Oldukça açık (çıplakca) giyinip sonra da; "erkekler de bakmasınlar" demek çok ironik değil mi?

Çok ironik😂 gerçekten...

Tamam soyun sen ama söyleyelim , kimse sana bakmasın. 😂

Öyle giyiniyorsan zaten gözüküyorsun. Bu tamamen kılıf uydurma.. hani açık giyindim ama cınımm ben basit kız değilim bakma bana ayy... örtbazlığı...

Oldukça açık (çıplakca) giyinip sonra da; "erkekler de bakmasınlar" demek çok ironik değil mi?
Cevapla