Eşiniz ve Eşinizin Ailesi size karşı kısıtlayıcı davransa ne yapardınız?

Eşim muhafazakar birisi değil ve evlenmeden önce bana karşı kıskanç ve kısıtlayıcı davrandığı hiç olmamıştı. Sevgililik dönemimizde giyimime makyajıma dışarı çıkmama karışmazdı asla. Ailesinin muhafazakar olduğunu biliyordum en başından ama eşim sorun olmaz ailem sana karışamaz benim sevdiğim kadına laf edemezler demişti. Çalışıyordum işi bıraktım evlendik. her şey tam tersine döndü. Diz kapağının üstünde giymek yasak askılı giymek yasak dar kota ve tayta da laf söylüyor eşimin ailesi azıcık bi makyaj yapsam bile hoş karşılanmıyor. İzinsiz kapıdan dışarı adım atamaz oldum. Çıkınca da yarım saat bi saaten uzun dışarda durmamı istemiyorlardı. Çok bunaldım. Biraz nefes alırım umuduyla geri iş hayatına dönmek istiyordum uzun zamandır. Çalışmak istediğimi söyleyince ailesi onu da istemedi karşı çıktı. Eşimde hayır dedi başta ama evimize yakın bir iş bulunca birazda ısrar edince eşimin onayını aldım usturuplu giyinerek çalışmak şartıyla olur çalış tamam dedi. İşe yarın başlayacağımı hala ailesine söylemedik. Tepkileri kötü olacak muhtemelen ama sonuçta eşimin rızası varken engel olamazlar. Eşimle bu konularda çok tartışıyoruz. Bana makyaja kızmıyorum sadece doğal halini daha çok seviyorum diyor. Giyim içinde sevgiliyken ayrıydı o zaman yani çok da ciddi değildik şu an evliyiz karımsın benim namusumsun biri yolda karıma laf atsa bişey dese nasıl sakin kalabilirim kavga ederim diyor. Dar giymene bişey demiyorum aileme de aldırış etme o konuda sen sadece askılı crop vesaire giyme bi de dizinin üstünde giyme yeter bana diyor. Dışarı çıkma gezme konusundaysa eşimin ailesiyle bir yaşamak için İstanbul'a geldim ben şehrin yabancısıyım diye bana buraları bilmiyorsun sen tek çıkınca endişeleniyorum bişey falan olur İstanbul tekinsiz diyip duruyor hep. Herşeye cevabı var. Sizce karıştığı konularda haklı mı yani? Siz eşinize bu kadar karışır mıydınız?
Eşiniz ve Eşinizin Ailesi size karşı kısıtlayıcı davransa ne yapardınız?
Cevapla