AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
Dar siyah pantolom mükemmel, kesinlikle giymeliler ama renkli pantolonlar midemi bulandırıyor. Renkli pantolonu kızlar da giymesin mümkünse. Supra yerine de siyah vans tercih edilmeli.
www.silcotts.com/.../sperry-top-sider_3.jpg
bunlarin hakkinda ne dusunuyosun vans sevmiyorum artik herkeste var
www.givemeneither.com/.../...r-Blue-Boat-Shoes.png
bu modelin laciverti hakkinda ne dusunuyosun vans giyemiyorum ben
Güzel!!!
Önü çok desenli tişörtler, rengarenk kıyafetler yakışmıyo bence :)
Aynen :)
resmindeki gibi kıyafetler guzel sendede agır abi havasi var :D
:) yo pek değil yerine göre aslında :)
Öyle duruyosun :))
Yerine göre :) teşekkür ederm :)
Rica ederim :))
Şu düşük bel kotlar nedir öyle ya.. Kıcından düşecek gibi duruyor nasıl giyerler onu.
kırmızı dar paça lütfen giymeyin dar paça giyseniz bile kırmızıya hayırr
dar pantolonlar spor taytlar ve sırf vücudu belli olsun diye üzerinde yırtılacak tişörtler
Dar kotun altına giyilen sivri burunlu ayakkabı çok iğrenç.
Bir de göbekli olup dar gömlek giyenlere selam olsun.
Dar pantolonlar. Modacılar gün geçtikçe erkekleri ibneleştirmeye çalışıyorlar ve başarılıda ouyorlar.
Dar pantolon ve diz üstü şort :) bir de ayakkabı çorapsiz kullanılmasın kötü duruyo
Buz mavisi pantolonu da yakıştırmıyorum. bu de fosforlu neon renkli tişörtler ayakkabılar
fosforlu çakma adidas polarların yanından bile geçmesinler slkjfskj
Dar vucutlarını saran pantolon ıyy iğrenc top gibi giymesinler
renkli pantolon kırmızı pembe özellikle giymesinler
ulan yorumlara bakıyorumda yok dar giymeyin yok bol giyelim ne giyelim * sonra çıplak gezincede auuuvv nee auuvvv!!!
l*n bir de babet çorabı giyiyolar ya bunlar sutyene felanda baslar Tanga felam
Aynen :) bazı ülkelerde ünlü modacılar defilelerde tayt giydiriyor erkeklere :))
Kızlarda erkek parfümü kullaniyo kızlarda da bu var
:) onlara güzel geliyor ya :) erkek parfümünün erkeklere çekici geleceğini sanıyorlar :)
laa olum yapmayın şunu yahu :/
https://i.hizliresim.com/BZLd9p.jpg
Amerikan bayraklı ürünleri kullananlar (cinsiyet farketmez) ❌❌❌
çok dar pantolon
özellikle kırmızı bordo rengi olmamalı
Ya şimdi yakisana da Herşey yakisir hakkini yememek lazim :ddd
Dar paçalı kotları, Kısa kollu gömlekleri, Sıfır yakalı tişörtleri sevmiyorum
Kıyafetler kimsenin kişiliğini yansitmadigindan kimseye bişey demek düşmez. Istedikerini giysinler yargilamam dislamam. Toplum alismamiş diye farklı olmak suç değildir. :)
Erkek adam sade giyinir arkadaşım. diğerleri kadınların erkeği şekle sokması... Sen adam gibi giyin erkek ol kadın seni bulur ;)
erkekler kesinlikle vucudunuza yapisan seyler giymeyin igrenc duruyosunuz kasiniz varsa daha igrenc duruyo dap dar atletler mesela ama siyah dar paca giyin ustunede salas biseyler giyin :D
Giyinmeyi bilen adam zaten kendine gore giyinir. Moda die alip giymiyorum ne pantolon nede baska birsey hicbirzamanda kotu giyinmedim. kumas uyumi renk uyumu sade ve sıklık en guzeli
bence o bilekte kalan pantolonları kısa boylu erkekler gıymesın uzun boylu iri vucuda sahip olanlara yakısabılıyor cunku
Dar pantolon giymesn erkekler ve corapsz ayakkabiyu birak terlik giymeyin nolar :)
Mini etek, topuklu ayakkabı, elbise, külotlu çorap, sütyen, şalvar diye gider bu liste...
Cok güzel gider erkekte
Dar gömlek dar pantolon pempe giymesinler hele küpe tahammülüm yok
Keten ya da kumaşın üstüne çek bir gömlek tamamdır kardeş
Pembe gömlek ve pembe pantolon giyenler var ben erkek demeye utanıyorum
Pembe gömlek giyenlere yakışıyo ama ya ben cesaret edemesdim henüz ama en azından cesareti yüzünden kutlamak lazım
beyaz çorap, renkli pantolon, bir de o saçı öyle saçma sapan dikmeseler iyi
beyaz ayakkabının altına beyaz corap giyilmez mi?
Sivri parlak kundura, dar pantolon, dusuk bel pantolon, corapsiz ayakkabi.
çorapsız ayakkabı mı ıyyyy iğrenç ötesi giymem de giyenlede işim olmaz. hep bu mal modacıların suçu hepsi gay ya kendilerine baksan maymun gibiler ama onları dinleyen erkekler oluyor neyse.
Renkleri cart olan hicbiseyi giyinmemeliler bence. Pembe , bordo vb garip renkler erkeklere yakismiyor. Birde sirf moda diye giyilen kisa pacali dar pantolonlar gercekten cok korkunc.
sade giyinmeyi seviyorum. TH nin bezden veyahut kağıttan yapılmış ayakkabılarını giyenleri anlayamıyorum. gökkuşagı gibi giyinenleri de.
Son dönemde renkli pantolon modası çıktı kırmızı sarı nedir ya..
böyle Amerikan özentisi tarzım diye giyinip çıkmasınlar yeter..
Valla bu devirin erkekleri herşeyi giyiyor :)) ama en gıcık oldugum dar kıyafetler ve dar paca pantolonlar 😝😝😝 igrenc oluyo :)
Erkeklere dar paçalı pantolon baya kötü duruyor. Bir de söyleyen var mı bilmiyorum ama eşofman gömlek :D
Hajsjahajsh esofman gomlek yikim ya
Bide saçları jölele ksdjje
Pantolon olarak renkli giymeyin abi ya. Yeşil mor kırmızı nedir yaa. Bakarken ben utaniyom valla
Yakası Baya açık V yaka tişörtler var. İğrnç oluyor:(
Benim vücut model bir arkadaşım vardı :) bazılarında çok iyi duruyor v yaka :)
www.google.com.tr/.../doreanse-derin-v-yaka-seksi-erkek-tisort-t-shirt-86201045&h=700&w=700&tbnid=nlqLEA8UKA0zUM:&zoom=1&docid=fjP5F2ye_w8VtM&hl=tr&ei=Kl_KVPKYKYP2Ura2g9AD&tbm=isch&client=safari&ved=0CFQQMygtMC0
İğrenç bence
O ne öyle :D beleş versinler giyersem neyim :)
Benim dediğim tshirtler böyle değil :) Arkadaşım da bu çocuktan 2 tane yan yana koy öyle bir vücut var:)
Güzel duranlar var ben abartıdan bahsettim :D
kot pantolonun altına kundura giyenlerden olmasınlar da :(
Mavi kot, ceket, beyaz gömlek..
Dipnot: Usta eksiogullarindansin, memleket rize ikizdere mi?
Köken orası ama sülale dağılmış biraz erzurumluyuz
Taa babamın dedesi Rizeli
Aynen bizdede erzurum.. soydaş birisi görünce iyi oluyor, bende ekşioğluyum
Renkli pantolon , beyaz çorap , sivri burunlu kundura , pembe t-shirt , ıyyyyyşşşşş hiç yakışmıyo 😝😝
Dizin iki cm den fazla uzerinde sort. İgrenc bir goruntu. taslamali ve yirtik pantolonlar.. tam bir apaci. Sporcu atleti. Kaslari olsa bile.. ve bence dar paca giymeyi derhal birak :D
Erkekler kesinlikle tayt gibi pantolonlar, dekolteli giysiler, bilege kadar pantolon kivirmalari birakin. Ayrica saclarinizida inek yalamis gibi yapmayin lütfen cok itici geliyorsunuz
Tayt gibi yapışan şeyler, fazlasıyla düşük bel pantolonlar ve aşırı derecede itici olan dekolteli şeyler giymeseler çok iyi olur :)
Tayt gibi olan pantolonlar çok itici geliyor
Cırtlak renkli pantolonlar da cok itici
Bide saçma sapan desenli olan gomlekleride beğenmiyorum
renkli çorap giymesinler moda diye bide küpe ve zincir takan erkekleri sevmiyorum bide şalvar tarzı şeyle giymesinler sadece gökhan a yakışıyor
V yakayı abartıp dekolte giyen kıl yumakları var kuscağım geliyor pis kıllarını gördükçe
Bazıları erkeksi sever:)
Bu tarzı seven kızlar yorumu + layabilirmi. Merak ediyorum
https://i.hizliresim.com/6ZJLE0.jpg
Supeerr
Ya kısa paça çok tuhaf geliyor bana :///
@selinnnnnnn
Hep ayni giyisler olmaz ki
Dar pantolon hem alt takımını sıkar ağrı yapar sonra kışın kilotlu çorap bana abest geliyor
Betül sen harikasin ya :) :)
teşekkür
gorunce sızı cok tahrık edıp ıslandıgın ıcınmı gıyme dıyosun mal meydanda bellı oluyor cogu kız ooo ne kdar ırı dıyor yası kucuk olanlar
Spor yaparken olsa bile tayt giymesin hemcinslerim..
pembe olan hiç bişey giymesinler bir de dar paçapantolon tabi
www.mavi.com/.../0042216291
bu pantolon beğenmiyomusunz şimdi
kısa dar kot pantolon altında çorapsız ayakkabı kesinlikle iğrenç
Benimde nacizane tavsiyem şu kekuri mağazalarına hiç uğramayınız eğer uğramazsanız bir şekilde şekliniz düzelir ve lcw den giyinseniz dahi değişimin farkında olursunuz
bize moda diye yutturdukları a. b. d. li çobanların giydikler yırtık kotlar
Kizlarin yorumlarina şöyle bir gözattim da beyler, biz neymişiz yaa 😱😱
aşırı dar pantolon yüzücü atletleri parmak arası terlik
Ya spor giyinsinler şu her dakika gömlek kumaş pantolon giyinenlerden hoşlanmıyorum hiç :)
Bende
Memesi olan kilolu abiler bir zahmet s beden giyinmesin :)
Dar paca pantolon renkli pantolon saks mavisi ve pembe gibi renkler giymemeli kolye takmamali
Kayık yaka t-shirt, aşırı dar pantolon ve neon renkler asla giymemeli. Şahsi fikrim, ben nefret ederim
ateşli eşofman altına kundura ayakkabı giymeyin bence