Dövme sevmeyen insan gerçekten zevksiz midir yoksa iş tercih meselesi mi 😅?

Dövme bence çok güzel bir şey kendime yapmam yakıştırmam dersin anlarım. Ama iğrenç kötü çok kötü demek saçma bence Dövme sevmeyen resimde sevmiyordur Birinde kâğıda , Birinde tenine yapıyorsun bence çok zevkli sanatsal bir şey bu arada kaliteli dövmeleri söylüyorum kötü yapılan cezaevi dövnelerinden bahsetmiyorum, Polis olmak istiyordum dövme engel olacağı için vazgeçtim Beniö vücudum benim bedenim kimse karışamaz meslek bile olsa ,

Dövme sevmeyen insan gerçekten zevksiz midir yoksa iş tercih meselesi mi 😅?
Cevapla