Çok yalnızim bu durumdan nasıl kurtulurum böyle hissediyorum enerjim yok neden böyleyim ?

Yani birseyler yapmak istemiyorum sanki giyim kusamim kötü çirkin gibi hissediyorum adım atamiyorum nedeni de çok fazla dışlanma problemi yaşamış olmak çocukluktan itibaren su an 29 yaşındayım ama tek yaptığım işe gidip eve gelmek kalan vakitlerde de uyuyorum spora yazıldım hoca ile çalışıyorum ama ona bile gidip ders alasm yok belli saatte gel diyor sürekli o saate yetismeye çalışıyorum bu bir ikincisi sanki yine kıyafetlerinden dolayı dislanacagim hissi geliyor neden böyleyim nasıl asarım psikologa gitmem gerektiğini biliyorum ama birkaç başarısz psikolog deneyimimden sonra gitmek istemiyorum ona bile güvenmiyorum sankı paramı alıp boş bos gecistiriyor gibi kısacası bu girdaptwn çıkıp nasil düzelecegim yaşım gereği çok fazla umutsuzluk da yaşıyorum tesekkurler

Çok yalnızim bu durumdan nasıl kurtulurum böyle hissediyorum enerjim yok neden böyleyim ?
Cevapla