Şu kızlara yazdıkça çok çirkin görünüyorsunuz yazmayın artık değil mi?

Her bikinili veya güzel kız gördüğünüze yazıyorsunuz ya içi pisse? Kızlar bu yüzden bu kadar seçici sizin sayenizde bu kadar burunları havada 20 yaşında kıza 40 yaşında adam yazıyor 35 yaşında adam yazıyor yapmayın artık ya... çok Çok kötüsün erkekler harbi sitedeki herkes yoklukta zaten
Şu kızlara yazdıkça çok çirkin görünüyorsunuz yazmayın artık değil mi?
Cevapla