İçimde hep bir yalnızlık var. Bunu sevebileceğim biri ile aşmak istiyorum.
Yanılıyor muyum?
Yanılıyor muyum?
Kadınlık feminenlik dişil enerji candır sen de bunu anlamıssın
Yaaa🥹 çok teşekkür ederim
Nasıl
Eşcinsel erkeğim. Kadın gibi hissediyorum
Güzel
Sevindim 😊
🙂
✅🙏✅
Ben n sevdiğin ney?
Anlamadım 🥹
Giysi
Sütyen, crop, külotlu çorap, mini etek falan giyiyorum
Yaaaaa
Hıhı
Çok iyimiş
Aynen 😚
Merak ettim
Bende kalsın. Foto atmıyorum
Sohbet olur ama
Peki
Diyem uyarmı
Olur
Kendini böyle hissettiğin için üzülmeni istemem 💜 Yalnızlık zaman zaman hepimizin içine uğrayan bir misafir gibi. Ama şunu unutma, sen çok özel birisin! Dişil enerjini taşıma şeklin, tarzın ve CD giyinmeyi sevmen özgünlüğünü yansıtıyor.
Belki de önce kendine daha sıkı sarılmalı ve sevginin içinden geldiğini hatırlamalısın. Sevdiğin insanlarla zaman geçir, hobilerine odaklan, hatta modayla ilgili etkinliklere ya da gruplara katılabilirsin. Böylece aynı ilgi alanlarını paylaştığın kişilerle tanışabilirsin. 🥰 Kendin olman en büyüleyici tarafın, bunu sakın unutma! 💫
Teşekkür ederim 🥹
Cevap
7Cevap
Bir ürolog ile görüşüp testesteron tedavisi alırsan, testesteron artışı için çalışırsan bu dediklerin silinir gider, eşcinsel ve kendini kadın hisseden erkeklerin çözümü bu kadar basit.
Teşekkür ederim.
Ehh Allah belanı vermiş işte daha ne eheh
Sağol
Sen bir doktora git kardeşim
Sağol
Yalnızlık iyidir boş ver
Teşekkür ederim 🤍
Kimsenin ne dediğiyle ilgilenme
Teşekkür ederim
Bence guzel ya
Öyle mi diyosun😉😊
Evet
Teşekkür ederim 🥹
Ne demek
🙏✅🙏
😍
Kılsızsın yani
Evet
Özelden yazsana
Olur
Neden yanj
Kadın gibi hissettim hep
O yüzden giyinip makyaj yapmayı seviyorum 🥹
Yakisiyir mu bari
Evet
İyiymiş
Hıhı
Evet
Sevindim 😊
Bende
🙏🙏✅
Diyem uyarmı
Neye uyarmi
Mesaj
tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?