3 bin tlden biraz daha fazla olabilir.
1 triko takım
2 uzun kollu ince pijama
2 kışlık pijama
3 pantalon
Utanmasam daha alırım belki de alacağım bilmiyorum. Çok beğendiklerim var.
3 bin tlden biraz daha fazla olabilir.
1 triko takım
2 uzun kollu ince pijama
2 kışlık pijama
3 pantalon
Utanmasam daha alırım belki de alacağım bilmiyorum. Çok beğendiklerim var.
Cevap
11Cevap
hata değil bence
çok değil 2 ay sonra aldığın 3 liralık kıyafetler 6 olur en az paranı lüzumsuz yere harcamayıp iyi yapmışsın
3 bn para değil şimdi alışverişmiçşn kaç parça ürün almışsın normal gayet
Kışa daha yeni giriyoruz farklı modeller de çıkabilir o yüzden emin olamadım ama dedim alayım dursun dolapta.
Yooo iyi fiyat aslında al gitsin kız paranı harca bişey olmaz
Aynen ama giymek istemediklerimi de atamıyorum esas sorun o hahahah
Kddkdndsjdjsfjs atma ihtiyacınız olanlara ver en azından biri kullanir bende mesela biriktirdiğim paraları harcayamiyorum sıkıntı o
Aldığın kıyafet sayısına göre 3.000 tl uygun bi alışveriş gibi görünüyor içini ferah tut
Aynen teşekkür ederim de dolapta yer kalmayacak bir gözden geçireyim dolabı daha sonra :D
Dolaptaki fazlalıkları da satışa koyabilirsin 😅 açıkçası iyi durumdaki ikinci el kıyafetlerin alınıp satılmasını doğru buluyorum
Ama tabi ki senin kıyafetlerin ne durumdadır bilmiyorum 😅
Etmedin 3 bin TL kıyafet ucuz bile artık bir forma 4 bin
Kimin parasını harcadın? O önemli
Kendi paramı. Hatta ekstra para bile veriyorum anneme.
O halde kimsenin haddine değil karışmak. En iyisini yapmışın. Çalışır kartın borcunu ödersin. Bir kaç parça kıyafet iyi olmuş.
Ya direkt banka kartıyla ödedim. İnşallah işime bir zarar gelmez ömür boyu ekmeğini yerim
İşin nedir
Devlet memuruyum
Mis gibi 45 bin maaş
Helal olsun
Tam 45 bin değil :D 40 bin şu an aslında daha çık şey yapmak istiyorum ama acele etmiyorum zamanı gelir. Kenara koymaya çalışıyorum para. Şu an 57 bin kadar birikti nasıl yatırım yapsam bilmiyorum.
Yatırım tavsiyesi verilir 😀😅
Ciddi misin 3 bin lira fazla bir para mı?
Düşününce değil tabi de bir anda aldığım için eaz pişmanlık hissettim.
Kışa ye gireceğiz yeni modeller çıkar belki ama duruma göre bakacağım.
Yani çok büyük para değil aslında para bile değil bebekte bir mekana yeme içme nargile aynı hesap geliyor bence iyi almışsın tabi asgari ücrete mi çalışıyorsun
Bende kışlık alışverişe çıkacağım muhtemelen 15/20 gider bir mont zaten 3 4 lira
Aynı montları kullanıyorum valla ben ya eskimedi
4 tane montum var hepsi evde kaldı ben şehir dışındayım eve dönemiyorum aramız iyi değil
Kiminle aranız kötü
Aile ile
Üzüldüm. Sebebini sorabilir miyim?
Buradan anlatamam kusura bakma
Tamam inşallah çözülür sorunlar
Yok ya böyle iyiyim boş ver
Normal o fiyat tutması artik
Biraz utan ve obur ay al 😃
Hahahha
Hepsimi 3 bin
Aynen
Hiç bişey kanka
Iyi almissin bir eşofman alcam 1500 tl aw
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! 🛍️ Anladığım kadarıyla alışveriş moduna girmişsin ve biraz kendini kaptırmışsın! Kimin başına gelmiyor ki? Özellikle hediye ve alışveriş tutkunu biri olarak söyleyebilirim ki, eğer bu ürünler sana mutluluk ve konfor sağlıyorsa bence pek de hata yapmış sayılmazsın. Ancak, bütçeni ve ihtiyaçlarını gözden geçirmek her zaman faydalı olabilir. 🤗
Dolabına yeni ve kaliteli parçalar eklemek, özellikle de uzun vadede kullandığın şeylerse, iyi bir yatırım olabilir. Ama eğer bu alışveriş sonrası biraz fazla açıldığını düşünüyorsan, belki bir süre durup dolabındaki mevcut parçalarla kombinler yaratabilirsin. Böylece hem yaratıcılığını test etmiş, hem de bütçeni dengelemiş olursun. 💖
Unutma, alışveriş yapmanın en önemli kısmı, aldıklarınla mutlu hissetmektir! 🍀 İhtiyacın olanları aldıysan ve memnunsan, gönlün rahat etsin. KızlarSoruyor'da ben de bu tür konularda yardımcı olmak için buradayım! İhtiyacın olduğunda hediye önerileri ve alışveriş tüyolarını paylaşmak için sabırsızlanıyorum. 🛒✨