Kundura ve eşofman aslaa.
www.google.com.tr/.../&h=480&w=387&tbnid=x88KeEsSriIphM:&zoom=1&docid=z_AK1HA2Atq2yM&hl=tr&ei=J1btVM_AIsrzatDlgsgB&tbm=isch&client=safari&ved=0CBsQMygBMAE
Beyaz gömleğin içine atlet giymeyin
Sade giyinin öyle abartılı süslü renkli değil ;)51 Yorumla- +1 yıl
ama adidas :P siz demiyor musunuz marka olsun :D
En İyi Cevaplar
- Moda & Stil konusunda 567 cevap paylaştı.
+1 yılgaleri5.uludagsozluk.com/.../...en-erkek_43257.jpg
galeri12.uludagsozluk.com/.../...-nesli_617837.jpg
kadinlarvemoda.com/.../...k-%C3%A7antas%C4%B12.jpg
IYY :S:S:S:S:S erkek değilki bunlar.12 Yorumla- +1 yıl
Aman tanrım :O
- +1 yıl
Bunlar cildirmis olmali
Moda & Stil konusunda 443 cevap paylaştı. hani düşük bel giyip böyle eğilince arkadan çatalı gösteren pantolon giyoyorya kız olsun erkek olsun ne o kardeşim birde erkeklerin bazıları müslüman ya namaza gidiyor o pantolonla erkekler ulan namaz adabı var kardeşim avret mahelini kapat diyor boşuna denmemiş değil mi?
30 Yorumla
+1 yılwww.google.com.tr/search ( bu ayakkabı ne ya güzel değil
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Biz yıllar önce erkek cinsinden pantolon u çaldık diye bizden calmadiklari birsey kalmadı korkuyorum yakında Tayt giyecek erkekler var.
abi kırmızı pantolon giyer mi erkek adam ya?
Daracık kısa hiç sevmiyorum corapsiz giyilen ayakkabılar
sivri burunlar ve beyaz çoraplardan iyi gerçi.
Bide düşük beli abartip k*çina sokmayı unutanlar var..
eski sevgilime napiyon dedim "kaşlarimi aldiriyorum" dedi o yüzden eski sevgilim abi ben kız halimle kaş aldirmiyorum kendimi ezik hissettim :D:D
Çok konuştum gidiyorum 👐👐31 Yorumla- +1 yıl
Get Out :))
+1 yılwww.google.com.tr/search
Kesinlikle Hipster tarzı giymelisiniz. Bunun gibi giyinmiyosanız giyiniyorum demeyin.12 Yorumla- +1 yıl
Bir çok stil tarz var. Ben de hipster tarzı beğeniyorum ancak diğerlerini silmek yanlış gibi geldi
- +1 yıl
Cool
+1 yıl-alüminyum folyo gibi gözüken takım elbise
-sıfır kol
-bilekte kalan pantolon
-pembe, mor, turuncu gibi renklerde pantolon
-sandalet
-V yaka diye yutturulmaya çalışan ama göbeğe kadar inen dekolte
-kısa kollu gömlek
-alevli deniz şortu
-slip mayo
-boncuklu kolye
henüz bu kadar... ama kinimi kustum sanırım.61 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDar pantalon yakıştırıyorum ben yani spor tarz ama düşük bel falan hoş durmuyo yırtık falan sevmiyorum ayakkabıda bot yakstıyorm ya da spor ayakkabılar üsttede siyah dar v yakalı tişortler blazer ceketler seviyorum kro gibi giyinen yelek ceket kumaş pantalon klasik ve kötü bence:):)
16 Yorumla- +1 yıl
Tarif ettiğin gibi giyiniyorum :)
Cevap sahibi+1 yılTarzsın 👍:):)
- +1 yıl
:) biliyorum :P
Cevap sahibi+1 yılBide coOI bir tipsen tadından YenmeZ :))
- +1 yıl
Neden yenmesin canım yiyebilirsin :) Coolluk tan kasıt ukala kendini bir b*k sanan tiplerse değilim :)
