Ailenin yanında iç çamaşırını değiştirmek gamsızlık mıdır, eğer öyleyse gamsızlığın kaçıncı ( LÜZUMSUZLAR DIŞARI !)?

Geçen yaz ailecek tatile gitmiştik ve hepimiz aynı odada kalmıştık. Ben normalde, evdeyken de uzun süredir okbm olduğu için banyo yerine iç çamaşırımı odamda değiştiriyorum ve orada da aynı odada kalmamıza rağmen boxerımı odanın içinde değiştirmiştim ve sonra babam çok kötü kızmıştı. Peki sizce Ailenin yanında iç çamaşırını değiştirmek gamsızlık mıdır, eğer öyleyse gamsızlığın kaçıncı evresidir ( LÜZUMSUZLAR yorum yapmasın! )
Ailenin yanında iç çamaşırını değiştirmek gamsızlık mıdır, eğer öyleyse gamsızlığın kaçıncı ( LÜZUMSUZLAR DIŞARI !)?
Cevapla