Kapalı bir kadının evde eşine açılması gayet doğal bir şey değil midir?

İnsan evinde eşine açılıp saçılamaz mı yahu kapalıyız diye hayata at gözlüğüyle baktığımızı falan mı zannediyorlar acaba? Benim giydiğim şeylerin tövbe estağfurullah adını bırak şeklinden haberi yoktur eleştiren kişinin :D Gerçekten böyle bağnaz düşünceler var mı?

Kapalı bir kadının evde eşine açılması gayet doğal bir şey değil midir?
Cevapla