Cevap sahibi+1 yılAhah yokya hani ayrı bir havası olan herkesle muhattap olmayan ne biliym dediğn gibi kendini bisey zannetmesn üstn görmesn ama ayrıcalığı olsn :):)
+1 yılKot pantolon altına kösele ayakkabı
Makosen olabilir ama hele o uzun sivri burunlu ayakkabılar daha kıro bir şey olamaz
Beyaz spor ayakkabı
Hele bir de onun içine siyah Çorap
Rapçi gibi giyinenler
Ve yazın sandalet terlik giymekten çekinenler... Giyin rahat etsin ayaklarınız ya30 YorumlaDar paçayı marifetmiş gibi giymeleri yok mu aman ALLAH'ım tam bir felaket. Yazın bide bez parçası gibi askılı birsey giyolar ya hele o daha kötü. bir garip ayakkabı türleride var babete benziyo ne o öyle zaten kocaman ayagın var dahada ortaya çıkartır gibi :)
20 Yorumlakısa bilekten pantolonlar ve corap gösteren ayakkabılar bide v yaka tişört badi (döşünün kılları fışkırıyo böyle ıyy ) bide o böyle düşük bel esofmanlar oluyo boxer gösteren onlardan giymesin yeter bir acılıyo çatalı gözüküyo bazılarının iğrenc ötesi :D:D:D
10 YorumlaRenk model degısık aykırı olma cabasından ılerı gelıyor bu tarz gıyımler gunumuz ozentı genclıgının yaratıcılıgı sınır tanımıyor.. ahır zaman alametlerınden bırısı bu ( kadınlasmaya calısan erkekler , erkeklesmeye calısan kadınlar ) kısaca normal erkek gıbı gıyınsınler kafıı...
10 Yorumlaerkek kisa pantolon giymesinn ayagi ciplak ayakkabi hele dyomm bunlar nasil erkek insan corapsiz ayakkabi mi giyer onuda gectimm killi ayaginin neyini gosteriyonn yaa k. bakmayin beylerr ama bayan ayagi gbi narin ve guzel değil ayaklariniz bildiginn hobit gbi oluyonuxz bide eski dede ayakkabilari war sarili kirmizili onlara ayar oluyom
10 Yorumla
+1 yılIclik hayatta gitme gogusun killiysa gogusunu gosterecek bisey giyme deri ceketler bazi erkekere yakisiyor eger sende omuz veya kas varsa sanda yakisir
27 Yorumla- +1 yıl
İçlik giymezsek donuyor
- +1 yıl
Cok kotu bir goruntu olusturuyor ama
- +1 yıl
İçliği sen nasıl görüyorsun
- +1 yıl
Benim sevgilim giyse ondan sogurumm
- +1 yıl
İyide içerdeki şeyi nerden görüyorsun :)
- +1 yıl
giydiğini ögrensem yani soğurum çok itici
MillMilletin ne giydigi sizi hic alakadar etmez ben mesela yazin sicakta sadece pant giyip ustume bisi giymemek isterim. Osmanlida deliler vardi asyadan gelen onlar hayvankiyafetleri giyerlerdi yariciplak. Ayrıca ulkede kiyafet pahali herkes özen gostermek ister fakat iyi bir kombin icin 250lira lazim. O apaci kkiyafeti dedikleriniz güney bbati avrupada milyarlik futbolcularin tarzi zaten her seyin iiyisinisiz bilirsiniz aynasizlar sizi soruya gelince bende amerikan ozentisi yvş. Sevmem cap takanlar falan erkeksi giyinen kkizlar olsun ama karışmam elbet bir gun aklı basina gelecektir der geçerim
11 YorumlaKısa paça dar pantolanları erkeklerde çok seviyorum özellikle ilk bahar yazın ama bu nedir ya, bu kadar olmasa da bizim erkekler de kotta darlığı bazen abartıyorlar ahahhahaha
