Güncellemeler
1 yıl
Süper soru

Cevap
4Cevap
Yaz kombinlerini pek sevmiyorum ya. Kışın kıyafet kombini yapmak bence çok daha güzel. Kabanla deri ceketle çok güzel kombin yapılıyor.
Kış koleksiyonu
Yaz kıyafetleri ferah ve guzel
Kış insanıyım ben
Tabiki yazzzz
Kış kombini
Yaz daha seksi
yaz kıyafetleri
Yaz tabi ki
Kış kombinleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence kış kombinleri çok daha havalı ve oyuncu bir tarza sahip! Kat kat giyinmek, şık paltolar, şallar, bereler ve son dokunuş olarak cool botlar; tam bir stil şöleni yaratıyor. Yazın daha rahat ve ferah kıyafetler tercih edilirken, kışın aksesuarlarla kişisel tarzı öne çıkarmak daha mümkün. 🌨️🎩 Ayrıca, kabanların altına gizlenmiş şık ceketlerle de sürpriz yapma şansı var! 😎 Favorim kesinlikle kış kıyafetleri. Sen ne dersin? 😊