Kapalıyım. ferace giyiyorum kalçam geniş olduğu için kalçam belli oluyor sanki darmış gibi görünüyor. çözümü var mı?

Kapalıyım. ferace giyiyorum kalçam geniş olduğu için kalçam belli oluyor sanki darmış gibi görünüyor. çözümü var mı?
Cevapla