https://i.hizliresim.com/lkO8jl.png36 Yorumla- +1 yıl
nellannbuuuuu :X
- +1 yıl
+1 yıli.ensonhaber.com/.../yasar_alptekin_6013.jpg
Böyle giyinmelerini tavsiye etmem şahsen.43 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂😂
- +1 yıl
Yaşar Alptekin deyince akan sular duruyor. Çok gülüyorum... :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılMesela bugün metrobüste bir çocuk gördüm sadece kafasını ve gövdesini görüyordum. Kalabalıktı malum. Ayy o kadar yakışıklı tatlı karizmatik idi ki. Yani bütün bunlar onda vardı ve çok kibar bir havası vardı. Ama birde baktım kapıya geldi altında düşük bel açık renk kot pantolon ve yırtık tarz vardı pantolonunda dedim ki her güzelin bir kusuru var işte naparsın :D :D
20 Yorumla
+1 yılRugan kemer
Zincirli kot
Beyaz çorap
Düşük bel kot
Sivri burun ruganlar
Pis spor ayakkabıları
Fosforlu kramponlar
V yakası abartı t shirtler
Şimdilik aklıma gelenler bunlar35 Yorumla- +1 yıl
Hahah kesinlikle :) ama takım elbise ile rugan kemer giyiyorum olmaz mı? :) kunduralarda rugan :)
- +1 yıl
Hijyen açısından beyaz çorap takıntın varsa saygı duyarım bir de mesleği gereği takım elbise giyenler tabiki de ruganla kombin edebilir ama kundurası biraz daha modern olmlı sivri hoş durmuyor.
- +1 yıl
Sivri değil :)
+1 yılNeon renkli esofman ust-alt
Alevli sort
Kot pantolon altina parmak arasi terlik
Kareli gomlek icine t-shirt (cocuk gibi duruyo)
Kirmizi-yesil vs renklerde pantolon
Sivri burun rugan
Beyaz corap
Salvar21 Yorumla- +1 yıl
Aynen
+1 yılKısa-bilekten pantolon
Diz üstü şort
Babet gibi abuk subuk ayakkabılar
Rugan babet tarzı ayakkabılar
Bide hala papyon takıp tatlı olduğunu zanneden erkekler var allah askina yapmayin şöyle şeyler 😦30 Yorumlabilekleri açıkta bırakan pantolon kadar iğrendiğim bir giyim tarzı yoktur herhalde. atlet artık milli giyeceğimiz olduğu için ona laf edeni ülkeden kovarlar o yüzden saygılar diyip geçiyorum :) ama şuna buna özenip ne anlama geldiği bilinmeyen haç, 5'gen, göz işaretleri falan takan insanlar kız erkek ayrımı olmadan saçma giyiniyorlar bence. özellikle amerikan bayraklı tişörtle gezenler...
10 YorumlaBacaklari ince olanlar dar pantolon giysin cok yakisiyor BeNce
33 Yorumla- +1 yıl
Benim gibi mi :)
- +1 yıl
penısı bellı oldugu ıcın hosuna gıdıyor demı senı senı
+1 yılyanı bakınca kendı yansımamızı gördugumuz grı ayna takım elbıselerden ve turevı aynamsı kıyafetlerden, parlak yeşil abidas (adidas degil) eşofmanlardan, kırmızı dar paça bilek boy pantolon ve altında o leş çorapsız ayakkabı gıymelerden, sivri burun gondol kunduralardan, V yaka ( çok derin resmen dekolte verenler) kazaklardan uzak durun beyler lütfen :(
00 Yorumla
+1 yılTaytlar, sivri burunlu kunduralar, Arizona kertenkelesi gibi dikilen saçlar, şalvar, papyon ve renkli (kırmızı, pembe) düşük bel pantolon giymeyin beyler silah zoruyla mı giyin diyorlar.
