Tabii ki de sadece kendi çamaşırlarımı çünkü ütü yapmayı hiç sevmiyorum. Kolum tutuluyor resmen bas bas zor gidiyor kırışıklar. Çok da elbisem var. Tüm aileye nasıl yapayım ütü.
Ütü konusunda pek başarılı olduğum söylenemez. O yüzden evde ütüyü annem yapar o da ütüyü sevmez ama annem de yapmazsa kim yapacak buruşuk şekilde giyilmez.
Genelde hep kendi kıyafetimi ütülerim. Ama baktım ki ütü yapılacak çok kıyafet var. O zaman yavaş yavaş kıyafetlerin hepsine el atmaya başlarım. En azından zamanım varsa yapabildiğim kadarını yaparım.