Başörtüsü taktım ama pişman oldum, açılmak istiyorum günah mı olur?

4 aydır kapalıyım ama açık deyince de açık saçık değilim, sadece saçlarımdan bahsediyorum. Açıkken başım kendim gibi hissediyordum, kendimi özgür hissediyordum ama şu an başım kapalı. Bu çok güzel bir his, güzel ama ben eski halimi daha çok seviyorum, kendimi böyle çok mutsuz hissediyorum. Hep kendim, bu Allah'ın bir hediyesidir diyorum ama yine de içime oturmuyor, napıcam
Başörtüsü taktım ama pişman oldum, açılmak istiyorum günah mı olur?
Cevapla