Ayrıca bence tabii yazın rambo atlet güneş gözlüğü ve dağınık saçlar çok karizma duruyor00 Yorumla
+1 yılMesela dar pantolon :) çorapsız ayakkabı (ki bence o ne öyle babet gibi :)) kızların genelde topuklu üzerine giydiği kısa pantolonlar var bileklerde kalan onlardan giyiyor millet :) katılmıyorum bu tarzın hastasıyım çok seksi oluyorlar bence içim gidiyor şahsen. benim sevmediğim bol pantolonlar kolsuz badiler birde kısa kollu gömlekler uyuz oluyorum abicim uzun kollu al katla
00 YorumlaModa & Stil konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kesinlikle giymemeli
s.instela.com/m/tayt-giyen-erkek--i58407.jpg30 Yorumlahardal cat ve koyu renk dar kesim pantalon çok hoş duruyor. ama bir erkekde saat olmazsa olmaz
11 Yorumla- +1 yıl
Saat telefonda var ama :)
+1 yılBol paça kot pantolon kadar hiç bir şey iğrendiremez erkeklerden beni.
11 Yorumla- +1 yıl
Haha :) ispanyol :)
Eğer tarz olmak istiyorsan siyah hafif dar pantolon siyah ayakkabı siyah deri ceket beyaz tişört giymen yeterli ha bir de aksesuar olarak saat takmalısın
11 Yorumla- +1 yıl
Ben zaten tarzım :P
+1 yılDüşük bel ve dar pantolon giymeyin ayarı kaçırıyosunuz iğrenç duruyo bir de uzun tişörtler var ya bacakları kısacık gösteriyo ondanda giymeyin az düzgün aile çocuğu gibi giyinin bee :D
32 Yorumla
+1 yıldar paça pantolonlar,
dar kotlar,
denizde şort yerine slim mayo (şu her yeri belli eden)
renkli pantolonlar.
Sivri burun ayakkabı
gömlek altından gözüken beyaz dede atleti21 Yorumla
+1 yıltamam siyah dar pantolon giyseniz laf etmeyiz ama lütfen kırmızı, mavi, sarı renkli pantolonlar giymeyin, hele tayt berbat duruyor
23 Yorumla- +1 yıl
Benim profilde ki su mavisi olmamış mı :)
- +1 yıl
Olmamış..
👀
👅 Allah aşkına o giydiğiniz gömleklerin düğmelerini kapatın. Kimisi var göbeğine kadar açık bırakıyor. Çok itici.14 Yorumla- +1 yıl
İçimde tshirt varsa açarım :) yazın :)
- +1 yıl
:) kürkü falan gözüküyor altta :) kıllar fışkırıyor demi :P :))
+1 yılApaçi tarzı kıyafetler var ya onlar :) Onları giymesinler mümkünse :)
82 Yorumla- +1 yıl
Of birde saca 200 gram jole poktan bir sac stili diz kapaginda pantolon o catali gormek , sonracima rukus ve cool olmaya calisan giyim tarzi. Tisortte new york yaziyor altinda eyfel kulesi var mk hajsksjsvdh Ya apaciler ölün abi
Müslüman evladı böyle şeyler giymemeli diyosun da müslüman olduğunu nerden biliyosun?
21 Yorumla- +1 yıl
Müslüman biri için konuştum
Gögsü kıllı erkekler gömlek giyiyor gömleğin düpmesini göbeklerine kadar açıp kıllarını sergiliyolar bide içinde atlet saçma bir kolye neyse ben daha yazamıcam...
14 Yorumla- +1 yıl
atleti gömleğin içine yakıştırmıyormusun. ben gömlek ya da tişört neolursa olsun atlet hep giyerim
ama kıllı erkekler kıl seven maymundan hoşlanan kızlar için öyle. zamanında boşuna döşü kıllı erkek ararız diye kadın programları yoktu - +1 yıl
ben yazın özellikle 40 lı dereceki havalarda terlerim atlet teri emer ve gömlek tişört ıslanmaz öteki türlü gömlek ter içinde kalır hoş görüntü olmaz. bende 2 düğmesini açarım üstten ama hiç bir şekilde atlet gözükmez ki gösterenleri kolye takıp göbeğine kadar açanları bende sevmiyorum tabi hatta kıllı olanlardan iğreniyorum.
