400 tl verip aldığım yırtık jean için bu kadar pişman olup kafaya takmam normal mi?

400 TL'ye yırtık jean aldım ama modası geçti diyerek aşırı pişman oldun diyesim bile yok ama niye aldım diye stresten geberiyorum altüstü 400 TL neden böyle kafaya takar oldum bilmiyorum öfff

Güncellemeler
2 ay
Giyesim bile yok*
400 tl verip aldığım yırtık jean için bu kadar pişman olup kafaya takmam normal mi?
Cevapla