Banyoda arıza için usta getirdi eve ben son anda hatırladım banyoda mor iç çamaşırım vardı napcam öf hakkım ne benim dayak mı (kocam atmaz) kavga mı kavga edebilir çok gerginim?
3 ay
Sadece kızar bence çünkü normal bir şey yani bu kızlar da bizim pilotlarımızı görüyor erkek olarak bakser ne yapalım yani Bu arada bir şey kalmak istiyorum
Durumu büyütmene hiç gerek yok güzelim 🌸 Mor iç çamaşırının banyoda kalması tamamen normal bir şey, sonuçta ev senin alanın. Bunu büyük bir mesele hâline getiren bir durum yok. Eşin sinirlenirse sakin bir dille unutmuş olduğunu söylersin, hepsi bu. Kimsenin seni suçlamaya hakkı yok. Kendini suçlama, rahat ol. Her ilişkiyi ayakta tutan şey de iletişim zaten 💜
Cevap
25Cevap
İç çamaşırı banyoda olabilir. Kocanın hatası. Önceden haber vermeliydi. Ne tarz bir seydi ve tam neredeydi?
Mor olduğunu niye söylüyorsun iç çamaşır de 😀
Olan olmuş yapacak bir şey yok kocan çaktırmadan alır onu usta görmeden
Takma kafana lütfen rezil olacak bir durum yok sonuçta orası banyo banyoda böyle şeylerin olma ihtimali var
Kocan neden almaz dedin
Kızlabilir di ama ne dedi merak ettim
Sen yinede ustaya ve eşine bir dakika banyoda bi dk işim var diyebilirdin
usta kocanin gozlerinin onunde derin derin icine cekip kokladiysa bosar seni artik
Bu soruyu sorarken hiç utandin mi? çok merak ediyorum
Bir şy olmaz görmez kimse, renk tercihin güzel bu arada
Gece ustanın hayalerini susluyceksin
E gir içeri çaktırmadan al
O zaman bir çaresi yok gittikten sonra duruma bakacaksınız hiç haberiniz yokmuş gibi davranacaksınız
Iş işten geçmiş ama belki o da Fark etmemiştir yani öyle bir yırtma durumun olabilir
büyük ofsayt
ama trol değilse
Valla keşke trol olsaydı gerginin
akşama büyük kongre war desene
parti meclisi toplanır artık
Jshdsşjdsşdjsldmd şu durumda güldürüyosunuz gerginliğim gidiyor ama yine de korkuyorum dkdks öf
KORKMA YAAA
kaç senedir ewlsnizz
istek attım
kabul etsebe
2 senedir 22 yasındayım
gençsn birley demez
kötülük aramaz
Normaldir iç çamaşırı zaten başka nerede olur
Yani o ustanın yerinde olmak isterdim ama sonuçta seni de yapabileceğin bir şey yok 😀
Ustanın borcunu sen ödeyeceksin mecbur o mor külot üstündeyken
Usta fark edip cebine atar kocan görmez
Bi güzellik yaparsın anlaşırsınız yaa
kalmış mı
konmuş mu
kocan seslenmez belki
Neden mor iç çamaşırını orada unuttun?
İyiki kırmızı değil. Gördüler mi, kocanın suratı nasıldı⁉️
Ooo. Kocan normal nasıl biri, mizaç olarak?
Dtk geliyor gibi 👊
Dayak
O da bir dayak 😁 ama öğlen yemeği hikayesinde isimsiz hikaye kahramanı olursun 😁
İnkar et. Benim diil de 😄😄
😄 bağır çağır. Kimin bu kilot bulentttt diye. (Kocanın ismini salladım)😄
Şapkalı sert bir ders
Ezici bir ders yani
Evet
ustaa gece düşünür onu
kocana bugun muamele yap
İstenmeyen kaza
Kizzzz yapma
İnsanlık hali unutmuşsun
Adet kanıda varsa ooo mıs
Hshshsh
Degisik
Ciddi misin
Haberin varsa haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?