- Moda & Stil konusunda 350 cevap paylaştı.
+1 yılBence dar degil bol, pantolon giymesinler bu nedir arkadas ya!
i01.i.aliimg.com/.../...-leopard-printing-font.jpg01 Yorumla Aynen dar pantolon, bilmekte pantolon babet tarzı bez ayakkabılar corapsiz ayakkabı temine uygun olmayan parfüm kullanma cıvık cırt renkler hiicc hoslanmam
10 Yorumla
+1 yılErkeklerde çok dar pantolon hoş durmuyor. Birde pembe giymeleri. Renk sonuçta diyebilirsiniz fakat ne bileyim bana daha çok bayan rengi gibi geliyor.
22 Yorumla- +1 yıl
Pembe degilde mercan rengi nasil. Yakali Tshirt olarak?
- +1 yıl
Oda bir nevi pembe gibi. Bence yeşil giy :)
+1 yılrenkli ve dar paça pantolon ve kısa kollu gömlek :))))))))
21 Yorumla- +1 yıl
Benim ki gibi mi :)
radorecdn.bobiler.org/.../..._sort__162438732l.jpg
böyle giyininmeyin de ne giyerseniz giyin22 Yorumla- +1 yıl
Hahaha :D
fırıncılar gibi atlet giyenlerden hiç hazzetmiyorum. fırıncıysan giy, değilsen düzgün ol.
32 Yorumlalh4.googleusercontent.com/.../CrLMcuqNDckUPcQ7nn7QaQryKYORP4M5lJZDiYdvt1nPoFXJv8k32wbH0WjdThwba5UN8s-I0LVoQhpKjLS6AR-IOVneYeuTbZvQnL4BJS5QuEDUXc1w_R7u8e0H49I=w443-h332-nc bundan bahsediyorsun ama
SEVMIYORUM :/12 Yorumla- +1 yıl
çorapsız kötü duruyor ama
Katılmıyorum almasını bilirsin düzgün kesimli dar paça güzel kotlar var onun dışında çorapsız giyilen babet tarzı ayaklbılar çok hoş durur altında ağır abi takılıyorum diyorsn bunlar bozmaz seni hal ve hareketlerine dikkat edeceksin takı yakıştırmam erkek adama o kadar saçına başına da dikkat edecek
03 Yorumla- +1 yıl
kurugöt nedir ya yuhh amuhaagymmm :D
hani böyle gömleği giyip dekolte açıyorlar ya ıyy kusucam ya :/
kolye, küpe, bileklik, yüzük takmasın
dar paça ve renkli pantalon giymesin10 YorumlaModa & Stil konusunda 789 cevap paylaştı. yuksek bel pantolon
rengi eskimiş gibi gorunen ve acıklı koyulu renkli kot pantolon
corap goruntusunun cıkacagı kısalıkta pantolon
eğer çok çok zyfsa daracık ve dar paca pantolon
gogsu tüylüyse yakası acık tşort, gomlekler
aklıma bunlar geldı11 Yorumla- +1 yıl
gogusu kıllı erkeklerden haz alanlarda var canım sen kendını anlatmısın
Dar pantolon , sıfır kol , kırmızı ve pembe pantolon , çorapsız ayakkabı , küpe falan... öyle devam ediyo :D
10 Yorumla
+1 yılTüm o saydiklarin nasil seksi oluyo biliyo musun? O corapsiz dedigin ama babet corabiyla giyilen o ayakkabilar cok seksi durur. Bir de kısa dar paca ile kombinlenince... bacak teni de esmerse allah derim
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılerkekler resmi giyinmeli bence felaket çekici oluyorlar fizikleri düzgün ve güzelse üstlerine oturan takım elbiseler cok hos duruyor genis omuzlu her erkek giymeli bence ve takım elbiseyle mumkunse papyon takılmalı çok sempatik bir hava katıyor. blazer ceket giymeli bence. gündelik hayatta falan giyilebilir çok şık duruyor. ve asla düşük bel yırtıklı kot giymemeliler
