Özellikle tüm evin sorumluluğu üzerinde olan bir kadın için soruyorum. Ütüyü de yapmayıveremez miyiz?
2 ay
Özellikle tüm evin sorumluluğu üzerinde olan bir kadın için soruyorum. Ütüyü de yapmayıveremez miyiz?
Onu bunu bilmem ama şöyle bir şey var eğer aynı evde yaşıyorsanız iki tarafta bir işin ucundan tutması lazım yoksa hem haksızlık olur hem kadın erken yaşta yıpranır genelde öyle oluyor zaten bu yüzden kadınlara fazla yüklenmeyi bırakın artık beyler
Asla yok o iş bölümü. Ev ve çocuklar tamamen bende
Bak bu kötü işte
Bunaldım bende ütüyü bari yapmayayım diyorum. O sorun oluyor. Ama yapmayacağım inat ettim
Eşini al karşına açık açık derdini anlat rica ederim sende azıcık bana yardım etsem sevirinim ben artık yetiştiremiyorum çok yoruldum hasta olacağım eğer bu böyle devam ederse de belki o zaman bir şeyler değişir inşallah
Çok konuştum ama değişen bir şey olmadı. Bende yüklerimi hafifletmeye çalışıyorum böyle böyle napayım🤦🏻♀️
Çok kötü bir durum ya diyeceğim tek şey şu yorma kendini bu kadar kendine yazık edersin ancak zaten erkekler incelemiyor orayı burayı yani sende fazla takma derim
Doğru diyorsun canım sağ ol
Rica ederim canım
Cevap
2Cevap
Bende hiç sevmem. Ütü istemeyen şeyler tercih ederim genelde
Kimse ütü yapmaya bayılmıyordur bence ama her şeyde kadının üzerine yığılmamalı ya
Evli misin abla sen p yüzden mi diyosun kadın üstüne diye. Ütü manyakları var ama
Evet evet evliyim
Maşallah abla. Allah bozmasın. Kaç yıllık
9
Ooo sen baya deneyimli ütücüsün kanka şey pardon deneyimli gelin demek istedim 🤪
Yapmıyorum ütü yapmayıda düşünmüyorum kendi yapsın
Kimin çok ama ütülenecek şeyler
Eşimin tabiki gömlekler vs
O zaman çok olan ütüleyecek 😵💫 sen karlı çıkıyosun sanki
Çok zor geliyorsa kuru temizlemeye götürün
ya da paylaşın birqz siz birqz o
Yoo illa ben yapacakmışım. Çocuklar ve evin tüm diğer işleri yetmiyormuş gibi. İnat ettim bende
Kesinlikle zor geliyor dediğin gibi tüm ev yükü üzerinde oldukça çok daha zor
Evet
Ay nefret ederim ütüden ama mecbur yapıyoruz
Yooo
Değiliz bencede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?