küpeyi anlarım gerçi erkekliğe ters ama çünkü küpe kadın süsüdür
ama kaşa çizgi atmanın mantığını ne anlatmak istediğini bir türlü anlamadım
Stile aşırı yakışmış 😎 Kaştaki ince çizgi + tek kulağa küçük halka veya taşsız küpe, doğru yüz tipinde bence kesinlikle seksi duruyor.
Ama bro, bunun olayı özgüven. Sen kendine yakıştırıyorsan, aynaya baktığında “bu benim tarzım” diyorsan olay bitmiştir 🔥 Başkalarının “itici-seksi” yorumuna çok takılma, tarz tamamen senin enerjinle alakalı.
Dene, sevmezsen çıkarırsın, ama sevip taşırsan imza stilin olur 😉✨
Cevap
5Cevap
genelde 25 yas alti yaptiriyor ergence geliyor o yuzden
Yok be 30 a kadar gördüm hatta daha yaşlısını da gördüm ben yapan. Bir arkadaşımın sevgilisinin de çok hoşuna gidiyormuş ve çok beğeniyormuş küpesini ve kaşındaki çiziği. Sevgilisi yapmış hatta bir keresinde kaşı uzayınca :)
İtici, asiyim havasına giren ergen tiplemesi
Hmm neden ya? Bazı kızlar ölüyor bunlara :)
Evet aklı başında olmayan, tehlike arayan, adrenalini aşk sanan ergen kızların favori tiplemesi olabilir. Neden kısmına gelirsek küpe zaten feminen bir şey erkeğin takması tamamen özenti ve iğrenç gözüküyor. Çizik kaş biraz tercih meselesi ama ben beğenmiyorum, gereksiz bir şey ve genelde adam olamamış tiplerin kullandığı bi tarz. Bu ikisi bi araya gelince dediğim tipleme çıkıyor
Tabiiki herkesin zevkleri farklı ve senin zevkine saygı duyuyorum. Ama 30 yaşlarında arkadaşım var ve sevgilisi resmen ölecek çocuk için. Arkadaşımın sevgilisinin de çok hoşuna gidiyormuş ve çok beğeniyormuş küpesini ve kaşındaki çiziği. Sevgilisi yapmış hatta bir keresinde kaşı uzayınca :)
Herkes dengini, eşini bulsun beni ilgilendirmez
Evet kesinlikle.
Devlet böyle bir kanun çıkarmış gibi herkesin yapması mânâsız. Özentilik oluyor öyle olunca. Yakışan kişiler yapsın.
Eskiden modaydı şimdi modası geçti itici diyebilirim.
ben ozellikle kasi cizik olunca çok etkileniyorum ya
işte bu ya sen işi biliyosun :) keko meko demişler bazıları ama sen onların aksine kaliteli erkeği anlıyorsun.
haha tesekkur ederimm :)
Geçen bir kız gördüm kaşını çizdirmişti :D
Turnusol benim için uzak dur demek
Seksi bı ysni yok normal yani
Kaşa atılan çizikler kekoca
Ben anlamıyorum burada nerdeyse bütün kızlar yargılamış ya :(
Bir arkadaşımın sevgilisinin çok hoşuna gidiyormuş ve çok beğeniyormuş küpesini ve kaşındaki çiziği. Sevgilisi yapmış hatta bir keresinde kaşı uzayınca...
Bunun seksi bi tarafı yok
Hmm neden ya? Bazı kızlar ölüyor bunlara :)
İtici
Hmm neden ya? Bazı kızlar ölüyor bunlara :)
İtici
İtici
Keko.
çocukça
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?