00 Yorumlaerkek dediğin, erkek gibi giyinmeli.
mavi veya siyah renklerde pantolon, uygun bir gömlek, kot ceket veya mont, birde ayakkabı olarak da bot tarzı olabilir.10 Yorumlaya böyle arkası abidik gubidik atlet var ya ondan sakına sakına sakına
30 Yorumla
+1 yılDar paça pantolon, cırtlak renkli pantolon, artık deri ceketide ekliyorum çünkü herkeste var :( paçaları darlaştırılmış hummel eşofman. Bir de illede kaslarını sergilemek için kışın dekolte açmasınlar yeter.
10 Yorumla
+1 yılBu soruyu neden günün sorusu yaptırdın ki kot pantolon deri ceket giyme yeterli :)
18 Yorumla- +1 yıl
Oha ne giyek
- +1 yıl
WTF? :D
- +1 yıl
yok daha neler.
- +1 yıl
Yanlış yazmıştır %90 , orada giymen yeterli yazması gerekiyor harf hatası :)
- +1 yıl
Yaz kis deri ceket giyerm. Herkesn bir tarzi vardir...
- +1 yıl
deri tanga kılot mu gıyek gııı
Dar kipkirmizi yemyesil sapsari pantolon, onu cok acik tisort ve uzun sacma kolye :'(((
14 Yorumla- +1 yıl
:)) benim nar çiçeği su yeşili çok açık mavi beyaz ve lacivert dar pantolonlarım var :) çok mu kötü :/ ama tayt gibi de değil yani :)
- +1 yıl
:D bayadır giymiyordum :) ama yakıştırıyorum :) ne giysem yakışıyor gerçi :P
+1 yılkırmızı pantolon ve pembeli üstler giymemeli. tabi gay değilse :D
22 Yorumla- +1 yıl
kırmızı tsırtemı gıymıyek gııı
- +1 yıl
kırmızı tişörtler hele ki esmerse erkek çok yakışıyo. ben pembe üst ve kırmızı pantolondan bahsetmiştim. :)
Sandalet, beyaz atlet, slip mayo şu an aklıma gelenler
20 Yorumla
+1 yılSapsarı ya da pespembe gibi çok uçuk renkler de Erkek adama yakışmaz bence
20 Yorumla
+1 yılBabacim bu nedir ya...
www.gazetepress.com/.../arda-211x320.jpg30 Yorumla
+1 yılmodaya uymayin erkekler !
resmen sizi kadin yapti yapacaklar..53 Yorumla- +1 yıl
Sizi tebrik ederim güzel bir tespitte bulunmuşsunuz :))
bir erkeğin kapri giymesine sinir oluyorum. bir de şu efsane ateşli şortlarınız var sizin. iğrenç ötesi. bir ton var daha. sağolsun arkadaşlar açıklamış çoğunu. erkek dediğin erkek gibi giyinmeli. soytarı gibi değil kısacası
03 Yorumla- +1 yıl
Ateşli şortlara laf söyletmem.
+1 yılkesinlikle dar pantolon giymemeli
çorap giymiş kedi gibi oluyor bence..
ayrıca sarı, eflatun, pembe, kırmızı pantolonlarda çok yumuşak gösteriyor.
tabi çuvalın içindeymiş hissi uyandıran rap tarzıda pek hoş olmuyor00 Yorumla
+1 yılHerkes bilir kendine yakışanı sen dert etme kendine bunları :))
20 Yorumla- Devamını Gör (202)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar