Oldukça açık giyinip sonra da; "erkekler de bakmasınlar" demek?

Oldukça açık giyinip sonrada erkeklerde bakmasınlar demek, evden çıkarken evin pencerelerini ve kapısı kilitlemeden çıkıp hatta açık bırakarak çıkıp ''hırsızda soymasın banane'' demekle aynı şey değil mi?

şimdi diceksiniz çarşaf mı giyelim hayır edepli giyinmek çarşafla değil ama çarşaf onu giyenler için %100 çözüm

şimdi diceksiniz kapalı giyenipte namusunu korumayanlar var herşey giyinmekle olmuyor diye ee onlar kapanıyor ama namussuz oluyorsa sende namusunu koruyosun ama edepli giyinemiyorsan 1-0 0-1 şeklinde bir eşitlik söz konusu aranızda. Sen edepli giyinde 1-1 olsun onları boşver.

şimdi diceksiniz ben dine inanmıyorum. edepli giyinmek sadece din emrettiği için değil insanın içinden gelen bişeydir. kafanı örtmek zorunda değilsin ama herkes giyiyor diye mini şort ve etek, tayt giymek zorunda da değilsin. Eğer herkes yapıyor diye yapıyorsan sen özentisin. Eğer rahat oluyor diye giyiyorsan bol bir pantolonda rahattır. Eğer hava sıcak diye giyiyorsan bol bir pantolonda serin tutar.

Şimdi diceksiniz sen geri kafalısın yobazsın. Ee sende modern yobazlardansın? diğer ülkelerin yaptıklarına göre kendini şekillendiriyorsun giyiniyorsun. Niye onları örnek alıyorsun? Kendi Türk aile yapısı örfleri geleneklerin yokmu? Var. O zaman niye kendi özüne dönmüyorsun?

şimdi diceksiniz sen karışma niye karışıyosun? tabiki karışıcam çünkü aynı ırktan milletten bireyleriz burada aynı ülkede aynı vatanda aynı topraklarda yaşıyoruz. Türkiyede yaşayıp kendine gururla Türküm diyen insanlardanız. Türklük demek kardeşlik demek. Birbirimize burada sahip çıkıyoruz. Yanlışlarımızı doğrularımızı söylüyoruz öğütlüyoruz destek çıkıyoruz. bunun sonucu olarak karışmalıyız kendi toplumumuzun giyim kuşamına.

son olarak amaç güzellik göstermek ise sen egonu yükseltmeye çalışan kibirli bir insansın demektir bu. başka erkekleri kendine baktırtmak ve kadınları kıskandırmak amacı ile yapıyosan gerçekten kibirli birisindir.

şimdi söyleyin ne için yapıyorsunuz hala böyle?
Güncellemeler
+1 yıl
Kadınlar ne kadar mazeret uydursada aslında tek ve gerçek cevap bu

http://www.youtube.com/watch?v=_6emmYzHJQ4
Oldukça açık giyinip sonra da; "erkekler de bakmasınlar" demek?
Cevapla